Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC59 2009 na warsztacie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 09 maja 2016, 18:07
Motocykl: Cbr 1000 rr sc59
Rok produkcji: 2010

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 13 maja 2016, 22:45

Gdzie go mozna dostac w Pl bo szukam w necie i nie ma. Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 13 maja 2016, 22:53

Ja kupilem w 4 biker

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 8
Rejestracja: 20 czerwca 2014, 10:49
Motocykl: BMW S1000RR
Rok produkcji: 2010
Samochód: BMW E61

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 27 lipca 2016, 21:50

Witam, nie czytałem całego tematu, tylko 2 strony :D szacun za zacięcie i wzięcie na swoje barki takiej roboty :) Sam się zastanawiałem nad wymiana bo moje świece są od nowości a moto ma 38k km ale stwierdziłem że póki chodzi to nie ruszam :) mam pytanie odnośnie wymiany płynu. Wg serwisowki powinno wejść wraz ze zbiorniczkiem 3,3 litra. Ja dziś spuściłem płyn przez węże przy pompie wody, zeszło 1,8 litra. Próbowałem też odpalić moto bo liczyłem ze pompka pchnie więcej, nic to nie pomogło. Przed spuszczaniem było pod korek w chłodnicy. Jak to było u Ciebie?

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 11 sierpnia 2016, 19:30

Na temat moto juz sie nie wypowiem (przepraszam). Był crash test po uślizgu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 11 sierpnia 2016, 22:17

Ja spuszczam przez mały korek przy pompie na dole, otwórz zbiornik i chłodnicę pobujaj moto na boki, wszystko nigdy nie zleci.
Moto Psycho

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość