It is currently 16 November 2025, 16:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

metalowa osłona wydechu sc57b,pytanie?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

metalowa osłona wydechu sc57b,pytanie?

Post » 22 April 2014, 06:56

a mianowicie mam założony tlumik akrpa i tą srebrną oslone od temperatury nad nim ,bylo ok do momentu az wywalilem oryginalne mocowanie tablicy i teraz widac to gowno wiec bede to odkrecal.pytanie brzmi czy duzo z tym roboty i w ilu to jest miejscach mocowane ? obejdzie sie bez odkrecsnia wydechu?i wypelnienia stelaza?

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 22 April 2014, 12:05

nie wiem czy to dobry pomysł może ci zadupek przytopić.

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

Post » 22 April 2014, 12:16

przy sportowych wydechach widze ze nikt tego nie ma ,wiec widac jakos to musi bangac.kurde no nikt nie zmienial wydechu w sc57?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 April 2014, 12:48

Nic sie nie stanie jak zwalisz też tak miałem. Roboty nie ma wiele prosta szybka robota
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 22 April 2014, 13:47

Ja ze sportowego wracałem do serii i o ile dobrze pamiętam jest on mocowany na 4 śruby. Jedna na początku wydechu, koło exupa i dwie śruby w okolicy mocowania wydechu do ramy i jedna pod lampą tył.

Tu masz fotkę:
Attachments
osłona.JPG

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

Post » 22 April 2014, 14:20

dziekówka ,jutro z rana sie biore do roboty,spróbuje to odkrecic i wyrwac bez zdejmowania wydechu

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 22 April 2014, 14:31

bez zdejmowania/odkręcania to możesz mieć ciężko, bo jak widać mocowania wydechu przechodzą przez tą blachę, chyba że to powycinasz i masz sporo luzu między wydechem, a wypełnieniem zadupka. Myślę, że bez choć poluzowania wydechu i opuszczeniu go na samych kolektorach nie da się tego tak szybko i łatwo zrobić, ale kto wie :D

Powodzenia!

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

Post » 22 April 2014, 17:27

temacik ogarniety dzieki koczisowi i jego fotce:) wyciagnalem gnoja bez odkrecania wydechu ale bokiem na lewa strone tak to teraz wyglada http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3db ... 7fc99.html ps mocowanie tablicy od 600rr pc37 wiec musialem dorobic dystanse ale lupilem bardzo okazyjnie 140zl z kierunkami wiec bylo warto.

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 22 April 2014, 22:04

No to fajnie. Dzięki i Pzdr


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests