Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 13:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Flapper mod 1000rr

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2009, 20:28

po 1: jest 6 wkrętów (widać na obrazku z instrukcji gdzie one są
po 2: są jeszcze 2 po boku które mocują ten kanał do airboxu
po 3: ten kanał jest jeszcze mocowany do airboxu takim jakby zatrzaskiem, trzeba próbować podnieść go na maxa do góry i ciągnąć lub próbować odkręcić te 6 wkrętów tak jak jest (da się bo ja tak odkręciłem ale kosztowało mnie to wiele nerwów...)

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 25 czerwca 2009, 09:00

zeby wyciagnac ten dolot to trzeba odkrecic 4 srobki (2 wkrety, idwie srobki- jak kto woli) . 6 wkretow mocuje wspomniana wczesniej klapke. nie wiem jak wy ale ja musialem jeszcze poluzowac chlodnice zeby go calkowicie wyciagnac. SYNEK - u mnie to ten zatrzask trzymal-dzieki. -mick998-

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 09:10
Lokalizacja: okolice B
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC 57b
Rok produkcji: 2007

Post » 25 czerwca 2009, 12:03

i od ilu obrotów lepiej ciągnie, w jakim przedzale ??

[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 7:12 pm ]
ta klapka nie zamyka się podczas odpuszczania gazu??

Może ona pomaga hamować silnikiem ??

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 25 czerwca 2009, 20:27

ja tam zadnej powalajacej z nog roznicy nie odczulem :/ . co prawda slychac go glosniej -przy odkrecaniu ,ale czy to dziala to dopiero sprawdze jak sie zetne z typem na drugim moto z ktorym zwyklem latac :) -mick998-

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 09:10
Lokalizacja: okolice B
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC 57b
Rok produkcji: 2007

Post » 25 czerwca 2009, 21:47

wlasnie czytam trochę ang. stronki i duzo ludzi ma podobne zdanie jak mick998, no i pisza jeszcze że nie jest to najlepsze rozwiązanie dla filtrów :/

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2009, 22:11

może w sc57b nie ma już tak dużej różnicy bo jednak jest to lepszy model i lepiej idzie. jeśli chodzi o sc57a to różnica jest zauważalna (przynajmniej w moim przypadku) w zakresie niskich obrotów. wcześniej jak ruszałem to na niskich obrotach trochę go muliło i czuć było taką dziurę w mocy, teraz jest lepiej, płynniej, bez dziury. co do spalania to jeszcze nie wiem bo ogólnie coś mi juz wcześniej zaczął więcej palić (po synchronizacji, choć zrobiłem wszystko prawidłowo). wydaję mi się że nawet jeśli wzrosło to nieznacznie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 26 czerwca 2009, 17:16

Nie wiem moja z klapka dziury nie ma. Do 3000 obr nie jedzie ale jak wskazowka dojdzie do tych 3tys to jest strzal i ciagnie juz rowniutko coraz mocniej az do czerwonego.

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 28 lipca 2009, 21:36

hmmmm pomysle i moze sie wezme za tego typy modyfikacje bo napawde dolny zakres to masakra dopiero od 4 tysi ciagnie jak zalona ..

http://482623.spreadshirt.net/pl/PL/Shop

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 09 sierpnia 2009, 12:35

wydaje mi sie ze ta klapka jest po to ze jak przy duzej prędkości wcisniesz sprzęgło i puścisz manetkę gazu to klapka sie przymknie i nie zdmuchnie ci mieszanki paliwo powietrznej. Moto nie zgaśnie. Ta klapka wyrównuje ciśnienie w tym airboxie.

Widzieliście gdzie są umieszczone wtryskiwacze benzynowe. Ze dwa centymetry nad gardzielami. I w momencie puszczenia gazu włącza sie taka funkcja cut-off czyli wyłącza wtryski benz. a powietrze jest dobijane cały czas.
Może to temu służy ..
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 19 stycznia 2011, 03:12

Moze ktos znalazl jakies wykresy z hamowni odnosnie flapper moda?


Ok znalazlem wykresik dla ciekawych ,szkoda ze po angielsku ale mozna przetlumaczyc z google http://www.cbrfan.com/cbr-1000rr/221-ho ... ation.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 stycznia 2011, 09:40

Co tu tłumaczyć, wszytko widać na wykresie. Tyle, że gość ma flapper i pair mod zrobiony. Sporo osób zakłada własny karbonowy powiększony dolot powietrza, co pewnie daje jeszcze większy efekt :dance:

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 19 stycznia 2011, 15:06

Nie moge rozkminic o co chodzi z tym par modem co z tymi wezami zaslepic czy co? a tak na marginesie to ten par mod niedaje tyle co flapper mod tak ze mysle ze wystarczy tylko flapper modi bedzie tez roznica

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości