[center]CBR 929 RR to ostatni udany model Fireblada[/center]
przejechalem na swojej 929 ponad 60 tys.km wymieniam olej co 6tys.km--wlewam 3.3l i zlewam po 6 tys.km 3.3l
..uklony w strone dawnej technologii
..uklony w strone dawnej technologii
beti pisze:a wymieniłeś już to sprzęgło ???
heniek pisze:a , o maly wlos nie kupilem tego hu......stwa
mike rr, cos nie mozemy sie cylnac na hucie
a fajera i tak kupie ,jak skoncza sie wadliwe egzeplaze
. Faktycznie 929 wykazuje najmniejszą awaryjność, 954 to moim zdaniem niewypał chodz sc57 nie jest taki zły szczególnie roczniki 06-07. Ale trzeba przyznać że w dobie zwiekszania mocy i zmniejszania masy, honda moim zdaniem najgorzej sobie radzi, w yamahach ciągle pracują nad skrzynią a ku zdziwieniu w ostatnich latach nie słychać nic o wadach suzuki (przynajmniej ja nie słyszałem). I przedstawiając tą tezę nie mowię o wynikach na torze tylko o praktycznym zastosowaniu tych motocykli na drogach.
fajera pisze:oddaje sprzęta do naprawy (wymiany pierścieni?).
Choc raz przestraszylem sie jak w okienku widzilem prawie pustke - okazalo sie ze zle stal
ufff
Tytus pisze:nie bede mogl jezdzic juz na takie dluuugie wakacje...
Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości