Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 00:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

POMOC W DOBORZE MAPY!!!

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 01 lutego 2011, 20:42

Temat rzeka ale po dobrym ogarnięciu sprzetu przyrost o 10KM może być realny przy
zmniejszeniu zużycia paliwa.Ładniej zestrojony silnik trzeba mniej kręcić żeby uzyskać dobre odejście.W moim sprzecie na 1/4 zastosowałem DataLogger Zeitronix ZT- 2
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.shtml#LCD
Urządzonko nagrywa w czasie rzeczywistym AFR,obroty,położenie przepustnicy i EGT.
Dobra hamownia z sondą AFR też da rade...
Z doświadczenia wynika że najlepsze osiągi są przy AFR ~0.92
(gdzie 14.7 (powietrze)/1(paliwo) = 1 AFR).
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 26 października 2010, 13:39
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Rok produkcji: 1999

Post » 03 lutego 2011, 21:18

BUZKA pisze:Temat rzeka ale po dobrym ogarnięciu sprzetu przyrost o 10KM może być realny przy
zmniejszeniu zużycia paliwa.Ładniej zestrojony silnik trzeba mniej kręcić żeby uzyskać dobre odejście.W moim sprzecie na 1/4 zastosowałem DataLogger Zeitronix ZT- 2
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.shtml#LCD
Urządzonko nagrywa w czasie rzeczywistym AFR,obroty,położenie przepustnicy i EGT.
Dobra hamownia z sondą AFR też da rade...
Z doświadczenia wynika że najlepsze osiągi są przy AFR ~0.92
(gdzie 14.7 (powietrze)/1(paliwo) = 1 AFR).

Jak się ma możliwośc logowania AFR, EGT (chociaż tego nie bałbym się jak ktoś racjonalnie podlewa silnik na wysokich obr.) to elegancko, tym ustrojstwem z szerokopasmówką, dałoby radę na ulicy moto wystroić dobrze, z tym spalaniem to racjonalnie zubażasz względem serii komórki w mapie AFR przy niskich obrotach i małych otwarciach przepustnic? Ile zapłon przyspieszyłeś na wysokich obr. ? Doszedłeś do granicy stuku? No i z ciekawości, jakie EGT złapałeś maksymalnie w kolaktorach po dłuższym przypałowaniu? :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2011, 13:36

sam jestem ciekaw :) bo widzialem Buzki moto w akcji i wydaje sie ladnie pierdziec
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 88
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 23:24
Lokalizacja: Żuromin
Pochwały: 1
Motocykl: była HONDA 929RR jest REPSOL SC57C
Rok produkcji: 2007

Post » 04 lutego 2011, 14:03

fabiq jest w Olsztynie zlot w tym roku w tamtym był 10 kwietnia tylko odwołali

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2011, 18:49

tak, sam bede cos organizowac, ale szczegoly beda dopiero jak sie pogoda wyklaruje, raczej na kwiecien bym nie liczyl, mysle ze zrobimy 1-3 maja
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość