Dzisiaj jest 11 maja 2024, 20:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie oleju w CBR 1000 RR SC59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 66
Rejestracja: 13 sierpnia 2008, 22:11
Lokalizacja: knurow
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 2008

Post » 29 kwietnia 2010, 20:12

Witam z tym trzaskaniem i szarpnieciami po lub odjeciu gazu na niskich biegach to makabra.Potezny luz tam musi byc ,tylko po co.
Dzisiaj jak przyjechalem zamiast zostawic moto na dworze wjechalem do garazu i :ooo:
Czulem czysty zywy zapach benzin .Mial ktos cos podobnego .Czuc spod baku zlewej strony .
Z tym gwarantem ,moze sie ktos orientuje jak jest .przeciez za kazdym razem nie bede moto do Boguslawskiego wysylal.Tez bym chetnie sprawdzil ten luz ,a mam spory.

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2010, 10:33

Poczytaj na forum moticyklistów jak to jest z tą gwarancją u Bogusławskiego... Ja od początku olałem tą gwarancję, robię wszystko sam i nie narzekam, bo jak na razie tylko eksploatacja, przeglądy no i montaż dodatków.

PS. U mnie nie ma żadnych szarpnięć, a mam koło 15kkm nakulane.

 
Posty: 71
Rejestracja: 26 lutego 2008, 13:42
Lokalizacja: bielsko/k
Pochwały: 1
Motocykl: speed`11,exc400,sxf250 i CBR100RR SPRZEDAM
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2010, 20:18

mam nalatane 2300 od nowosci i po wymianie oleju przy 1000 km latalem naprawde lekko ;)

..... sprzeglo chodzi spoko, biegi wchodza ladnie.
jak na razie prz rownych 2000 km sprawdzilem olej i musialem trochę oliwy dolac.... zobnacze jak przy dluzszej eksploatacji to bedzie wygladac.

 
Posty: 66
Rejestracja: 13 sierpnia 2008, 22:11
Lokalizacja: knurow
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 2008

Post » 04 maja 2010, 21:25

Jak odbierzecie moto z serwisu dajcie znac ,co magicy wymyslili .I czy jest na to jakas rada .Byle nie wymiana. :/

 
Posty: 35
Rejestracja: 19 listopada 2007, 21:40
Lokalizacja: Lodz, War
Motocykl: Byl SC 57, GIXXER K7 jest SC59 & BMW1200G
Rok produkcji: 2008

Post » 19 maja 2010, 23:35

Ja mialem nowke sztuke z 0 przebiegiem kupiona u Grudzinskiego po akcji serwisowej krocca.
Po przegladzie 1000km przejechalem kolejne 3800 i musialem dolac oliwy :/
Ale sunia dostaje w palnik, opona tylna zjechana na zero, zalozylem metzelera sporteca M5 i jest super.
Sprawdzalem poziom oleju po kolejnych 800km i jest bez zmian narazie
Wszystko inne biegi, sprzeglo poprostu bajka
Raf >> Plan 4 the worse hope 4 the best

 
Posty: 1
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:18
Lokalizacja: Małopolsk
Motocykl: w poszukiwaniach...
Rok produkcji: 0

Post » 22 maja 2010, 20:36

A myslalem o sc 59... :placze:

 
Posty: 5
Rejestracja: 14 lutego 2010, 19:07
Lokalizacja: Warsza
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 2008

Post » 26 maja 2010, 15:51

No dobra, a więc sprawa oliwy w moim Franku ma się następująco:
Przejechałem już prawie 6000 km, niebawem udaję się na gwarancyjny przegląd. Zużycie oleju oscyluje pomiędzy 200 - 250 ml na 1000 km czyli wychodzi ok. 1 litr na 5 tysi. W sumie nie jest źle biorąc pod uwagę fakt, iż należę go grona użytkowników co lubią raczej wyższy zakres rpm.
Poza tym sprzęgło oraz skrzynia w normie, tak że tylko dawać w palniczek i niczym się nie przejmować. Ostatnio byłem na hamowni i na kole wyszło mi 173,4 km na seryjnej słomce.
Jest git tylko opony szybko schodzą

FRANEK RZĄDZI

pozdrawiam :D

[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 2:58 pm ]
mam jeszcze małą prośbę do wszystkich użytkowników SC59, czy może ktoś z Was napisać jakie ma zużycie oleju w swoim Fajerze np. ile trzeba dolewać na 1000 km, na 5000 km tyś, i na 10000 km
pozdro i z góry dzięki

 
Posty: 66
Rejestracja: 13 sierpnia 2008, 22:11
Lokalizacja: knurow
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 2008

Post » 10 czerwca 2010, 22:31

Jak narazie nic nie wziela .Pierwszy tysiac stan jak fabryczny.Jutro wymiana oliwy ,a zobaczy sie potem..
Nawety paluch :D do tlumika pchalem ,zeby cos wymacac :D a tu tylko sadza jak w kominie hihi:
Chyba mialem szczescie ,oby tak dalej.:jupi:

