Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 03:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zwiększenie mocy SC59

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Zwiększenie mocy SC59

Post » 30 października 2011, 22:58

Power commander mam, zebatka z przodu-1, moto jedzie ale nie jest to tak jak bym chciał, nigdy nie pokazała 299, jakos leniwie idzie w gornym zakresie obrotów,to takie coś z dynojeta wpinane w TPS zeby zdjac restrykcje mocy wywaliłem bo wpiołem w to miejsce PC, co jeszcze proponujecie zrobic zeby to lepiej jechało, głównie chodzi o wysokie biegi w górze RPM, bo dół jest silny, w silnik nie chce ingerowac wole sprzedac i kupic suzuki

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 31 października 2011, 09:21

Marku IRC powinieneś zostawić. Wpinasz PC za irc w obwodzie czujnika TPS. W mapie dedykowanej pod Twoich dwóch braci w górnym zakresie 100% otwarcia przepustnicy dodajesz od 10000 - 13000 obr. po 9 jednostek. Jeżeli nie wiesz jak to Ci taką mapę zrobię. zresztą nr telefonu masz... jak co dzwoń.


pozdrawiam

ps

kalibrację TPS w PC też należy zrobić.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 31 października 2011, 10:09

rozumiem, tylko , ze jak wpiołem w to IRC PC to komp pokazywał mi tylko 86% otwarcia przepustnicy (na zgaszonym moto) po wypiecu tego było 100% i dlatego tak zostawiłem, ale czuje ze nie ma powera na gorze, na wysokich biegach nie moge zamknac obrotomierza, i duzo czasu trace przez to. a z kolei tak mysle, ze jak zaczne dodawac zeby do tyłu to na prostej startowej na słowacji na 6 bieg bede jechał na odcieciu, czyli nie tedy droga cos trzeba wymyslic zeby było wiecej mocy

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 31 października 2011, 10:20

pokazało 86 % bo żle wpiąłeś. IRC musi być za TPS i dopiero PC. Wtedy na TPSie w PC pokaże CI okolice 100%. KOniecznie też trzeba dodać to co pisałem by dawka na górze była odpowiednia... ogarnąłem swojego w ten sposób i jest bardzo dobrze.

a wiem, że żle bo sam próbowałem i tak i tak... odczyt tez sprawdzałem, zrób jak mówię.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 31 października 2011, 10:50

ale , ze jak za TPS i dopiero PC, to tak miałem , IRC było wpiete w TPS do tego doczepiłem PC i pokazywało 86%, chyba , ze najpierw wpiac PC w TPS i potem IRC. nr tel nie mam bo zgubiłem telefon, napisz mi na GG

 
Posty: 12
Rejestracja: 01 maja 2008, 22:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 13 maja 2012, 02:55

I jak? Najpierw TPS a dopiero PC? Próbowaliście porównać wykresy z hamowni oryginału z Waszymi mapami? Gdzie w PL mogę kupić quick shifter dynojeta??

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 12 czerwca 2010, 20:31
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: ZX6R
Rok produkcji: 2009

Post » 13 maja 2012, 10:12

Marek760i pisze:nigdy nie pokazała 299


Dziwne, moja wersja USA, bez gadżetów na 6 biegu kręciła sie do odcinki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 13 maja 2012, 20:48

No seria powinna się kręcić bez najmniejszych problemów do 299 . Ja mam sc59 od niedawna i na 6 biegu od 80 do 299 bez problemu idzie .
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 13 maja 2012, 21:53

juz mam to ogarniete, teraz idzie jak burza,moduł irc i PC III załatwiło sprawe
Bidziu, quickshifter sam nic nie da, trzeba jeszcze ignitionmodule przy PC III koszt jakies 2kpln za kpl

 
Posty: 20
Rejestracja: 09 marca 2011, 09:34
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 22 maja 2012, 13:02

Marek760i pisze:juz mam to ogarniete, teraz idzie jak burza,moduł irc i PC III załatwiło sprawe
Bidziu, quickshifter sam nic nie da, trzeba jeszcze ignitionmodule przy PC III koszt jakies 2kpln za kpl

Albo zamiast PC3 na 4 wtryski zastosowac Rapid Bike EVO obslugujacy 8 wtryskow. Dzieki obsludze 8 wtryskow nie ma potrzebv stosowania ignition module czy Secondary Fuel Module. Quickshifter wpina sie bez dodatkow bezposrednio w wiazke RB.

pozdrawiam;

 
Posty: 50
Rejestracja: 30 czerwca 2008, 07:44
Lokalizacja: Warka
Motocykl: Blade SC50
Rok produkcji: 2003

Re: Zwiększenie mocy SC59

Post » 11 maja 2014, 19:39

Witam, napiszcie to laikowi jak załatwić sprawę powercommandera itp w sc59 z tego co wiem mam filtr sportowy k&n i przelotowy wydech na hamowni mi wyszło 150 km na kole. Mozna cos poprawić ? Jakie koszta i kto w wawie lub okolicy moze mi w tym pomoc ?

 
Posty: 20
Rejestracja: 09 marca 2011, 09:34
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Re: Zwiększenie mocy SC59

Post » 11 maja 2014, 20:17

W Nadarzynie masz http://www.motokofeina.pl

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości