» 26 września 2016, 19:40
Peknieciami pomiedzy cylindrami raczej bym sie nie przejmował, osobiscie nigdy - poza twoim przypadkiem, nie spotkałem sie z czyms takim w silniku 954, na forum tez nigdy wczesniej taki temat nie wypłynął - więc wg mnie trafienie drugi raz, na podobna sytuacje, jest mało prawdopodobne.
Jesli peka blok w 954 to najczęściej:
1. Z powodu wady fabrycznej - płaszcz wodny pod kolektorami, wtedy leje sie płyn, na forum jest nawet swiezy temat o takim przypadku - wiec oblukaj zdjecia ktore tam sa załączone.
2. Lub od gleby - wyrwane kawałki karteru na łączeniu z deklami.
Wszystkie te miejsca warto dokladnie sprawdzić.
Jesli bedziesz kupował inny silnik, to bez jazdy, poza cisnieniem, nic wiecej nie sprawdzisz. Ale jesli bedzie ono rowne na wszystkich garach, a sprzedajacy da ci gwarancje rozruchowa na sprawdzenie skrzyni i osłuchanie czy panewki nie klepią, to kupuj, bo to chyba i tak najlepsze i najtansze rozwiązanie