 
Posty: 71
Rejestracja: 26 lutego 2008, 13:42
Lokalizacja: bielsko/k
Pochwały: 1
Motocykl: speed`11,exc400,sxf250 i CBR100RR SPRZEDAM
Rok produkcji: 0

Post » 14 czerwca 2010, 07:10

nalatane obecnie 4000 km i w sumie przez ostatnie 3000 km dolalem 1,2 l... latanie ostatnimi czasy caly czas w przedziale 7-10 rpm.
WKurza mnie to ze bierze... wyjazd w trase 2pasem, dolalem rano 0,2 l.. tempo przelotowe caly czas 180-210. wieczorem przejechane 600 km i trzeba bylo znow dolac 0,2

Wychodzi na to, ze jak zrobie np Chorwacje to musze zabrac ze soba jakies 2,5 l oleju :/

Ogolnie to wrazenia super.. prowadzenie swietne, mocy mniej niz w gixie ale i tak moto wg mnie bije o glowe k7.

Wczoraj hamowalem w Krakowie i wyszlo 165,4 k przy 9200 rpm i 115 Nm przy 9200 rpm

[ Dodano: Pon Cze 14, 2010 12:16 pm ]
tazzman pisze:nalatane obecnie 4000 km i w sumie przez ostatnie 3000 km dolalem 1,2 l... latanie ostatnimi czasy caly czas w przedziale 7-10 rpm.
WKurza mnie to ze bierze... wyjazd w trase 2pasem, dolalem rano 0,2 l.. tempo przelotowe caly czas 180-210. wieczorem przejechane 600 km i trzeba bylo znow dolac 0,2

Wychodzi na to, ze jak zrobie np Chorwacje to musze zabrac ze soba jakies 2,5 l oleju :/

Ogolnie to wrazenia super.. prowadzenie swietne, mocy mniej niz w gixie ale i tak moto wg mnie bije o glowe k7.

Wczoraj hamowalem w Krakowie i wyszlo 165,4 k przy 10700rpm i 115 Nm przy 9200 rpm

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2010, 12:06

Jeśli latasz na pełnym syntetyku, spróbuj zalać pół. Mój też podpijał olej, przesiadłem się na semi i mam praktycznie spokój. Naprawdę musi dostać w pałę, żeby pociągnął. Ostatnio zrobiliśmy trasę z Polski, przez Węgry do Rimini, potem góry i śmiganko, potem w stronę Pizy i z powrotem przez Słowenię i Węgry. Dolałem pół litra za cały wyjazd.

 
Posty: 71
Rejestracja: 26 lutego 2008, 13:42
Lokalizacja: bielsko/k
Pochwały: 1
Motocykl: speed`11,exc400,sxf250 i CBR100RR SPRZEDAM
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2010, 23:49

Mor pisze:Jeśli latasz na pełnym syntetyku, spróbuj zalać pół. Mój też podpijał olej, przesiadłem się na semi i mam praktycznie spokój. Naprawdę musi dostać w pałę, żeby pociągnął. Ostatnio zrobiliśmy trasę z Polski, przez Węgry do Rimini, potem góry i śmiganko, potem w stronę Pizy i z powrotem przez Słowenię i Węgry. Dolałem pół litra za cały wyjazd.


do tej pory latale na motul 300V 10W40.. Rozmawiałem z ludzmi, ktorzy znaja sie na olejach dosc dobrze i wyglada na to, ze 300V to po prostu mineral uzyskany nie metoda ktora sie uzyskuje syntetyki, tylko jakos specjalnie stuningowany z podwojnymi estrami, ktore uszlachetniaja dodatkowo olej i nadaja sie do eksploatacji sportowej.

Goscie polecaja mi prawdziwe syntetyki Elf albo Castrol, ktore sa w 100% syntetyczne i na dodatek 10W50 (50 zapewnia lepsza prace w wyzszych temperaturach). Dodatkowo motul 300V nie ma specyfikacji JASO czy jakos tak (cos co zaleca Honda) wiec prawdopowobnie brakuje jakiegos "specyfiku" i dlatego moze brac..
Po prostu wsyscy lataja na motulu bo Motul jest najlepiej rozpoznawalny,a tak naprawde Motul to nie wytwornia oleju tylko marka, ktora produkuje jedna z fabryk ;)

Sprobuje za 2yg przy zmianie oleju 6000 km na zamiane na Elf moto syntetyczny 10W50 i zobaczymy co bedzie

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 czerwca 2010, 10:04

tez mialem podobna teorie jaka Mor :) Wydaje mi sie ze syntetyk jest za bardzo "udoskonalony" i w przypadku SC59 moze to powoduje branie oleju... lepiej zalac motor ktory bierze olej mieneralnym (raczej odpada w nowych maszynach) lub polsyntetykiem, jak widac w przypadku Mora to poskutkowalo :one: :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość