Damiangda pisze:Wyświetlacz działa lepiej niż się spodziewałem. szybko zmienia wskazania i zbijanie po dwa trzy biegi nie powoduje, żeby się gubił tylko od razu zrzuca o tyle ile zbiłeś faktycznie. jeden minus to taki, że nie ma wtyczki i trzeba go dolutować do odpowiednich kabli we wiązce. opisane jest to w instrukcji, którą ściągnąłem ze strony producenta.Ja się na tym nie znam, ale na szczęście mój Braciak mi to polutował . Cała operacja zajęła niecałą godzinkę. jest 5 kabli do zlutowania. Programowanie wyświetlacza to już w ogóle banał. zajęło to minutę. na każdym biegu musisz się chwilę przejechać i tyle. sam się zdziwiłem, że tak szybko to poszło. W słońcu nieźle widać aktualny bieg, wyświetlacz jest wystarczająco duży. Ogólnie jestem zadowolony, tym bardziej, że nie kosztował majątku. Model wyżej ma od razu zmontowaną wtyczkę, którą podpinasz do wejścia diagnostycznego przy aku, więc montaż w ogóle jest banalny. Chociaż widziałem u znajomego gipro w SC59 i u niego wolniej pokazuje zmianę biegów. Taśma do zamocowania jest bardzo mocna. Zaliczyłem dwa miechy temu solidnego szlifa i wyświetlacz został na swoim miejscu. Mi on jest potrzebny tylko do torowania, na drogę już niekoniecznie, ale uważam, że się dobrze sprawdza i tu i tu.
Wielkie dzięki! Twoja opinia skłoniła mnie do kupienia gpt za 200pln zamiast gipro za 400. Dzisiaj założyłem i potestowałem troche w różnych złośliwych sytuacjach - ogólnie działa bardzo dobrze - wyciska wszystko co można dostać z tylko dwóch sygnałów (prędkość+obroty), robi to szybko i dokładnie...
Montaż bardzo prosty: zdjąłem czasze, wydłubałęm wiązkę czaszy, wlutowałem się w 4 przewody, poskładałem - za tą cenę tylko brać!