It is currently 16 November 2025, 16:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Blejd na globtrotera...

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 8
Joined: 09 November 2009, 15:36
Location: gniezno/g
Points: 1
Motocykl: hrc "kicia"
Year production: 7

Blejd na globtrotera...

Post » 19 April 2010, 16:47

Szanowni forumowicze. Jako że pozjadaliście zęby na fajerblejdach (albo potraciliście ;) ) do was kieruje swoje pytanie.

Planuje w czerwcu podróż przez Europę na swoim bladym.
O ile nie miałem problemu na sc33 z ubraniem go we wszystko co potrzebne w podróży o tyle w sc57 zachodzę w głowę jak to zrobić.
Przeglądałem archiwum forum i nie uzyskałem satysfakcjonującego rozwiązania przynajmniej do modelu sc57.
Poszukuje firmy lub jakiegoś domowego rzemieślnika który wykonałby stelaże pod sakwy i tailpacka. Będę podróżował z pasażerką, więc ważne żeby zminimalizować niewygody. Oto co znalazłem do tej pory:

http://www.renntec.co.uk/iqs/dbitemid.3 ... riers.html

myślałem że ostatecznie można by do tego jakiegoś ajzola przyspawać pod sakwy żeby wyglądały coś w tym stylu:
http://www.renntec.co.uk/iqs/dbitemid.3 ... riers.html

Chodzi o to żeby stelaż miał podstawę pod sakwy boczne i tailpacka.

Może ktoś już coś takiego próbował??

(komentarze w stylu "kup se turystyka" proszę pozostawić dla siebe bo nie potrzebuje takich rad)

[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 4:56 pm ]
Ciekawostka na opcję bez pasażera:

http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... w/919/385/
Gdyby kózka nie skakała, to by ch...a z życia miała..

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 19 April 2010, 17:13

na forum był kiedys temat o robieniu stelaży i to w dziale sc57 tak wiec źle szukałeś.
Proponuje także obejrzeź jak poradzili sobie koledzy którzy w zeszłym roku wybrali się na sportach do marocca
http://wyprawy.galeria.fireblade.pl/thu ... p?album=10

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 19 April 2010, 17:26

ja mam stelaż pod sakwy z bagaznikiem jak go założę to podeślę fotki, zrobił mi go kolega to jego stronka: http://www.kufryalu.pl/

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 19 April 2010, 19:25

z tym przejechałem 30 tys km
mozna podpiąc centralny i 2 sawy boczne--pasażer ma oparcie i jest spoko
---koszt-krata lecha na warsztatach w technikum samochodowym :mrgreen:
Image

 
Posts: 8
Joined: 09 November 2009, 15:36
Location: gniezno/g
Points: 1
Motocykl: hrc "kicia"
Year production: 7

Post » 19 April 2010, 22:49

"cos w tym stylu" mial byc ten link:
http://www.touratech.com/shops/009/index.php?cPath=1_30

Diobol musisz czytac uwazniej - napisalem ze przegladalem i widzialem temat o stelazach jak takze wszystkie zdjecia z wyprawy. Ale tego co szukam NIE ZNALAZLEM.

Motobandyta to wyglada interesujaco czegos takiego szukam.

[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 10:51 pm ]
misiopajur wrote:z tym przejechałem 30 tys km
mozna podpiąc centralny i 2 sawy boczne--pasażer ma oparcie i jest spoko
---koszt-krata lecha na warsztatach w technikum samochodowym :mrgreen:
Obrazek


Jak mieszkalem w Polsce mialem wszystkie potrzebne rzeczy zeby samemu cos takiego zrobic. Teraz jest to raczej nie mozliwe :/

[ Dodano: Nie Lip 11, 2010 5:44 pm ]
Mały updejcik do postu. Jestem po wycieczce i daje foty tego jak to wszystko zamontowałem. Moze sie przydać komus kto tak jak ja podróżuje z pasażerką. Bagażniki sa z niemieckiej firmy hepco&becker. Zamówiłem jakieś 3 tygodnie przed wyjazdem torbę-wałek speedbag 75litrowy z Louisa ale przyszedł w 5 dni po wyjeździe kiedy to już tyłek smażyłem na plaży w St Sebastian. Stąd ta torba na tailpacku. Dodatkowo zainstalowałem motocyklowe hermetyczne gniazdo zapalniczki z rozgałęźnikiem na nawigację plus inne urządzenie np telefon. Torba na bak posiada dedykowaną pod nawigację kieszeń która to prawie pozbawiła nas życia więc nie polecam. Bagażniki sprawowały się idealnie. Nawet przy prędkościach rzędu 240 ani drgnęły. Po 4800km bez żadnych problemów. pozdro!

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 9:35 pm ]
Może się przyda komuś wyjeżdżającemu na dłuższe wakacje bladym. Zdjęcia wstawione powyżej.
Attachments
14062010633.jpg
14062010634.jpg
14062010635.jpg
DSC_0020.JPG
wszędzie gdzie elementy sakw lub paski dotykały lakieru podkładałem maty antypoślizgowe Oxford plus na siedzenie pasażerki żeby przy hamowaniu pozostała tam gdzie siedzi a nie na moich plecach
DSC_0021.JPG
duet z K5 1000 - udany
DSC_0023.JPG
pełen rynsztunek
Gdyby kózka nie skakała, to by ch...a z życia miała..

 
Posts: 54
Joined: 23 December 2010, 00:15
Location: strzegom
Motocykl: sc59
Year production: 2010

Post » 25 December 2010, 13:11

Czesc . Widze ,ze wszyscy uzywacie toreb do podrozy . A co myslicie o zamontowaniu kufrow ? Po poprzednim moto zostaly mi kufry i mam zamiar zamontowac je do cbr. Jak dorobie stelaze to wrzuce fotki .

[ Dodano: Czw Gru 30, 2010 6:35 pm ]
CBR wersja z kuframi .

[ Dodano: Czw Gru 30, 2010 6:37 pm ]
....

[ Dodano: Czw Gru 30, 2010 6:46 pm ]
http://www.garnek.pl/rafcbr

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 12 July 2012, 20:49

http://allegro.pl/sakwy-motocyklowe-oxf ... 79530.html
Montował ktoś takie lub podobne sakwy? Jest z tym problem? Jak się to mocuje? I czy ori kierunki nie będa przeszkadzać? Pozdrawiam


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests