It is currently 16 November 2025, 13:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

silnik rozleciał się w drzazgi

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 8
Joined: 02 May 2012, 11:52
Location: Warszawa/
Motocykl:

silnik rozleciał się w drzazgi

Post » 02 May 2012, 11:58

Witam,
wczoraj rozleciał się silnik przy 14000km przebiegu. Korbowód wyszedł bokiem. Chwilę wcześniej zapaliła się kontrolka oleju na wolnych obrotach, po dodaniu gazu zgasła. Nigdy nie był katowany, moto nie jeździło na kole. Słyszał ktoś o takim przypadku???
Może ktoś słyszał o silniku używanym do sprzedania???
pozdrawiam.

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 02 May 2012, 12:09

o fuck...koego podczas jazdy Ci sie to stało czy na postoju odkrecales mu..?

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 02 May 2012, 12:33

Miło by było jakbyś wstawił zdjęcia. Rozumiem, że moto już nie jest na gwarancji?

Generalnie to musiała być wada silnika. Sam z siebie korbowód się nie rozerwie a jak jeszcze nie uprawiałeś "stuntu", nie katowałeś, to ewidentnie wada fabryczna.

 
Posts: 8
Joined: 02 May 2012, 11:52
Location: Warszawa/
Motocykl:

Post » 02 May 2012, 12:33

remek 2o wrote:o fuck...koego podczas jazdy Ci sie to stało czy na postoju odkrecales mu..?


Podczas jazdy osłabł, za chwilę rumot, kłęby dymu i olej na asfalcie.

[ Dodano: Sro Maj 02, 2012 12:35 pm ]
Lukki wrote:Miło by było jakbyś wstawił zdjęcia. Rozumiem, że moto już nie jest na gwarancji?

Generalnie to musiała być wada silnika. Sam z siebie korbowód się nie rozerwie a jak jeszcze nie uprawiałeś "stuntu", nie katowałeś, to ewidentnie wada fabryczna.


Korbowód wywalił wielką dziurę w karterze z przodu silnika. Moto już po gwarancji. Wcześniej nie było żadnych objawów, silnik pracował wyjątkowo cicho.

 
Posts: 155
Joined: 23 October 2011, 13:49
Location: Lbt
Points: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Year production: 2006

Post » 02 May 2012, 12:36

Przebieg nie świadczy o stanie silnika, może mieć 14tyś a być skatowany na amen co pewnie u Ciebie się stało. Możesz dla silnika przez 1kkm wyrządzić więcej szkód niż przez 15tyś. Domniemam że nie znasz calutkiej historii motocykla bo nie wydaję mi się by bez stawiania na gumę i wzorowej obsługi coś mogło by się stać z silnikiem bo nie sądzę też iż jest to wada fabryczna. Jeśli to SC59 (tak wynika z opisu) to całkiem młode moto i nie powinno takie coś mieć miejsca. Jeśli masz możliwość transportu zza granicy poszukaj na ebay itp. Czasem na copart.uk trafiają się moto poobijane, krzywe ale z całymi silnikami tylko że musi mieć ktoś tam konto i przywóz moto kosztuje 800zł :/

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 02 May 2012, 12:42

W takim razie nie wiem, jak można zakatować taki silnik. :D :D

Chyba musiał ktoś z rana na zimnym dawać pod czerwone pole i zapominał o tym, że trzeba olej wlać do silnika.

Co jak co ale silniki hondy to nie są tak delikatne jak chociażby "kawałsaki".

Od panewki też się zacząć nie mogło, bo jak pisze założyciel tematu wszystko było w normie.

User avatar
 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 02 May 2012, 14:06

Lukki wrote:


Co jak co ale silniki hondy to nie są tak delikatne jak chociażby "kawałsaki".



Panie bez takich mi tu :D :P . Ja tez mysle ze to jakas wada silnika znajomy mial rn12 kolo 20 tys przebiegu stopka korbowodu sie odkrecila i dalej tak samo jak i wtym przypadku dziora w bloku :P
A takie kawasaki to przejedzie nie jedna wasza honde hihiih :D

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 02 May 2012, 15:33

Wiesz, wkońcu forum Hondy. :P

Może i honda w ostatnim czasie nie jest najmocniejsza jak to kiedyś bywało ale nie tylko to się liczy. :D

User avatar
 
Posts: 45
Joined: 03 January 2011, 23:08
Location: Poręba
Points: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Year production: 0

Post » 02 May 2012, 19:05

Ja mam silnik jak cos
518 304 717

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 02 May 2012, 19:27

przykro słyszec takie wiesci, szczegolnie jako posiadacz SC59
MarioSC33, po wiela taki motor

 
Posts: 9
Joined: 27 July 2011, 18:34
Location: warm-maz
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 02 May 2012, 22:48

Szkoda ze dziura w bloku. Bo mam cały silnik od sc59 ale rozebralem na czesci (był wyłamany kawałek bloku przy deklu altka) A wał itp w idealnym stanie bo moto 2 tyś przebiegu miało :/

User avatar
 
Posts: 45
Joined: 03 January 2011, 23:08
Location: Poręba
Points: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Year production: 0

Post » 03 May 2012, 06:46

Za 4 tys oddam

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest