Murzyn, jest to na pierwszej stronie
Jakby ktos kiedys mial ten problem w roczniku 06-07 to przerywacz znajduje sie pod lewa owiewka tuz przed skrzynka bezpiecznikow.
Przerywacz jest na 2PIN i na allegro dostalem pod ledy za 25 zeta i dziala jak trzeba.
A najlepsze jest to ze pasuje w orginalne miejsce a zeby go podlaczyc wystarczy dorobic krutki przewod dwuzylowy np glosnikowy i z jednej strony zastosowac konektory damskie szerokie do przerywacza a z drugiek konektory meskie waskie do wtyczki orginalnej i wszystko hula:) Nawet oznaczenia wyjsc na obu przerywaczach sa takie same.
Ps. Synek odpisal wczesniej. Moim zdaniem nie oplaca sie kombinowac z takim ukladem jak i z opornikami jak mozna kupic dobry przerywacz za 25.
Poza tym orginalnie powinien kierunek miec 85 cykli na minute a ten uklad zapwenia od 24 do 48 a to za malo.
JESZCZE RAZ CZYTAĆ