Dzisiaj jest 04 maja 2024, 12:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sportowy wydech w SC57 - pytania i odpowiedzi

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 30 marca 2011, 10:18

pewnie że po coś są ale ekeft daje dopiero pełny przelot łącznie z kolektorami, dolotem, power comanderem i sportowym filtrem powietrza. Sama końcówka oprócz głośniejszej pracy silnika gó**o daje.
Daj znać koniecznie jak to bedzię sie spisywało, jak wyglądało, jaki koszt itp. Też nad tym myślałem - u nas jest nawet wyspecjalizowana firma.

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 marca 2011, 15:51

Ja mam full arrowa +BCM bez comandera i dół mam gitara:) Nie wiem czy poprzedni właściciel ingerował cos w pc

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 19 czerwca 2009, 02:11
Lokalizacja: C-N
Motocykl: sc57b REPSOL
Rok produkcji: 2007

Post » 30 marca 2011, 18:28

Absolutnie nie oczekuję poprawy osiągów. zależy mi tylko na dźwięku bo po przesiadce z 954 nieswojo się czuję. W poprzednich motocyklach zmieniałem same końcówki i za każdym razem zmiany w osiągach były praktycznie nie odczuwalne. Może na górze minimalnie lepiej. A tak jak napisał "diobol" żeby była znaczna poprawa trzeba trochę $$$$ zainwestować. Mi tam wystarczy zmiana zębatki z tyłu na większą i nie będzie problemu,a jeżeli wydech od Eda będzie niezadowalający to pomyślę nad czymś firmowym.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 30 marca 2011, 19:01

ja i 2 moich znajomych przerabialismy wydechy u edzia i mysle ze bedziesz w 100% zadowolony.Pieknie graja a u kumpla r1 dzwiek przy schodzeniu z obrotow nieziemski i do tego to popiardywanie :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 30 marca 2011, 19:37

Mogę komuś sprzedać oryginalny wydech z SC57a na przeróbkę bo mi zalega po zmianie :)

 
Posty: 12
Rejestracja: 13 kwietnia 2010, 19:29
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: Fireblade 1000 RR 2004
Rok produkcji: 0

Post » 30 marca 2011, 22:18

witam, dzieki za info, własnie mam zamiar założyc 15 T z przodu
Mam tez pytanie czy moge przy tym wydechu (Yoshimura) założyc exap'a ? czy to nie ma sensu - dodam ze mam sam tłumik z middle pipe, kolektor seryjny?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2011, 12:42

Trochę z innej beczki ale tez o wydech chodzi. Znalazłem na stronie yoshimury foto 1000rr ale bez tych aluminiowych i plastikowych osłon kolektorów i wydechu, motocykl o wiele atrakcyjniej wyglada dzieki temu i teraz moje pytanie: czy ktoś tak zmodyfikował swoje moto ??? Nie topią mu sie owiewki, nie parzy w noge w okolicach setów ??? Co o tym sadzicie ???
Podaje link zeby przyblizyc o co chodzi : http://img811.imageshack.us/f/zoslonaibez.png/

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 31 marca 2011, 16:17

cieplo moze byc ale jak na moj gust lepiej to wyglada tak jak jest :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 19 czerwca 2009, 02:11
Lokalizacja: C-N
Motocykl: sc57b REPSOL
Rok produkcji: 2007

Post » 06 kwietnia 2011, 22:20

Dziś przyszedł do mnie wydech od Edhausta :)

1. Wydech jak nówka 0 nagaru przebarwień itp. spawy ok laik powie ze oryginał.
2. Rozkręciłem zadupek i kilka innych rzeczy, miałem trochę problemu z exupem (egcv) ale w końcu odpiąłem linki i wywaliłem ori. komin. Oczywiście musiałem sprawdzić jak chodzi bez :P w garażu masakra odgłos jak w moto gp.
3 Zakręciłem wydech od Eda, linki od exupa zostawiłem nie podłączone na próbę, poza tym obawiałem się że przy złym założeniu spale silniczek i postanowiłem podjechać z tym później do mechanika.
4 Odpalenie - SZOK dźwięk tylko troszkę cichszy niż bez komina, i przyjemny gruby bas. wydawało mi się że nawet za extremalnie. Ale długo nie czekając zrobiłem jazdę próbna żeby sprawdzić co z tym dołem. Na pewno nie odczułem spadku mocy w dolnym zakresie (nie wykręciłem moto powyżej 6 tys) a nawet mogę powiedzieć że reakcja na gaz jest dużo lepsza i moto zrywniejsze, ale z wnioskami poczekam do jutra muszę to dokładnie sprawdzić. Dźwięk na wolnej przestrzeni super nie jest aż tak głośno za to basuje niesamowicie. Miażdży dźwięk 954 z przelotową puszką Ixila :dance:

Edzio doradzał żeby wypatroszyć kata, niestety nie miałem dobrego dostępu i odpuściłem mu (na razie). Zastanawia mnie tylko ten exup - mianowicie na starym wydechu po przekręceniu zapłonu i odpaleniu był ciągle w jednej pozycji,nie gazowałem maszyny bo była zimna. Zastanawia mnie czy ten mój exup wcześniej w ogóle działał. Czy po przekręceniu zapłonu u Was exup zmienia położenie ?? czy tylko na wysokich obrotach ?

5 Koszty - wydech ogri + przerobienie + wysyłka 450 zł i oczywiście kilka piwek z kumplami przy robocie.

6. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Jeżeli wydech pochodzi przez dłuższy okres czasu bez awaryjnie będzie super. Jeżeli komuś tak jak mi podoba się oryginalny komin to zdecydowanie polecam EDHAUSTA !

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 kwietnia 2011, 22:41

DOMEL pisze:ja i 2 moich znajomych przerabialismy wydechy u edzia i mysle ze bedziesz w 100% zadowolony.Pieknie graja a u kumpla r1 dzwiek przy schodzeniu z obrotow nieziemski i do tego to popiardywanie :diabel2:
popiardywanie czyli spalanie sie nie przepalonego paliwa w kolektorach zamiast w komorze spalania,moje zdanie jak wydech to akcesoryjny dedykowany do danego modelu

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 18:40
Lokalizacja: Pzn
Motocykl: 1krr
Rok produkcji: 2005

Post » 06 kwietnia 2011, 23:07

Krys202, a orientowałeś się może u Edzia jaka jest cena, jeżeli wyśle się mu własną oryginalną końcówkę? Chociaż ta w sc57a wcale nie jest taka ładna :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 19 czerwca 2009, 02:11
Lokalizacja: C-N
Motocykl: sc57b REPSOL
Rok produkcji: 2007

Post » 07 kwietnia 2011, 00:04

Yosarian pisze:Krys202, a orientowałeś się może u Edzia jaka jest cena, jeżeli wyśle się mu własną oryginalną końcówkę? Chociaż ta w sc57a wcale nie jest taka ładna :mrgreen:


koło 300 zł, ta w sc57a nie ma tej blaszanej nakładki na końce z tyłu i faktycznie wygląda to gorzej niż w sc57b.

Jeśli chodzi o strzelanie to w 954 na DEDYKOWANEJ końcówce też strzelało czy pierdziało jak zwał tak zwał. Teraz tego nie ma. A dedykowana końcówka o ile jest przelotowa to "taki sam przelot" jak u Edzia czy jak sam byś rurkę wstawił i użył odpowiednich materiałów do obłożenia. Dziurawienie tłumika oryginalnego a robienie z niego przelotu to dwie różne rzeczy i nie mylmy tego. Pojeżdżę jeszcze z exupem i bez wtedy będę mógł coś więcej napisać jak taki mod ma się do osiągów.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości