Strona 1 z 2
Problem z ladowaniem

:
19 maja 2008, 11:26
autor: Lokongo
Mam problem z sc57a otoz nie laduje mi akumulatora problem pwstal przy przebiegu 15 tys.
Regulator napiecia okazal sie OK! Padlo na uzwojenie. Podobno ta czesc NOWA jest zajebiscie droga kolo 1800 pln :shock: na allegro nie znalazlem uzywki

a podobno mozna przewlec uzwojenie

robil to ktos kiedys? jak tak to czy to trwaly zabieg i ile kosztuje? dlaczego to pada?

:
24 maja 2008, 07:51
autor: BUZKA
Padło bo poszło gdzieś przepiecie,przezwoić mozna ale to moze być drozsze od uzywki.Poszukaj zakładu naprawiającego silniki..

:
26 maja 2008, 18:11
autor: rodman
modlinska 217 w warszawie, ja u nich przewijalem alternator i teraz jest ok. a z uzywka to tez nigdy nic nie wiadomo. Na modlinskiej dostaniesz 12 miesiecy gwarancji na to przewiniecie

:
29 maja 2008, 12:26
autor: Lokongo
Rodman a ile placiles za przewiniecie?

:
29 maja 2008, 20:16
autor: rodman
za wyjecie, przewijanie i motaz zaplacilem ok 400zł

:
11 sierpnia 2008, 13:46
autor: RosA
u mnie sprawa wyglada tak ze jak naladuje akumulator to jakis tydzien moge jezdzic, ale po ktoryms odpalaniu bateria pada, w czasie jazdy jest wszystko ok, tylko nie idzie odpalic na baterii, sprawdzalem czy laduje i wyglata to tak ze przy 5 tys obrotow jak odłacze przednie swiatlo to mam jakies 14,15 V ale jak podlacze lampe to ladowanie spada do 13,25 V, na niskich obrotach mam jakies 12,8 V ze swiatlami
co moze byc nie tak ze po kikunastu razach odpalania akumulator pada?
nie ładuje sie czy za malo sie laduje?

:
11 sierpnia 2008, 17:02
autor: blazej_84
RosA za małe masz ładowanie, najprawdopodobniej padnięty jest regulator napięcia... Ładowanie przy włączonym oświetleniu przy 5tyś obr/min powinno wynosić jakieś 14.5V...

:
11 sierpnia 2008, 18:17
autor: RosA
własnie nabylem serwisowke i tak pisze ze przy 5 tys powinno byc 15,5 V no to zaczalem sprawdzac co i jak, sprawdzilem tak jak kazali rezystencje uzwojen alternatora i sie zgadzala ale kazali sprawdzic tez czy nie ma polaczenia mieczy uzwojeniami alternatora a masa i u mnie wyszlo ze mam (a niby pisza ze nie powinno byc)
Czy to oznacza ze alternator do wymiany? moze ktos mial juz kiedys cos podobnego i moze mi jakos pomoc, czy tak jak niektorzy pisali wczesniej uzojenia mozna naprawic ?
regulator

:
11 sierpnia 2008, 23:14
autor: sisi1623
witam ja 3 tyg temu mialem taka sama sytuacje w swej sc50. jadac z daleka slyszalem jak mi sie akumulator zagotowal wynikiem czego byl regulator napiecia. kupilem nowy regulator w sklepie i akumulator za 560zl wszystko i teraz gra. sprawdzajac miernikiem jakie mam ladowanie tez mnie troszke zaniepokoilo bo na 2 tys obr mialem 11,6V a przy 8 tys mialem az 15,6V.posiadam wersje amerykanska wiec byly wlaczone swiatla drogowe i taki wyszedl mi pomiar. teraz wszystko gra i ciesze sie jazda. nara

:
11 sierpnia 2008, 23:49
autor: RosA
sisii, tylko u mnie jest zupelnie inny problem, niestety to jest wina chyba alternatora, u mnie na wyzszych obrotach wzrasta troche ladowanie ale ale nadal jest za male, sprawdzalem miernikiem i mam przebice z uzwojen alternatora na mase i pewnie to jest przyczyna
mozna jakos naprawic alternator, bo nowy to droga spawa ?
sisi1623 pisze:a przy 8 tys mialem az 15,6V
chyba nie tak az tylko dobrze bo w serwisowce mojego jest napisane:
regulated voltage output ..... 15.5V @ 5000 rpm

:
18 sierpnia 2008, 13:12
autor: Piotrek
Wlasnie sie na innym form dowiedzialem,( nie jestem na 100% pewien, ze to prawda) ze Honda zrobila kampanie grwarancyja wlasnie alternatorow w 1000RR. Moze warto sie dowiedziec wiecej?

:
18 sierpnia 2008, 13:45
autor: cziken929
RosA nic nie pomoże kupienie używki bo alternator to zmora sc57. Jeśli faktycznie Honda prowadzi kampanię usunięcia wadliwych uzwojeń, to warto się dowiedzieć więcej u dilera.