It is currently 16 November 2025, 16:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czy warto montowac to oswietlenie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 02 August 2009, 18:23
Location: Sosnowiec
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 2004

Czy warto montowac to oswietlenie

Post » 14 March 2012, 00:10

http://allegro.pl/komplet-xenon-super-s ... 50369.html

czy te Xenony duzo dadza w oswietleniu :) mam zwykle zrowki a slabo widze i wolal bym xenony ale czy w podanym linku sa dobre jak nie to co byscie zaproponowali?? :)
Endriu

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 14 March 2012, 08:22

jak lubisz jak psy cie trzepia i zabieraja dowod co rutynowa kontrole, co moze byc dobre w oswietlenie za 80zl. u mnie w miescie gosc ma fazera i co mnie mija motorem a ja jade albo autem albo motorem to w momencie mijania niewidze doslownie nic. tak na****** po oczach. Ja xenona osobiscie mowie stanowczo NIE:)
p.s napewno znajda sie tutaj fanatycy

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 02 August 2009, 18:23
Location: Sosnowiec
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 2004

Post » 14 March 2012, 09:09

To co zrobić by było mocniejsze i lepsze oświetlenie drogi ??
Endriu

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 14 March 2012, 09:10

kup żarówki Osram Night Racer Plus
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 14 March 2012, 09:14

fabiq wrote:kup żarówki Osram Night Racer Plus


Albo coś z serii Blue Vision.
Przynajmniej ja mam takie z PHILIPS-a i wydaje mi się, że tez lepiej świeca niż zwykłe.

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 14 March 2012, 11:42

ja u siebie założyłem takie jak Fabiq pisze Osram night racer plus ponoć dobre i specjalnie do motocykli się okaże bo jeszcze na nich nie śmigałem :)

http://allegro.pl/osram-night-racer-plu ... 72938.html

niby się chwalą
• Do 90% więcej światła
• Do 35 m dłuższy stożek świetlny
• Do 10% bielsze światło
ODPORNE NA WIBRACJE !!!

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 14 March 2012, 17:07

Siwy_ryry wrote:Albo coś z serii Blue Vision.
Przynajmniej ja mam takie z PHILIPS-a i wydaje mi się, że tez lepiej świeca niż zwykłe.
miałem je wcześniej - Osramy dają więcej światła
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 14 March 2012, 18:27

Ja latam na xenonie, tyle, że mam temperaturę 4300K więc światło białe i w związku z tym nikt nie robi problemu, a różnica w oświetleniu drogi kolosalna :P

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 14 March 2012, 20:14

fabiq wrote:kup żarówki Osram Night Racer Plus


I tu fabiq ma rację dobre firmowe żarówki i widzisz przyzwoicie :D to nie WSK z jedną lampą a i takimi sie śmigało po ciemku :diabel: a xenony to dowód do wora jak i mandacior do 500zł tak więc zastanów się czy warto??????? W końcu nie Jesteś sam na drodze a inni też nie chcą być oślepiani :027:

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 02 August 2009, 18:23
Location: Sosnowiec
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 2004

Post » 15 March 2012, 09:17

Dzieki za inf :) no to czas kupic Zaroweczki :) :)
Endriu

User avatar
 
Posts: 6
Joined: 11 July 2011, 13:29
Location: Śląsk
Motocykl: Honda cbr 1000rr
Year production: 2006

Post » 15 March 2012, 21:01

A moje zdanie jest takie - Od czasu jak założyłem xenon w cbr 1100xx nikt nie zajechał mi drogi przez 2 lata. Jak go nie miałem 2 x zostałem zepchnięty z drogi bo kierowca mnie nie widział. I teraz zaraz po kupnie RR również go założyłem. Daje to jeden plus - kierowca w lusterku widzi inny strumień światła i zwraca na niego uwagę. Co do oślepiania, kierowca z naprzeciwka widzi mnie 0,5 sek. a ten co jadę za nim niewiele dłużej :). Wiem że zaraz będziecie wieszać na mnie epitety ale taka jest prawda. To samo tyczy się głośnego wydechu. Jak miałem seryjne co jakiś czasz ktoś wchodził na drogę w mieście itp. od czasu jak mam sportowy czytaj torowy nawet jak jadę na 1 - ce 60 w osiedlowej ulicy każdy patrzy że coś jedzie i mam spokój.

 
Posts: 10
Joined: 15 May 2011, 16:28
Location: Bielsko-B
Motocykl: CBR 929RR
Year production: 2000

Post » 15 March 2012, 23:07

Zgadzam się z powyższą opinią kolegi fellek, że xenon + przelot ratuję tyłek i stajesz się bardziej widoczny. Sam mam i widzę różnicę...

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests