Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 02:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przerywacz ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 04 września 2012, 00:45

Ok. Dzięki. Spróbuje coś z nim pokombinować .

[ Dodano: Czw Wrz 06, 2012 10:48 am ]
Jak by ktoś szukał przerywacza na cztery piny to znalazłem w larssonie http://www.larsson.pl/index.php?c=r&t=1 ... MyMDQ5Mg==
kod 1320492 jak by nie działał link.
Jeszcze nie założyłem więc nie wiem jak działa. Jak zamontuje to napisze co i jak.

[ Dodano: Sro Wrz 19, 2012 4:53 pm ]
Przerywacz już zamontowany, działa bez zarzutów. Pasuje w miejsce starego bez żadnych
przeróbek.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2013, 00:24

Siemanko.

Mam w mojej SC57b do poprawienia kierunkowskazy - nie działają. Chodzi o to, że poprzedni właściciel wymienił oryginalne kierunki na diodowe Barracudy, które są podpięte przez oporniki (nie wiem dokładnie jakie) i został oryginalny przerywacz ale coś poszło chyba nie tak bo niestety kierunkowskazy nie działają. Dostałem informacje, że muszę wywalić te oporniki w kierunkach i wymienić przerywacz na "ledowy", bo oryginalny jest spierniczony.

I tak się teraz zastanawiam, z elektryką jestem cienki ale tak na chłopski rozum to chyba mało prawdopodobne jest, że ledowe kierunki spaliły przerywacz przystosowany do normalnych kierunkowskazów. Prędzej chyba by się same kierunki spaliły, dobrze mi się wydaje? Co o tym myślicie?

Aaaa i jeszcze jedno. Do wymiany przerywacza, muszę zrzucić lewą owiewkę - to wiem ale jakbym chciał zdemontować prawy, przedni kierunkowskaz to idzie to zrobić np. przez zdjęcie tego wewnętrznego górnego plastiku (wypełnienia) który jest przykręcony do prawego boczku? Chcę jak najbardziej ograniczyć rozbieranie motocykla, bo nienawidzę się grzebać przy plastikach w sportach. :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 lutego 2013, 01:52

Kubcyś pisze:I tak się teraz zastanawiam, z elektryką jestem cienki ale tak na chłopski rozum to chyba mało prawdopodobne jest, że ledowe kierunki spaliły przerywacz przystosowany do normalnych kierunkowskazów. Prędzej chyba by się same kierunki spaliły, dobrze mi się wydaje? Co o tym myślicie?


kierunki ledowe się nie spalą. A sprawdzałeś bezpiecznik ?? przerywacz też jest rzadkość żeby padł org
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2013, 03:14

wiertło, dzięki za odpowiedź. Bezpieczniki sprawdzę w pierwszej kolejności - to oczywista sprawa. Wczoraj padło mi aku i teraz jest podpięte do ładowania, jak się naładuje to wkładam do moto i zabieram się do roboty.

Specjalnie wcześniej przed robieniem napisałem na forum bo może jakaś mądra głowa będzie w stanie mnie naprowadzić na przyczynę zamieszania i zaoszczędzę trochę czasu przy babraniu się w kablach :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 lutego 2013, 07:34

Kubcyś, dla mnie to dziwne jest że prawa i lewa strona nie działa sprawdzić bezpiecznik a jak nie to dorwać kogoś kto ma takie same moto i podmienić przerywacz i zobaczyć czy działa
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 44
Rejestracja: 01 lutego 2009, 13:44
Lokalizacja: LU
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 16 lutego 2013, 09:26

wiertło pisze:Kubcyś, dla mnie to dziwne jest że prawa i lewa strona nie działa sprawdzić bezpiecznik a jak nie to dorwać kogoś kto ma takie same moto i podmienić przerywacz i zobaczyć czy działa


ale jak padnięty przerywacz to nie będzie działać ani prawa ani lewa str?? Miałem podobny problem jak kupiłem moto też miałem założone kierunki diodowe i przy oględzinach moto wszystko działało itd a jak wracałem do domu kierunki mi znikły ;/ Pierwsze co zrobiłem to zajrzałem do bezpieczników i się okazał spalony. wymieniłem bezpiecznik po tyg znowu mi spaliło nie wiem z jakiego powodu. Wkurzyłem się i zalożyłem kierunki org (poprzedni właściciel mi dorzucł jak i plastik pod rejestracje wg mnie dużo lepsze i widoczniejsze niż te diodowe ale to rzecz gustu:) i problem się skończył. Nie wiem czego to była wina ale chyba robiły gdzieś zware i paliło bezpiecznik. tak jak kolega wiertło pisze zobacz do bezpiecznika może jak poprzedni właściciel podłączał diodowe coś pomotał i robią zwarcie.
JeDna MyśL JedeN CeL ŚmigaĆ hondą CBR :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 lutego 2013, 15:23

MłodY pisze:ale jak padnięty przerywacz to nie będzie działać ani prawa ani lewa str?? Miałem podobny problem jak kupiłem moto też miałem założone kierunki diodowe i przy oględzinach moto wszystko działało itd a jak wracałem do domu kierunki mi znikły ;/ Pierwsze co zrobiłem to zajrzałem do bezpieczników i się okazał spalony. wymieniłem bezpiecznik po tyg znowu mi spaliło nie wiem z jakiego powodu. Wkurzyłem się i zalożyłem kierunki org (poprzedni właściciel mi dorzucł jak i plastik pod rejestracje wg mnie dużo lepsze i widoczniejsze niż te diodowe ale to rzecz gustu:) i problem się skończył. Nie wiem czego to była wina ale chyba robiły gdzieś zware i paliło bezpiecznik. tak jak kolega wiertło pisze zobacz do bezpiecznika może jak poprzedni właściciel podłączał diodowe coś pomotał i robią zwarcie.


tak jeżeli padnie przerywacz to nie będzie nic działać

tylko to są markowe kierunki i nie powinno dziać się nic złego może te rezystory co są za duże i wywaliło bezpiecznik. Zobaczymy co Kubcyś, wybadał :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 17 lutego 2013, 12:40

Kubcyś napisał że nie diałają mu kierunki więc chyba obie strony.
Miałem podobny problem, elektrykiem nie jestem więc po moich oględzinach padło na przerywacz. Kupiłem nowy i klops nie działa. Poprosiłem kumpla elektryka o sprawdzenie. Okazało się że jest gdzieś przerwa na wiązce głównej. Prewód po prostu zgnił. Strasznie nie miła robota na ma dobrego dojścia.
Po naprawie wszystko gra oczywiście na sarym przerywaczu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2013, 23:21

Trochę mi się w czasie przeciągnęło wszystko i dopiero dzisiaj miałem chwilkę wolnego i przygotowałem sobie ją na jutro do roboty. Zobaczymy co jutro wyjdzie ale w planie mam wywalenie oporników, wrzucenie przerywacza pod ledy i powinno hulać.


Dam znać jak ogarnę. Dzięki za porady!

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 lutego 2013, 23:31

Kubcyś, Tylko pamiętaj przed lutowaniem sprawdzać czy działa lub lutować tak jak jest tylko wywalić opornik i pamiętać jakie kolory były razem ze sobą przy ledach muszą być bieguny bo nie bedzie się palić jak na zwykłej żarówce
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 23 lutego 2013, 23:40

Spędziłem dzisiaj 6h przy kabelkach ze znajomym elektrykiem, rozebraliśmy pół motocykla i dalej brak kierunków ale winowajca został odnaleziony. Okazało się, że przerywacz do led'ów który dostałem z motocyklem (miał być nóweczka...), okazał się najzwyczajniej w świecie spalony, oryginał oczywiście też spalony. Muszę kupić przerywacz do LEDów i będzie wszystko hulać.

Zaletą tego całego zamieszania jest to, że poukładałem i porządnie po izolowałem niektóre wiązki, bo ten kto zakładał alarm miał generalnie w poważaniu swoją robotę i część kabli zaizolował, a niektóre radośnie dyndały bez izolacji. Teraz jest już wszystko jak z fabryki. :one: :dance:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 lutego 2013, 23:52

Kubcyś pisze:Zaletą tego całego zamieszania jest to, że poukładałem i porządnie po izolowałem niektóre wiązki, bo ten kto zakładał alarm miał generalnie w poważaniu swoją robotę i część kabli zaizolował, a niektóre radośnie dyndały bez izolacji. Teraz jest już wszystko jak z fabryki. :one: :dance:

i tak powinno być w każdym moto !!!!!
jak wymienisz przerywacz daj znaćKubcyś, czy działa tak jak powinno ;)
Oddam nerkę za cbr :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości