It is currently 16 November 2025, 16:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jardine RT-1, CBR SC57 - puszka prosto czy pod kątem?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 12
Joined: 05 December 2012, 23:45
Location: Rzeszów
Motocykl:

Jardine RT-1, CBR SC57 - puszka prosto czy pod kątem?

Post » 09 February 2013, 21:32

Korzystając z soboty zabrałem się, za poprawienie wyglądu mojej RRki i chciałem wyprostować końcówkę wydechu, bo komin sterczał w bok...

Po zapoznaniu się z instrukcją montażu akcesoryjnego wydechu stwierdziłem, że poprzedni właściciel nie zdemontował aluminiowej osłony termicznej i wymuszała ona "skręcenie" wydechu. Myślałem, że problem leży w demontażu osłony i odpowiednim ustawieniu całości i skręceniu lecz, po wielu próbach ewidentnie po prostu się tego zrobić nie da (końcówka ostatniego kolektora musiała by się znaleźć w osi symetrii moto, aby tłumik był symetrycznie ustawiony).

Na początku myślałem, że może rura jest od 600, bo generalnie wszystkie gięcia pasują... na rurze znalazłem numer katalogowy 18 1017, co pokrywa się z posiadanym przeze mnie układem (http://www.jardineproducts.com/index.ph ... r-384.html)... choć nie do końca bo to również może być dual outlet (puszka z 2 dziurami wydechy) a tam kolektor może niesymetrycznie wchodzić do puszki.

Czy ktoś ma wiedzę jaka może być przyczyna? biorę pod uwagę:
- inny model puszki i inny kolektora,
- obcięty końcówka ostatniego kolektora (choć nie widać śladów - cięcie precyzyjne),
- brakuje końcówki - kolanka?
- szukam dziury w cały bo tak ma być (przeglądałem wiele zdjęć na necie ale nie widziałem żadnego z moim wydechem centralnie od tyłu, więc tej opcji nie wykluczyłem)?

Może ktoś z was ma sprzęt i zdolności, aby wygiąć odpowiednio mój kolektor lub dorobić "przejściówkę".

Proszę o sugestie... będę wdzięczny za pomoc.
Attachments
Zdjęcie0482a.jpg
Zdjęcie0491a.jpg
Zdjęcie0489a.jpg

 
Posts: 179
Joined: 05 August 2010, 19:30
Location: Kielce
Points: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 0

Post » 10 February 2013, 18:22

Niestety rura łącząca wydech z resztą musi być w osi jeżeli nie będzie to dzieje się tak jak u ciebie. Miałem ten sam problem co ty.

 
Posts: 12
Joined: 05 December 2012, 23:45
Location: Rzeszów
Motocykl:

Post » 10 February 2013, 21:04

Murzyn, no fajnie fajnie... to to ja wiem... no ale co z tym zrobiłeś? jak z tego wybrnąć?

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 10 February 2013, 23:33

musisz przerobić tą rurę, znajdź kogoś kto spawa kwasówke i powinien ci ją przerobić na odpowiedni kąt ;)

 
Posts: 179
Joined: 05 August 2010, 19:30
Location: Kielce
Points: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 0

Post » 11 February 2013, 09:56

Tak jak kolega MAX_929 napisał

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 11 February 2013, 10:02

a nie da sie jej jakos na cieplo podgiac :) imadlo palnik i heja ;) albo jakas gietara do rur podgiac dejikatnie :brawo:

[ Dodano: Pon Lut 11, 2013 10:32 am ]
cbrstreet wrote:a nie da się jej jakoś na ciepło podgiąć :) imadło palnik i heja ;) albo jakąś giętarką do rur podgiąć :brawo:

tak to na pewno było robione :one: http://www.youtube.com/watch?v=DCsvjkEaN5s
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 12
Joined: 05 December 2012, 23:45
Location: Rzeszów
Motocykl:

Post » 11 February 2013, 12:17

Człowiek z lokalnego forum pożycza mi kolektor od Akrapiaka na wzór. Mam już dogadane gięcie rury przez fachowców z zastrzeżeniem, że jak trzeba będzie to się pospawa.
A robić mi będą chłopakie z (to tak dla ciekawostki): https://www.facebook.com/GameOverCycles

Pochwalę się wynikiem.

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 11 February 2013, 17:08

Spoko czekamy :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 136
Joined: 08 January 2010, 12:34
Location: Będzin
Points: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Year production: 2014

Post » 02 June 2013, 07:24

Szkoda ze temat umarl bo mam podobny problem z leovince sbk. Tez troszke odstaje w bok.

[ Dodano: Wto Cze 04, 2013 6:31 am ]
Kilka godzin w garazu i problem rozwiazany :)


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests