Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash pady do sc57a ???

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 20 sierpnia 2010, 22:42

Ja mam Womet Techy...Mocujesze zamiast głównych śrub na podciągach ramy , wkręcasz w gwinty w bloku również. Musisz wywiercić dziurki fi chyba ok30mm (sposób montażu dają w instrukcji) w dolnych owiewkach. Pady długość mają i wykonanie wprost proporcjonalne do ceny. Jedynie zastrzeżenia miałem do śrub mocujących o czym wspominałem bo miały wielkie bicie. Jak znajde jakąs fote to wrzuce w galerię jak to wygląda. PZDR

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 17 sierpnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 20 sierpnia 2010, 22:45

Świsiu_cbr, Dzieki ale Twoje owiewki wyglądaja na nie wiercone :)

marcinSC33, bede wdzieczny za jakies fotki ;)
Mirek

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 21 sierpnia 2010, 10:12

Witam..
Moze od razu konretnie od zdjec:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a2 ... f0cf7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b1 ... 71992.html

W tym sezonie obiecalem sobie ze znajomymi zamiast ciagle tor, ze zrobimy "duza" trase na tydzien czasu i wyladowalismy w bieszczadach, stad te bagaze..Po kliknieciu na foto bedziesz mial w duzym formacie wiec sobie dokladnie obejrzysz jak wygladaja Womety na moim moto..

Ok to teraz bardziej na temat, jak juz wyczytales to zdecydowanie lepiej bez ramienie, instrukcja montazu jest w pudelku, nie ma z tym wiekszych problemow, wykrecasz dwie sruby i w ich miejsce wstawiasz Crashpady..
A teraz minusy w moim przypadku, prawy crash pad trzeba bylo przetoczyc, poniewaz po przykreceniu naciskal na owiewke, co za tym idzie - przy upadku plastyk mogl popekac w okolicach Crash pada..po przetoczeniu jest git..

Jesli chodzi o sama ochrone owiewek to w razie slizgu, przerotki czy cos dolna owiewka jest do robienia..w moim przypadku dolna owieke w prawo od okienka oleju gdzie jest luk do gory przerysowalem przy maksymalnym zlozeniu na torze wiec w razie upadku nie ma co liczyc ze bedzie ok..

Mam nadzieje ze troszke rozjasnilem ci sytuacje..Ogolnie wydaje mi sie ze warto zainwestowac akurat w te CrashPady, chociaz maja swoje minusy..
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 17 sierpnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 21 sierpnia 2010, 13:14

arcy_mg, dzieki za fotki. U mnie w SC57a troche inaczej wygladają owiewki, ale się decyduje na zakup - właśnie zamówiłem. Zapodam foto jak zamontuję.
Dzięki za pomoc :)

[ Dodano: Pon Wrz 20, 2010 9:04 pm ]
Hej,

Zamontowałem te crashpady z Womet-Techu. Wyglądają w miarę, montaż tez bez niespodzianek. Fotki poniżej:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10f ... d5733.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/415 ... 9b19f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db0 ... 186f9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e32 ... 8d356.html
Mirek

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 10 grudnia 2010, 02:56

Witam wszystkich moze ktos by pomierzyl krash pady do sc57b, te do ktorych wierci sie otwory w owiewce np.(Womet-Techu) wszystkie srednice dlugosci itd i zapodal rysunek na forum z wymiarami pozdro

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 02 lipca 2012, 21:57

Witam. czy ktos ma dostep i moglby zamiescic prosty rysunek z wymiarami takich ( lub podobnych ale tak samo montowanych) crash padow do sc57a , ew podac co i jak zeby mozna bylo samodzielnie dorobic.
pozdr
Pozdrawiam
Maciek

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 02 lipca 2012, 23:10

Opłaca sie z tym bulać, jak Womety można wyrwać za 180zł?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 lipca 2012, 00:15

tu takie coś znalazłem
http://moto.allegro.pl/crash-pady-honda ... 33671.html
ale czy to dobre to nie wiem
A najlepiej uderzyć do Max_929 naszego kolegi i zrobi
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 03 lipca 2012, 11:10

Tych z taniochy.pl nie chce bo sa bez wiercenia na jakichs blachach mocowane ...prawie napewno przy glebie sie pogna i szkod narobia. no wlasnie koledzy by zrobili ale potrzeba wymiarow... a jakby robic samemu to za 180zl to zrobisz 4 komplety i jeszcze na jedna strone zostanie... metr eratlonu pret o srednnicy 7cm kosztuje 150zl a z metra wytaczasz 4 komplety jak sadze bez problemu.
tak czy siak potrzebuje wymiar wometow bo wlasnie kolega z forum by wytoczyl.
Pozdr.
Pozdrawiam
Maciek

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 stycznia 2013, 12:52
Lokalizacja: Poznań
Motocykl:

Post » 04 stycznia 2013, 14:31

no fajnie fajnie, jedno jest jasne crash pad musi być! bo jak świrujesz na torze, albo jeździsz po ulicy zdarzają się błędy i czy gleba jest przy 160 km/h czy 50 km/h szkoda plastików, Ja miałem glebę na torze na wyjściu z dużej patelni prędkość rzędu 150-170 km/h plastiki całe crash starty wiadomo ale wydanie 200 zł na odbój a malowanie całego elementu w środku sezonu chyba się bardziej opłaca.

No właśnie, nie lepiej zrobić sobie samemu crash pady?! kupujesz metr plastiku koszt rzędu.... zawyżam 100zł i robisz z tego 2 komplety jedyny minus! potrzeba wzór.

I tu kieruję prośbę
Potrzebuję wymiary do SC57 i SC33 jeśli ktoś jest w posiadaniu takowych będę wdzięczny, a napewno się przydam w przyszłości ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 stycznia 2013, 21:21

pod koniec tygodnia pokaże crash-pad bez wierzenia otworów montowane w dwóch punktach ramy,tu macie tez porównanie kolor mat i połysk ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 stycznia 2013, 12:52
Lokalizacja: Poznań
Motocykl:

Post » 09 stycznia 2013, 21:31

[quote="Mac_78"]Tych z taniochy.pl nie chce bo sa bez wiercenia na jakichs blachach mocowane ...prawie napewno przy glebie sie pogna i szkod narobia.
Tak! jak będziesz miał wymiary to wrzucaj na forum, ja się też staram bo sezon tuż, tuż :mrgreen:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości