Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 06:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie oleju w CBR 1000 RR SC59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 13 września 2010, 14:38

dobre dobre :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 13 września 2010, 14:40

tony_montana pisze:zmienilem na polsyntetyk i po 2 tys km dolalem 100ml przy naprawde ostrej jezdzie


To widzę, że podobnie jak u mnie.

 
Posty: 30
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Honda CBR 1000RR / CR125
Rok produkcji: 2008

Post » 13 września 2010, 14:55

[quote="Mor"]To widzę, że podobnie jak u mnie.[/quote

Od Ciebie MOR skopiowalem ten pomysl. Gdyby nie sprawdzanie mozliwosci na lotnisku to byc moze,ze by nic nie zjadla

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 13 września 2010, 19:51

Rossavu pisze:
Honda pisze:
Rossavu pisze:Cos Honda sie opuszcza... VFR na 2011r - z tajnych info dowiedzialem sie, ze po 5 tys km caly kosz sprzeglowy do wymiany...


VFR na 2011 a juz wiadomo ze po 5000km kosz pada? ;) kto tu ma wehikul czasu i takie info przynosi z przyszlosci?


Akurat mam "znajomego", ktory mial okazje zapoznac sie z modelem vfr z tym bajeranckim sprzeglem (to chyba wersja na 2011) - przeciez chyba oczywiste jest, ze przed wypuszczeniem moto testuja je rotfl2: Chyba nie myslales, ze rocznik 2011 zostaje zbudowany 1 stycznia danego roku :dance:




KUZYN MOJEGO KOLEGI Z ROKU NA STUDIACH STOI NA BRAMCE W DAYTONIE [klub na rynku we wrocku] :jupi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 13 września 2010, 21:35

tony_montana pisze::mrgreen: wole dolac setke niz wachac olej i spaliny
heheh dobre :D

 
Posty: 10
Rejestracja: 04 września 2010, 12:51
Lokalizacja: W-wa
Motocykl: sc59 hrc abs
Rok produkcji: 0

Post » 13 września 2010, 21:56

Rossavu pisze:
Honda pisze:
Rossavu pisze:Cos Honda sie opuszcza... VFR na 2011r - z tajnych info dowiedzialem sie, ze po 5 tys km caly kosz sprzeglowy do wymiany...


VFR na 2011 a juz wiadomo ze po 5000km kosz pada? ;) kto tu ma wehikul czasu i takie info przynosi z przyszlosci?


Akurat mam "znajomego", ktory mial okazje zapoznac sie z modelem vfr z tym bajeranckim sprzeglem (to chyba wersja na 2011) - przeciez chyba oczywiste jest, ze przed wypuszczeniem moto testuja je rotfl2: Chyba nie myslales, ze rocznik 2011 zostaje zbudowany 1 stycznia danego roku :dance:


Większej bzdury dawno nie czytałem :brawo:
Nawet jeżeli nie piszesz bajek to sam sobie przeczysz. Skoro ta usterka wyszła na testach to nie będzie jej w seryjnie produkowanym modelu. Przecież właśnie po to są testy.

 
Posty: 27
Rejestracja: 01 września 2010, 19:13
Lokalizacja: Andrychów
Motocykl: szybki
Rok produkcji: 95

Post » 13 września 2010, 22:02

stingerpl pisze:
Rossavu pisze:
Honda pisze:
Rossavu pisze:Cos Honda sie opuszcza... VFR na 2011r - z tajnych info dowiedzialem sie, ze po 5 tys km caly kosz sprzeglowy do wymiany...


VFR na 2011 a juz wiadomo ze po 5000km kosz pada? ;) kto tu ma wehikul czasu i takie info przynosi z przyszlosci?


Akurat mam "znajomego", ktory mial okazje zapoznac sie z modelem vfr z tym bajeranckim sprzeglem (to chyba wersja na 2011) - przeciez chyba oczywiste jest, ze przed wypuszczeniem moto testuja je rotfl2: Chyba nie myslales, ze rocznik 2011 zostaje zbudowany 1 stycznia danego roku :dance:


Większej bzdury dawno nie czytałem :brawo:
Nawet jeżeli nie piszesz bajek to sam sobie przeczysz. Skoro ta usterka wyszła na testach to nie będzie jej w seryjnie produkowanym modelu. Przecież właśnie po to są testy.


Bajek nie pisze - przeciez nie napisalem, ze seryjny moto ma ta wade bo tak naprawde jeszcze nie zostal "wyprodukwany". Caly czas wspominam o modelu testowym. Co do awarii sprzegla chcialem nawiazac do usterek, ktore pojawily sie w Waszych maszynach. W zadnym wypadku nie krytykuje Hondy, zmieniam moto na Honde chocby miala stac w garazu :kosci:


pozdrawiam
Someday, somehow my bike will beat me

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 13 września 2010, 23:03

nikor11 pisze:
gsxrlukasz pisze:ja się pozbyłem sc59 i problem z głowy :)


Miejmy nadzieje że nowy właściciel przegląda to forum tak jak ja z 954 od Ciebie.
W sprawach oleju u Ciebie same wpadki :D


nie gadaj że moja ex 954 bierze olej,,,

 
Posty: 10
Rejestracja: 19 maja 2010, 09:42
Lokalizacja: 3City
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2012

Post » 17 września 2010, 10:26

Na 1000km jak weźmie 2 i pół setki to nie ma masakry w zależności od obciążenia jakiemu poddawany jest silnik a jak ktoś lata non stop ponad dwie paki to raczej już zupełnie nie ma się czemu dziwić. Widzę wiele modeli na naszych drogach maszyn które nie słyną tak jak nowy fajer z konsumpcji oleju a pozostawiają za sobą delikatną czarną chmurkę to pytam się kto ma problem?SC-59(który tylko łyknie kielona ) czy te eksploatowane do granic możliwości pseudo-ideały?

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 20 lipca 2010, 10:42
Lokalizacja: znienacka
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 17 września 2010, 11:26

waRRior pisze:Na 1000km jak weźmie 2 i pół setki to nie ma masakry w zależności od obciążenia jakiemu poddawany jest silnik a jak ktoś lata non stop ponad dwie paki to raczej już zupełnie nie ma się czemu dziwić. Widzę wiele modeli na naszych drogach maszyn które nie słyną tak jak nowy fajer z konsumpcji oleju a pozostawiają za sobą delikatną czarną chmurkę to pytam się kto ma problem?SC-59(który tylko łyknie kielona ) czy te eksploatowane do granic możliwości pseudo-ideały?


...ale spójrz teraz na to tak: latam non-stoper ponad dwie paki, kręcę silnik ile wlezie i nie bierze nic: od wymiany do wymiany (12 k km) nie dolewam ani kropli. Więc rozumiesz chyba, że trudno podjąć świadomą decyzję o kupnie sprzętu o którym wiesz, że ma taki problem...

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 17 września 2010, 15:19

gsxrlukasz pisze:nikor11 napisał/a:
gsxrlukasz napisał/a:
ja się pozbyłem sc59 i problem z głowy :)


Miejmy nadzieje że nowy właściciel przegląda to forum tak jak ja z 954 od Ciebie.
W sprawach oleju u Ciebie same wpadki :D


nie gadaj że moja ex 954 bierze olej,,,



Z tego co pamietam to ten kolega kupisz od gsxrlukasz 954 z zabrudzonym oczkiem od oleju i nie blyo widac stanu oleju i to był problem ;););) hyy

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 18 września 2010, 12:01

spokojnie, nie bierze ani grama

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości