It is currently 16 November 2025, 16:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki amortyzator skrętu do SC57b

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 10
Joined: 13 February 2012, 22:14
Location: Opole Lub
Motocykl: Honda CBR1000RR SC57b
Year production: 2007

Jaki amortyzator skrętu do SC57b

Post » 25 February 2012, 23:22

Witam!: )
Dzisiaj od dnia zakupu po raz pierwszy przejechałem sie moim fiebladem wszystko ok ładnie pieknie skrzynia działa idealnie ale zaniepokoiło mnie to: draga byłą średniej jakości no wiadomo jak to w polsce podbiło mi koło troszke w gore motocykl był na obrotach i zaczął wstawać na gume no wszystko byłoby ok gdyby nie trzęsąca się kierownica... CBR ma oryginalny amor sketu HSED ( w tamtym sezonie jezdziłem stryjka 929 z jakimś dokupionym amorem któy działął o niebo lepiej od tego) jak przyjechałem do domu zaraz sprawdzilem, podniosłem przednie koło do góry manetka do konca stopka rozłożona bieg włożony dioda HSED mrugała ale nie wyczuwałem tłumienia.... Także będę raczej chciał zmienić amor szukam w sieci ale nic nie widać wiec pytam co będzie dobrym zamiennikiem oryginału. Proszę o pomoc i pozdrawiam!: )

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 25 February 2012, 23:35

skotts GPR lub ohlins montowany do górnej półki tak jak w 929 lub 954 .
ale ja u siebie tez robiłem test tłumienia i wypadł negatywnie aczkolwiek jak miałem shime to wyprowadził z niej moto skutecznie .

[ Dodano: Sob Lut 25, 2012 10:36 pm ]
aha i szukaj amorka na e-bayu
jak bedziesz wymieniał to silniczek musisz zostawić od tego starego by błędu nie pokazywało jeśli sie nie myle .
Last edited by Max_929 on 25 February 2012, 23:40, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 104
Joined: 29 September 2008, 09:42
Location: Irlandia
Points: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Year production: 2012

Post » 25 February 2012, 23:36

http://www.ebay.co.uk/itm/GPR-V4-Stabil ... 35b9e773ad

Mi narazie nie przeszkadza orginał
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 26 February 2012, 11:32

zanim zmienisz amor, sprawdź geometrię ramy i lagi no i sam amor, ponieważ oryginalny działa całkiem dobrze i właściwie problem jest jedynie przy małych prędkościach :/

 
Posts: 10
Joined: 13 February 2012, 22:14
Location: Opole Lub
Motocykl: Honda CBR1000RR SC57b
Year production: 2007

Post » 26 February 2012, 16:37

Zaraz po zakupie zaprowadzilem moto do serwisu cebra ma przejechane aby 4300km i jest ze stanów, ktoś ją przez jakiś żywopłot przejechał i była pomalowana. Powiedziano mi ze silnik jak nowy moze jeszcze nie dotarty co do prostosci felgi tarcze wsio ok oczywiście główka ramy tez prosta. Powiem że szczerze to się troszkę przestraszyłem czymś takim bo nigdy wcześniej mi sie kiera nie zatrzęsła.... oczywiscie powymieniane wszystkie plyny oleje filtry.

[ Dodano: Nie Mar 11, 2012 9:25 am ]
Amor nie działa jezdzilem juz ze 2 razy i dam próbowałem przy 150 szarpnac kierownicą i wychodzi to bez zadnego problemu nie ma zadnych oporów... Po chwili przejechalem sie 929 no inna bajka w 1000rr strach jest jej odkrecac na pierwszych biegach gwaltownie bo jak gdzies podbije kolo to shimma od razu... mam takie pytanie jeszcze: jeżeli zmieniłbym amortyzator na np. taki http://allegro.pl/show_item.php?item=2113572262
kolidowałoby to w jakiś sposób z komputerem motocykla?


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests