Strona 1 z 2
Zwiększenie mocy SC59

:
30 października 2011, 22:58
autor: Marek760i
Power commander mam, zebatka z przodu-1, moto jedzie ale nie jest to tak jak bym chciał, nigdy nie pokazała 299, jakos leniwie idzie w gornym zakresie obrotów,to takie coś z dynojeta wpinane w TPS zeby zdjac restrykcje mocy wywaliłem bo wpiołem w to miejsce PC, co jeszcze proponujecie zrobic zeby to lepiej jechało, głównie chodzi o wysokie biegi w górze RPM, bo dół jest silny, w silnik nie chce ingerowac wole sprzedac i kupic suzuki

:
31 października 2011, 09:21
autor: sbstg
Marku IRC powinieneś zostawić. Wpinasz PC za irc w obwodzie czujnika TPS. W mapie dedykowanej pod Twoich dwóch braci w górnym zakresie 100% otwarcia przepustnicy dodajesz od 10000 - 13000 obr. po 9 jednostek. Jeżeli nie wiesz jak to Ci taką mapę zrobię. zresztą nr telefonu masz... jak co dzwoń.
pozdrawiam
ps
kalibrację TPS w PC też należy zrobić.

:
31 października 2011, 10:09
autor: Marek760i
rozumiem, tylko , ze jak wpiołem w to IRC PC to komp pokazywał mi tylko 86% otwarcia przepustnicy (na zgaszonym moto) po wypiecu tego było 100% i dlatego tak zostawiłem, ale czuje ze nie ma powera na gorze, na wysokich biegach nie moge zamknac obrotomierza, i duzo czasu trace przez to. a z kolei tak mysle, ze jak zaczne dodawac zeby do tyłu to na prostej startowej na słowacji na 6 bieg bede jechał na odcieciu, czyli nie tedy droga cos trzeba wymyslic zeby było wiecej mocy

:
31 października 2011, 10:20
autor: sbstg
pokazało 86 % bo żle wpiąłeś. IRC musi być za TPS i dopiero PC. Wtedy na TPSie w PC pokaże CI okolice 100%. KOniecznie też trzeba dodać to co pisałem by dawka na górze była odpowiednia... ogarnąłem swojego w ten sposób i jest bardzo dobrze.
a wiem, że żle bo sam próbowałem i tak i tak... odczyt tez sprawdzałem, zrób jak mówię.

:
31 października 2011, 10:50
autor: Marek760i
ale , ze jak za TPS i dopiero PC, to tak miałem , IRC było wpiete w TPS do tego doczepiłem PC i pokazywało 86%, chyba , ze najpierw wpiac PC w TPS i potem IRC. nr tel nie mam bo zgubiłem telefon, napisz mi na GG

:
13 maja 2012, 02:55
autor: Bidziu
I jak? Najpierw TPS a dopiero PC? Próbowaliście porównać wykresy z hamowni oryginału z Waszymi mapami? Gdzie w PL mogę kupić quick shifter dynojeta??

:
13 maja 2012, 10:12
autor: MANIEK10
Marek760i pisze:nigdy nie pokazała 299
Dziwne, moja wersja USA, bez gadżetów na 6 biegu kręciła sie do odcinki.

:
13 maja 2012, 20:48
autor: Biały
No seria powinna się kręcić bez najmniejszych problemów do 299 . Ja mam sc59 od niedawna i na 6 biegu od 80 do 299 bez problemu idzie .

:
13 maja 2012, 21:53
autor: Marek760i
juz mam to ogarniete, teraz idzie jak burza,moduł irc i PC III załatwiło sprawe
Bidziu, quickshifter sam nic nie da, trzeba jeszcze ignitionmodule przy PC III koszt jakies 2kpln za kpl

:
22 maja 2012, 13:02
autor: 4mr
Marek760i pisze:juz mam to ogarniete, teraz idzie jak burza,moduł irc i PC III załatwiło sprawe
Bidziu, quickshifter sam nic nie da, trzeba jeszcze ignitionmodule przy PC III koszt jakies 2kpln za kpl
Albo zamiast PC3 na 4 wtryski zastosowac Rapid Bike EVO obslugujacy 8 wtryskow. Dzieki obsludze 8 wtryskow nie ma potrzebv stosowania ignition module czy Secondary Fuel Module. Quickshifter wpina sie bez dodatkow bezposrednio w wiazke RB.
pozdrawiam;
Re: Zwiększenie mocy SC59

:
11 maja 2014, 19:39
autor: f355
Witam, napiszcie to laikowi jak załatwić sprawę powercommandera itp w sc59 z tego co wiem mam filtr sportowy k&n i przelotowy wydech na hamowni mi wyszło 150 km na kole. Mozna cos poprawić ? Jakie koszta i kto w wawie lub okolicy moze mi w tym pomoc ?
Re: Zwiększenie mocy SC59

:
11 maja 2014, 20:17
autor: 4mr