Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 21:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sportowy wydech w SC57 - pytania i odpowiedzi

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 02 maja 2010, 11:53
Lokalizacja: Modlin Tw
Motocykl: Ducati St4s,S4,BMW R850R
Rok produkcji: 1996

Post » 07 kwietnia 2011, 20:16

Mówisz że na wolnej przestrzeni nie jest za głośny i to mnie uspokoiło ale z drugiej strony jak uzgadnialiśmy szczegóły ,powiedziałeś krótko "głośno" więc w środku zastosowałem przelot o średnicy 55mm co mało nie jest :brawo: :dance: :clap: :diabel2:
Liczy się tylko jakość decybeli -505436737

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 07 kwietnia 2011, 20:40

crazyduck pisze: popiardywanie czyli spalanie sie nie przepalonego paliwa w kolektorach zamiast w komorze spalania,moje zdanie jak wydech to akcesoryjny dedykowany do danego modelu


W kolegi R1 na oryginalnym było dokładnie to samo tylko wiele ciszej. W motocyklu wyposażonym w zawór wydechowy końcówka nie wpływa znacząco na zmiany w pracy silnika.
Dodatkowo, tak jak już wcześniej kolega napisał - Edzio nie wierci tylko wstawia przelotową rurę perforowaną itd., na wzór markowych (czyt. drogich czołowych producentów) wydechów akcesoryjnych.
Skracał mi fabrycznego Akrapa, który cholernie ociężale wyglądał. :one:

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 19:07
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Motocykl: ZX9R, CBRsc57A, CB1000R,GSXRL02.CBRsc59
Rok produkcji: 2008

Post » 24 kwietnia 2011, 21:13

Witam.jestem wlasnie po zmianie wydechu na two brothers końcówka wraz z kolanem
i motor jeszcze lepiej hula a nie robilem nic innego jak tylko wywaliłem org tlumik i EGCV z kolanem i załozylem two brothers.polecam tylko za glośny jak dla mnie

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 24 kwietnia 2011, 23:39

Witam ja tez ostatnio zalozylem two brothers do mojej 1000rr wywalilem exup zeby sprobowac jak moto idzie bez niego i okazalo sie ze rewelacja moto jakby mocniejsze i dol naprawde spoko ,jesli chodzi o to ze jest za glosny to dorobilem taka tuleje o mniejszej srednicy i pieknie sie sciszyl
Załączniki
2222.JPG

 
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2011, 00:11
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: honda cbr 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 09 maja 2011, 00:14

witam jestem na etapie zmiany końcówki wydechu i czy to oznacza ze musze sie pozbyć EGCV a jak tak to czy komputer nie będzie sygnalizował jakieś usterki

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 09 maja 2011, 00:36

nikt tu nie lubi nowych którzy nie znają zasad poruszania się po forum. Używaj wyszukiwarki bo było to poruszane 1000 razy, a jeśli chcesz się udzielać to przynajmniej się przywitaj.

 
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2011, 00:11
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: honda cbr 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 12 maja 2011, 20:38

witam mam właśnie w planach wykonanie takiej samej operacji i z tąd pytanie czy można odkręcić sam exup od wydechu żeby nie trzeba było regulować linek ????? i czy po tej operacji nie straciłeś dołu tzn czy jest taki jak był przed i czy położenie (odległość zaworu)nie ma znaczenia dla exupa pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 18 maja 2011, 13:51

A ja właśnie szukam db killera do yoshimura rs 5
http://imageshack.us/photo/my-images/413/79441989.jpg/
dokładnie ten model
naprawde mi jest potrzebny !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
Lokalizacja: B-stok/Wa
Motocykl: zx6r B1H 03 CBR 1000RR 04
Rok produkcji: 2004

Post » 30 maja 2011, 17:04

Nie sprzedawaj to jest bardzo drogie i przyda sie na przegladach ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 czerwca 2011, 23:23

a kierunki gdzie zamontować ? żeby można było tym sobie smigać i nie uciekać ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Rejestracja: 31 maja 2011, 18:04
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: Litr RR '04
Rok produkcji: 2004

Tłumik od 600rr do 1000rr

Post » 15 lipca 2011, 20:43

Witam
Znalazłem takie coś na alledrogo http://moto.allegro.pl/tlumik-leo-vince ... 13819.html
Myśłicie że mocowanie tłumika po zadupkiem by pasowało? Samą rure moge odciąć i dospawać tlumik do orginalnego kolektora.
Lub taki Devil'ek http://moto.allegro.pl/wydech-devil-hon ... 53662.html

Devila kolega mial w r1 i nie powiem ze brzmienie mi sie podobało ;]

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 lipca 2011, 22:29

jeśli chodzi o devila to opaska była by problemem bo w 1000rr sa opaski a reszte mozna przerobić bez problemu

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości