It is currently 16 November 2025, 13:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 6
Joined: 04 November 2013, 17:51
Location: Garwolin
Motocykl:

Crash Pady

Post » 31 January 2014, 12:34

Witam. Mam pytanko dotyczące mocowania crash padów w sc57a. zauważyłem że mocowane są w dwóch różnych miejscach czyli albo śróba mocowania silnika najniższ albo wyższa a bliżej kierowcy. Które miejsce jest lepsze? Zastanawiam się czy nie zamocować w tej wyższej żeby moto nie chciało przypadkiem wstać na bak jak zamocuje w tej niższej. jak myślicie?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 January 2014, 12:42

siem napisz do max929 robi takie rzeczy do motocykli to Ci pomoże.
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 31 January 2014, 13:08

dokładnie tak jak kolega rosek991, pisze ja też robię crashe pod te mocowanie ;)

 
Posts: 6
Joined: 04 November 2013, 17:51
Location: Garwolin
Motocykl:

Post » 31 January 2014, 20:14

Czyli lepiej mocowac w ta wyzsza srube? Crashe juz mam. Gdybym wiedzial wczesnej to bym sie do czasu bie max zglosil.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 01 February 2014, 01:20

tak mocuj do tego które jest wyżej ale crashe tez po winne byc robione pod dane mocowanie, każdy sklep który sprzedaje crashe ma w aukcji zdjęcie jak powinny być montowane ;)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 01 February 2014, 02:19

womet techy maja w instrukcji zeby mocowac w Sc57A je do plugow dolnych, choc na aukcji są zdjęcia w owiewkach serwisowkach jak siedza czyli gornym mocowaniu :D

z tego co wiem to Sc57a mocuje sie u dołu, a Sc57b juz producent zaleca w gornych mocowaniach, tak jest na 99% w womet techach


p.s: jak zamocujesz wyżej (owiewki serwisówki a nie pługi) to znowu nie bak, a czacha jest bardziej narazona na crash i polamanie.. :/

u mnie tak to wygląda.

Image

 
Posts: 6
Joined: 04 November 2013, 17:51
Location: Garwolin
Motocykl:

Post » 01 February 2014, 18:54

Zastanawiam się właśnie nad tym miejscem. Myślę że w tym pługu będzie troche za nisko i zrobię tak jak mówi max czyli wrzuce je w owiewki boczne.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 02 February 2014, 00:32

zdań i opinii jest wiele ja zawsze sugerowałem się najwyższym punktem ,to chyba takie zboczenie klatkowe :P , jedno jest pewne jak dobrze jeb... to nic nie pomoże

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 02 February 2014, 02:01

zgadza się, najwyższy punkt to podstawa - tylko w sc57 jest ten problem że ten najwyższy otwór montażowy ramy mocowania silnika jest najbardziej oddalony do tyłu przy samych kolanach kierowcy :/

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 02 February 2014, 23:57

Ja mam jakoś tak:
Image

a tak to wygląda na ramie:
Image

Tyle że nie mam przekonania do tego miejsca, bo akurat tam rama jest dość cienka.
Choć z drugiej strony nie wyobrażam sobie wiercenia otworów w owiewkach aby dać krasze.

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 03 February 2014, 02:15

gdzie by nie było zawsze będzie jakieś ale ehh. :D :P

ja przy zakupie mialem właśnie Koczis rozkminke czy Womet-Tech czy bardziej znane LSL. ale bałem się o te "ramienia" które przesuwają crashpady w bok mimo otworów by były one zamontowane w modelu Sc57A bez wiercenia - bo jakos nie mam o to zaufania jak coś jest na wysięgniku a nie docelowo zamontowane w otwór ramy..

choć teraz jak kupiłem swoje RR5 przełamałem się i zrobiłem wkońcu otwory w pługach i zamocowałem crashpady bo wiedziałem że sprzęt nie tani a i dużo gratów i serca włożone. :)
..bo w eks Sc33 przez 6 lat kupione crashpady kurzyły się w szufladzie bo nie mogłem się przełamać w wierceniu i robieniu otworów i za szkoda mi było raz że owiewek a dwa wyglądu zasłaniania ogromnych "RR" rotfl2:


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests