Dzisiaj jest 29 marca 2024, 13:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mapy PC V SC59 2012

Jakie mapy ze strony?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Mapy PC V SC59 2012

Post » 01 września 2020, 00:23

Cześć!
Pierwszy raz mam do czynienia z power commanderem i tak się zastanawiam czym się różnią mapy na stronie Dynojet'u. Do mojej SC59 12' mam dwie do wyboru, pierwsza 16-034-001 stock ex i air filter oraz druga European model, 16-034-501 stock ex i air filter. Moto teraz ma wgraną tą pierwszą. Czy te mapy różnią się po prostu paliwem jakie ma być stosowane (USA / EU)?

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 27 września 2020, 00:21

Nikt nic nie wie w temacie? ;P

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 27 września 2020, 00:25

Wszyscy przezucili się na strojenie na hamowni robiąc flash ecu .
Tych gotowych map kiedyś próbowałem z 16 z tym że do bazzaz , gówno straszne , dałem wystroić na hamowni i jako tak było całe 3 konie więcej , a w suzuki dałem na hamownie zmiany w ecu i jest kosmos
. Jedna mapa była taka że kolektor wydechowy robił się czerwony podpalając owiewki hahaha

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 27 września 2020, 00:59

Dzięki! Hmm czyli wychodzi z tego co mówisz, że raczej szkoda kasy z tym na hamownie lecieć a tak już kminiłem żeby w przyszłym roku się bujnąć... A podpowiedział byś może jaki czas powinien być ustawiony na quick shifter? Teraz mam tam wrzucone 95ms i na wysokich obrotach na pełnym gazie nie da się przerzucić... Odcinać odcina bo wystarczy tam trochę skrzynię dotknąć i jest reakcja.

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 27 września 2020, 10:01

Im wyższy bieg tym krótszy czas , dziwne że na wysokich biegach biegi nie przechodzą , może mocniej zadziałaj nogą na dzwognię , może za delikatnie naciskasz

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 27 września 2020, 11:53

Tak się przyjrzałem tej instalacji i podejrzewam, że problem jest w tym, że tam nie ma SFM do obsługi 8 wtryskiwaczy...

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 28 września 2020, 08:42

Bo to gówno jest , bazaaz miał w obsłudze wszystkie 8 wtrysków , sprzedaj to kup translogic , a jak Ci mocy brakuje to flash ecu na hamowni , era pig box według mnie już minęła

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 28 września 2020, 12:08

Pewnie skończy się tak jak radzisz, niezła komedia z tym PC xD PC już był to tak zacząłem go rozkminiać co i jak. Ciekawe co gość miał w bani, że założył QS, który nie działa :D Ogólnie śmiesznie to wygląda, założony QS, PC na 4 wtryski, sety lightech z odwróconą skrzynią, klamki i jeszcze kilka innych pierdół za sporą kasę a kapcie na bokach nawet nie liźnięte xD Szwajcar chyba po prostu nie miał co z kasą robić :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 28 września 2020, 23:14

Trochę średni pomysł z qs gdy on tylko połowę wtrysków wyłącza ,
Odwrócone biegi to akurat nic takiego , sety Super .

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 29 września 2020, 01:12

Jak dla mnie to czysta głupota z tym QS ale najwidoczniej tak był mu potrzebny do szczęścia, że jak nie działał na pełnym ogniu to nic mu to nie zmieniło xD Biegi już z powrotem przestawiłem na normalne. Ogólnie dzięki za rady, wiem już na pewno, że nie ma co w to inwestować i szukać SFM a parę zł by poszło w las :D

 
Posty: 12
Rejestracja: 26 grudnia 2018, 14:05
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: SC59 gray / orange
Rok produkcji: 2010

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 17 października 2020, 18:08

Mnie w mojej Sc59 z 2010 roku strojenie na oprogramowaniu Woolich Racing dało 14 km i 10 Nm. I zgadzam strojenie na hamowni ecu robi różnice, jeszcze przy okazji polecam zaślepienie zaworów dopalania spalin czy jakoś tak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Mapy PC V SC59 2012

Post » 17 października 2020, 20:16

Pair mod tak zwany , na deklu zaworów te dwa małe dekielki tam jest zawór trzeba tak zrobić żeby się nie otwierał , zazwyczaj wystarczy wypiąć wężyki

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość