Dzisiaj jest 14 listopada 2018, 09:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Sportowy wydech w SC57 - pytania i odpowiedzi

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: Max_929, Tytus

 
Posty: 21
Rejestracja: 09 czerwca 2008, 12:04
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Sportowy wydech w SC57 - pytania i odpowiedzi

Post » 19 marca 2009, 16:51

Witam,
Wrzucilem wczoraj yoshke rs-5 carbon zamiast stockowego wydechu i zastanawia mnie jedna rzecz, na wszystkich fotkach takiej yoshi w necie wylot jest pustym, owalnym otworem. u mnie w tym otworze siedzi podwojna rura podobna do tej, ktora jest w oryginale, wyglada to jak dodatkowa koncowka. czy ktos wie co to jest i czy mozna to wywalic? w instrukcji nie ma slowa na ten temat.
Ostatnio zmieniony 12 grudnia 2011, 17:47 przez Franc, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 376
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 19 marca 2009, 17:16

A nie ma na koncówce małej śrubki imbusowej?? bo w niekturych wydechach sa takie gwistki wyciszajace które mozna wyjac po wykreceniu takiej srubki :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 18:57

tomo21kawa pisze:bo w niekturych wydechach sa takie gwistki

W niektórych wedechach są takie gwizdki - czyli dbkiller. Można zdemontować, będzie zdecydowanie głośniej i przyjemniejszy dźwięk. W mojej Yoshi R77 różnica jest kolosalna.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 21:09

natychmiast usun cialo obce z wylotu :twisted:
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 19 marca 2009, 22:04

Dokładnie ja usunąłem i dźwięk jest o wiele donośniejszy i bardziej ciekawy.

 
Posty: 21
Rejestracja: 09 czerwca 2008, 12:04
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 19 marca 2009, 22:18

a jak to dziadostwo usunąć???????

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 19 marca 2009, 22:39

W moim DEVIL-u ta środkowa rurka jest przykręsona na śrubkę. A różnica jest duża.

 
Posty: 21
Rejestracja: 09 czerwca 2008, 12:04
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 20 marca 2009, 00:09

u mnie to wyglada tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6c ... a70c4.html
jest cos na dole przypominajacego srubke, ale nie ma jak za to zlapac, a nie chcialbym od razu rozwalic wydechu

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 00:30

a nie jest to przykręcane imbusem jakimś przypadkiem?? od dołu w osłonie carbonowej powinien być otworek w który wkłada się kluczyk imbusowy i odkręca śróbkę która trzyba tą wkładkę wyciszającą. zobacz dokładnie jak to wygląda i użyj odpowiedniego narzędzia żeby ją odkręcić a następnie wyjmij to pskudztwo (db-killer)

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 01 września 2008, 21:12
Lokalizacja: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Rok produkcji: 2006

Post » 20 marca 2009, 09:57

hehehe ale głupi jestem a ja myślełem że tego nieda sie wytargać, i rzeczywiście pod osłoną jest wejscie na klucz imbusowy ,wykręcasz a efekt naprawde murowany!!!!

 
Posty: 21
Rejestracja: 09 czerwca 2008, 12:04
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 20 marca 2009, 10:37

no więc problem w tym, że o mnie pod spodem nie ma otworu na klucz, w innych modelach jest, w RS-5 nie ma. A to badziewie jakoś założyli, może fabrycznie? Faktycznie śrubka jest, wygląda na to, że dostęp do niej jest od spodu, z tym, że go nie ma :). Zobaczymy co na to odpowie technical supprot yoshimury, wczoraj przysłali mi instrukcję usunięcia tego tzw. 'low volume insert' ale do innego modelu, gdzie otwór na klucz jest.
Chba jedynym rozwiązaniem jest wywiercenie dziury pod spodem, tak, żeby zmieścił się klucz i potem założenie jej jakąś mało widoczną plastikową zatyczką.

[ Dodano: Sob Mar 21, 2009 12:04 am ]
naleza sie wyrazy szacunku dla ludzi z yoshimury, dostalem odpowiedz w ciagu paru godzin, poradzili mi, zeby albo wywiercic dziure pod spodem albo rozwiercic nity, wyjac wkladke i zanitowac. Wybralem pierwsza opcje. Jak wyciagnalem te wkladke to od razu mialem usmiech dookola glowy :)))

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Sportowy wydech w 1000rr - opis przerobki

Post » 07 czerwca 2009, 17:45

Wiec zalozylem sobie sportowa koncowke wydechu. Duzo ludzi pisalo ze jak sie wywali zawor wydechowy to moto sporo traci w dolnym zakresie obrotow wiec postanowilem go zostawic.. Obcialem oryginalny wydech ok 15cm za zaworem. Wywalilem tez ta oslone termiczna..

Sportowa koncowka firmy Jardine byla oryginalnie z boku motocykla - od ducati monster chyba. Trzeba bylo obciac i przespawac sama koncowke tak zeby wydech mogl byc zamontowany pod zadupkiem w innym polozeniu. Tak zrobilismy i potem zostala przyspawana tigiem i wypolerowana. Opaska na wydech jest tez samorobna z blachy kwasowki. Miedzy opaska a wydechem guma z detki od roweru :)

Przykrecilem wydech do moto na przymiarke - zostalo tylko teraz dorobic kawalek kolanka co polaczy wydech z wczesniej obcieta rurka od oryginalnego wydechu. Pojechalem na zlom i akurat okazalo sie za maja rurki ktore idealnie pasuja do rozmiaru mojego wydechu. Wzialem pare prostych i chyba 3 kolanka. Dopasowalem mniej wiecej kolanka ze prawie idealnie pasowaly do siebie. Podjechalem z calym moto do spawacza. Odpialem kable od akumlatora. On "lekko" przyspawal rurki tak zeby sie kupy wszystko trzymalo.. Zdjelismy wydech i rurke z moto.. Pospawal to wtedy tak jak sie nalezy, zalozylismy znowu. Wszystko idealnie pasowalo.

Pierwsze odpalenie................. gruuuuuuby BAS i chodzi rewelacyjnie.. Wtedy wszystko jeszcze raz w domu zdjalem. Wypolerowalem wydech a rure dolotowa do wydechu ktora jest z kwasowki objechalem taka jakby szczotka stalowa na wiertarce zeby ladna srebrna sie zrobila.. Najklejki Jardine z wydechu zniknely niestety przy polerowaniu wiec przykleilem Leo Vince ktore akurat mialem w domu i gotowe. Koszt - wydech z anglii za 35 funtow przywiozlem, do tego 30 zl za kolanka na szrocie i 50zl za pospawanie. Takze do roboty panowie :)


Pare fotek teraz..

Tak to wygladalo na poczatku - jeszcze w wersji street

Obrazek

Rurka - jak widac oryginalny zawor jest tam gdzie ma byc

Obrazek

A tak to wyglada z boku - jeszcze musze jakies inne mocowanie rejestracji ogarnac.. Wogole myslalalem o przeniesieniu jej gdzies z okolice zaworu. Moze jakies pomysly?

Obrazek

Obrazek

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość