Dzisiaj jest 12 maja 2024, 04:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wydech i inne bajery

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 

Post » 31 maja 2009, 12:18

Mor pisze:
fajera pisze:Ponoć moto traci bardzo w dolnym zakresie obrotów...
Czy ktoś ma z Was akcesoryjny wydech?
Jak wygląda charakterystyka moto po zmianie?

Nic nie traci jak założysz PC i odpowiednio skonfigurujesz mape wtrysku. Ja mam kompletny system i własnie moto zyskało dużo wigoru już od 4 kRPM, co mnie cieszy, bo dużo jeżdżę nim po mieście.


No i tu jest problem, bo planowałem kupić samą końcówkę, a nie cały kompletny wydech...
No i ten PC... to również dodatkowa kasa niestety.

Panowie z Hondy mówili dokładnie to samo = kompletny wydech + PC ma sens, ale sama końcówka już nie.

A za dodatki Carbonowe póki co dziękuję :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 25 maja 2009, 21:55
Lokalizacja: WROCŁAW
Motocykl: HONDA CBR1000RR SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 01 czerwca 2009, 13:07

Do mnie frunie ze stanow układ YOSHIMURY FULL SYSTEM CARBON/TYTAN ale bez PCIII . Jak myslicie bedzie lipa na dole bez PC ?

MOR kto Ci to wszystko poskładał i wysterował do kupy zeby to miało rence i nogi . Z tego co wiem to zeby było dobrze trzeba to robic na HAMOWNI .

Widze ze jestes z Wrocławia mogł bys podpowiedziecd koledze co gdzie i jak ???

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 01 czerwca 2009, 13:43

NORBIMOTO pisze:MOR kto Ci to wszystko poskładał i wysterował do kupy zeby to miało rence i nogi . Z tego co wiem to zeby było dobrze trzeba to robic na HAMOWNI .

Zakładałem sam z kumplem, bo się od dawien dawna bawię w mechanikę, co prawda w starych MB, ale założenie wydechu żaden problem, z PC podobnie - zdjęcie w Galerii w dziale dodatki, gdzie się gęba kumpla cieszy nad moto, a ten wieśniak w dresie i klapkach obok to ja - hehe.

Co do zestrojenia, to najpierw załatwiłem sobie mapę od sc59 (taki sam zestaw co umnie założony, ale motor Euro spec. z UK), ale chodził za bogatu na dole, zwłaszcza przy małych uchyleniach przepustnic. Teraz mam mapę od wersji USA sc59 z pełną Yoshi, zrobioną pod europejskie paliwko i jest git. Planuję, jak znajdę w końcu czas, podjechać do Piaseczna na hamownię, bo z tego co się dotąd zorientowałem, to tylko tam wyjazd ma jakiś sens. Ewentualnie może dynotech w Katowicach Ci coś zrobi, ale mnie jakoś spuścili jak się dopytywałem o szczegóły, więc trudno powiedzieć.

 

Komin do Franka

Post » 30 czerwca 2009, 10:02

Witam szanowną brać :mrgreen:

Zastanawiam się nad zmianą komina we Franku, ale mam pewne wątpliwości.

1. Jaka i czy duża jest różnica w sytuacji gdy kupię samą końcówkę lub kompletny układ wydechowy?

2. Jakie wydechy macie w swoich SC59? Jak się sprawują? :mrgreen:

3. Czy odrazu wymieniać filtr powietrza wraz z wydechem?

3. Czy i jak wiele moto traci w dolnym zakresie obrotów?

4. Czy potrzebny jest zakup Power Commandera w związku z powyższym?

Prosiłbym o odpowiedź ludzi, którzy mieli okazję sprawdzić to na własnej skórze.

Ja w swojej starej F4i zamontowałem wyziew Yoshimury, który brzmiał przepięknie i wcale nie straciłem na dole. No ale F4i to nie 1000rr :ups: ;)

Z góry dzięki za opinie i pomoc :piwo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 30 czerwca 2009, 11:59

Ja kolego mam SC33. Założyłem ostatnio DynoJet'y i sportowy filtr. Pożyczyłem również od kumpla przelot na jeden dzień i efekt był taki, że stracił moc w dole do 4000rpm, powyżej wyraźna poprawa. Z racji tej, że normalnie nie kręcę non stop powyżej 5-6 krpm zmieniłem na seryjny i mogę z powrotem cieszyć się dołem. W dodatku słychać tylko gwizd silnika, a nie buczenie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 30 czerwca 2009, 22:10

sory ze nie na temat, ale tez mam dyno i filtr, do tego przelot akrapa i mam dol kozacki :) na 1 przy 2800 pojdzie na koło, choc moj fajer juz zapomnial co to dobra jazda na kole....

 
Posty: 71
Rejestracja: 26 lutego 2008, 13:42
Lokalizacja: bielsko/k
Pochwały: 1
Motocykl: speed`11,exc400,sxf250 i CBR100RR SPRZEDAM
Rok produkcji: 0

Post » 10 listopada 2009, 00:07

ktoś może sie zetknął z wydechem Arrow do sc59 na zywo?

http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1

zastanawiam sie nad całym karbonem 71127MK oczywiscie RAcing :) albo nad 71147PR typowo torowa wersja.. widział to ktokolwiek na żywo albo gdzieś dogrzebał się w necie?
poza 2 czy 3 filmami na utube nic ciekawego nie ma... Yoshi, akrapa i leo nie chce bo mi sie arrow podoba.. tylko wlasnie pytanie ktory fajniejszy :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Honda CBR 1000RR / CR125
Rok produkcji: 2008

Post » 04 lutego 2010, 16:49

najprosciej sprawdzisz to w ten sposob http://www.youtube.com/watch?v=uAk7cUYy ... re=related czy motocykl straci dol po zmianie komina

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2010, 08:46

Siemka chłopakom Z Wrocka ja też planuje zakup chyba yoschimury.

 
Posty: 131
Rejestracja: 05 kwietnia 2010, 21:24
Lokalizacja: zabkowice
Motocykl: honda cbr
Rok produkcji: 2008

Post » 14 kwietnia 2010, 21:21

koledzy ja mam yoshimure mowie wam kury jajek nie znosza przez tydzien :diabel2: jak odpalam motorek :kolega ma wersje amerykanska ja europejska ale moja lepiej sie dokreca

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2010, 14:28

lipa27 pisze:(...)kolega ma wersje amerykanska ja europejska ale moja lepiej sie dokreca


Jakby kolega zdjął sobie restrykcje mocy, o których było pisane, to by się tak samo wkręcała. A tak, to od 10500 rpm ma "płasko".

 
Posty: 30
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Honda CBR 1000RR / CR125
Rok produkcji: 2008

Post » 22 kwietnia 2010, 11:08

Ja zamontowalem cos takiego :) motocykl stracił dól ale komin robi wielkie booooom. Bez db killera sie nie obejdzie
Załączniki
IMG_0644.jpg

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości