Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 18:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Flapper mod 1000rr

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Flapper mod 1000rr

Post » 07 czerwca 2009, 17:18

Jak ktos chce zeby 1000rr lepiej jechala z dolu to polecam zrobienie takiego moda.. Ja usunalem ta klapke calkowicie i lepiej sie moto zbiera w dolnym zakresie obrotow..

http://rogueracing.org/flap.htm

Awatar użytkownika
 
Posty: 169
Rejestracja: 20 maja 2009, 17:25
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Post » 07 czerwca 2009, 19:05

Niezłe to ,ale ciekawe jak po tym zabiegu idzie z "dołu" ktoś już to zrobił? ;)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2009, 19:26

ja mam zamiar takie coś zrobić. jeśli będę miał czas to pewnie w tym tyg. najlepiej jest wywalić cały ten kanał który jest do airboxa i wstawić "gładki" czyli bez tych śmiesznych użebrowań w środku. ewentualnie można to rozebrać i wyciąć te żeberka.
trochę więcej o tym modzie:
http://www.hooliganbiketech.net/hondacbr1000rrweb/1000RR_frameindex.htm
http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=63145

jeśli ktoś nie widzi obrazków na stronie 1000rr.net to niech pisze, dodam w załączniku.

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 07 czerwca 2009, 21:59

ja mam to zrobione.. no i wlasnie lepiej sie zbiera od dolu.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 18:53

wczoraj zrobiłem ten mod, dzisiaj polatałem i faktycznie moto lepiej się zbiera :) nie ma dziury na niskich obrotach. wywaliłem klapkę i to coś co jest przykręcane od góry (to coś jakby dociska klapkę) bo to też blokowało trochę powietrze (po bokach są dwa kanaliki skierowane do góry). po zdjęciu tego wszystkiego powietrze ma prostą drogę do filtrów :)

[ Dodano: Czw Cze 11, 2009 7:02 pm ]
tylko ciekaw jestem czy nie wzrośnie zużycie paliwa...

Awatar użytkownika
 
Posty: 169
Rejestracja: 20 maja 2009, 17:25
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Post » 11 czerwca 2009, 20:24

Właśnie,polataj trochę i powiedz nam jak to wygląda ze zużyciem paliwa :)

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 23:57

czekamy na relacje :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 01 września 2008, 21:12
Lokalizacja: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Rok produkcji: 2006

Post » 12 czerwca 2009, 10:07

ciekawy patent...czekamy na podsumowanie :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 28 maja 2008, 21:07
Lokalizacja: Będzin
Motocykl: SC57A REPSOL
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2009, 14:52

A Panowie trzeba tą klapke wywalać czy wystarczy zaślepić to podcisnienie od tego zaworu co steruje tą klapką tak jak na filmie w linku http://www.youtube.com/watch?v=8fAMaCuS--Q ?
1000 RR REPSOL

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2009, 17:34

najlepiej wywalić to całkiem i wstawić nowy kanał dolotowy bez żadnych "użebrowań" żeby powietrze mogło swobodnie dolecieć do filtrów. w linkach powyżej widać o co chodzi. jesli ci się nie chce zmieniać tego kanału to polecam wywalić klapkę i tą górną część którą się przykręca. jak będziesz demontować klapkę to zaczaisz o co chodzi. ja mam tak właśnie zrobione, a przewód od podciśnienia oczywiście zaślepiony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 12 czerwca 2009, 17:58

Kurcze ale przeciez po cos ta klapke wsadzili nie jako balast tylko pewnie robili jakies badania i uznali ze ma ona tam byc. Tak jak EXUP i jak go wywalic to traci dol. To jak po wywaleniu tej klapki poprawia sie dol to co na tym zabiegu traci ja sie pytam ???

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2009, 18:21

jest trochę głośniejszy, tzn. bardziej słychać jak zasysa powietrze. nie wiem czy tylko o to chodziło żółtkom jak wymyślali tą klapkę ale jak narazie to tylko to zauważyłem.

tak wygląda to u mnie:
Załączniki
wlot1.JPG
wlot2.JPG

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości