Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC59 2009 na warsztacie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 10:49

Wez te aku w ręke i podjedz dzies gdzie maja sprzet do sprawdzania pod obciazeniem , albo zajedz moto gdzies na warsztat gdzie maja taki tester http://www.auto-sosulski.pl/test_akum wepnie Ci to w instalacje kilka razy odpalisz i wszystko bedzie wiadomo jakie sa spadki napiecia jaki jest stan akumulatora itp

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 11:35

ale te 2x35W ale to oczywiscie zamiast normalnych żarówek to podajesz wartości samych żarników ksenonowych, ciekawe ile jeszcze sama przetwornica pobiera.

aku yuasy z większym prądem to mógłbyś spróbować
http://www.akumulatory24.pl/httpwwwakum ... p-266.html
normalny 6,3Ah a 130A ma myślę że bzyk powinien lepiej odpalać na nim możesz tez zobaczyć po prostu odpalić na krótko na kable z aku samochodowego zobaczyć czy lepiej odpala czy tak samo bo jeśli tak samo to zmiana aku nic tu nie pomoże

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 11:52

W zeszłym roku kupiłem Motobatt kręcił dosyć dobrze, ale moto nie odpalało myślałem, że coś się CENZURA...
Włożyłem stary słaby landport i odpalił od strzała. Na Motobatt-cie od razu zalewał mi świece (oddałem do sklepu).
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Koło
Pochwały: 2
Motocykl: Honda cbr 929
Rok produkcji: 2000

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 12:31

akumulatory to temat rzeka, jedni chwala takie drudzy takie, ja przy aucie mam aku EXIDE jak kupiłem auto to juz w nim był a mam go juz dobre 7 lat wiec aku tez ma minimum tyle bo ja go nie wymieniałem i czy ciepło czy mróz jak narazie bez problemu odpala. W moto 2 sezony przelatałem na aku GS który polecił mi mechanik i jak narazie odpukać nie ma problemu wiec moze to jest tak z tym jak ze swiecami i innymi rzeczami ze na rynku jest duzo podróbek i zalezy kto na jaki trafi i gdzie kupuje :zdziw: bo skoro jest taki dedykowany do moto to wydaje mi sie ze powinien wystarczyć

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 12:56

Dziekuje. Dam znać po kolejnych krokach.

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 15:34

witam .ja do swojego kupilem w zeszlym sezonie aku litowo -jonowy firmy jmt o pradzie 150a , czyli o 20a wiecej niz yuasa, oprocz tego ze ma wiekszy prad rozruchowy to jest o wiele lzejszy i mniejszy ,poza tym ma wiele zalet szybciej sie laduje nie jest wrazliwy na spatki napiec, a cena porownywalna do yuasy

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 21:57

A-tomek a jaki to dokładnie model? Możesz podać? Chodzi mi najbardziej o pełne wymiary.

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 03 marca 2016, 17:17

Diamond pisze:A-tomek a jaki to dokładnie model? Możesz podać? Chodzi mi najbardziej o pełne wymiary.


witam wymiary to 110/80/70 ,wazy 1/3 co zwykly aku jmt HJTZ7S-FP-SWI , w instrukcji pisze ze ma 2000 cykli ladowan ,ale yuasa wytrzymala mi 3 lata ,mozna go ladowac 10 krotnie wyzszym pradem co pojemnosc aku co skraca czas ladowania

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 03 marca 2016, 17:59

O Panie. Wymiary ideal. Gra i buczy u Ciebie?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 03 marca 2016, 18:59

Diamond pisze:O Panie. Wymiary ideal. Gra i buczy u Ciebie?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka


mam go od roku ale jeszcze w tym sezonie moto nie ruszalem ,ale patrzylem na diodach kontrolnych ktore aku posiada pala sie wszystkie trzy,bez ladowania w zimie ,traci do 5% swojej pojemnosci miesiecznie
jedyna wada to cytat z instr.
-korzystac z mozliwosci uruchamienia w temperaturach ponizej 0* C tylko w ograniczonym stopniu

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 03 marca 2016, 20:26

A-tomek to mala wada teoretycznie bo w takich temp ani latac nie zamierzam ani stawiac moto. Dzieki bardzo!

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 04 marca 2016, 12:36

Cena tego aku tez dobra , patrzalem po katalogach to za 280 najtaniej moge go wyrwac ;) jak sie moja yuasa skonczy to tez go sprawdze ...waga 0.6kg a yuasa 3kg :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości