Stało się, rusza projekt pod nazwą "Nas nje dogonjat"
czyli BAZZAZ Z-FI TC wita w poczciwym CBR 1000RR z 2004 r.
Postaram się opisać moje boje z tematem, bo jeszcze niewielu naszych rodaków bawi się w takie rzeczy.
Na ten moduł składają się trzy elementy:
1. Kontrola trakcji
2. Quick shifter
3. modyfikacja map "power commander"
http://bazzaz.net/
- Kontrole trakcji można regulować "w locie" na 11 poziomach
- QS ma również pełną regulację czułości, można modyfikować szybkość działania osobno dla każdego biegu
- Bazzaz obsługuje wszystkie 8 wtrysków więc nie trzeba jak to jest w PC III/V dokupować injection module
ETAP I montaż
Problem nr 1.
Ponieważ producent uznał, że nikt normalny sam nie będzie zakładać tego wynalazku, więc instrukcja nie została dołączona. W pudełku znajduje się informacja, że ma tę czynność wykonać wyspecjalizowany serwis
Problem nr 2.
Aby przełączać ustawienia trakcji w trakcie jazdy konieczne jest dokupienie specjalnego kabla TC Adjust & map selector.
po zakupie dostajemy również możliwość zmiany map wtrysków podczas jazdy
(kabel już leci zza wielkiej wody)
Problem nr 3.
Przewidziałem moduł Autotune Bazzaz Z-AFM czyli automatyczne trojenie map pod charakterystykę jazdy i parametry moto. Moduł ten zbiera dane z sondy lambda, której moja wersja nie posiada, więc muszę wspawać gniazdo w układ wydechowy.
(zaczynam w niedzielę więc zobaczymy co dalej, a może gniazdo na lambde zostało przewidziane ?! i nie trzeba będzie nic mieszać )
[/list]