It is currently 16 November 2025, 13:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

korba wyszła bokiem, olej poleciał na kolektor i się zapali

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 25
Joined: 24 March 2010, 19:56
Location: siedlce
Motocykl: cbr 600 rr
Year production: 2006

korba wyszła bokiem, olej poleciał na kolektor i się zapali

Post » 18 January 2011, 11:33

Witam mam zamiar sprowadzic sc57a z padnientym silnikem, korba wyszła bokiem, olej poleciał na kolektor i się zapalił. I moi pytanie czy moglo jeszcze cos pojsc oprocz silnika??
Attachments
12549_1.jpg
12549_2.jpg
12549_5.jpg
12549_6.jpg
Last edited by borys88rr on 08 December 2011, 12:23, edited 1 time in total.

 
Posts: 96
Joined: 09 February 2008, 21:24
Location: kielce&am
Points: 3
Motocykl: 1000 rr4
Year production: 0

Post » 18 January 2011, 12:17

ciekawe jak instalacja elektryczna mogły poprzepalać sie kable i zrobić zawarcie, poza tym w takich przypadkach czasami poddaje sie chłodnica

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 18 January 2011, 12:20

Napisz o foty bez potopionych owiewek. Może być konkretny bałagan pod nimi... :/

User avatar
 
Posts: 266
Joined: 24 September 2009, 14:20
Location: Oława,Wro
Points: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Year production: 2010

Post » 18 January 2011, 13:18

a mozna wiedziec ile Cie ona kosztuje w takim stanie ;)

 
Posts: 59
Joined: 01 March 2009, 19:52
Location: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Year production: 0

Post » 18 January 2011, 13:42

Witam..
Moze tak troche z innej strony zaczne temat ale mimo ukrycia rejestracji widze po tym oplu(vauxhall) w tle ze to prawdopodobnie jest anglik..Nie mam nic do anglikow i kierownic po drugich stronach(chyba ze to my mamy po tej drugiej) ale nigdy anglik..Powod zawsze ten sam i bardzo prosty, stan techniczny..Tutaj masz roczni 04-05 z tego co widze a znam niejedna historie o motorach z angli i sam sie przekonalem na wlasnych oczach w RR z w tym roczniku..Chlopak sciagnal w dobrej cenie..Ale jak zainteresowany to daj info to opisze ci jak to tam bylo..
Jezeli to nie jest anglik to temat do podjecia, ale tak jak ktos wspominal, zdjecia bez owiewiek ale tak naprawde teraz nie wiesz co tam moze byc..

 
Posts: 25
Joined: 24 March 2010, 19:56
Location: siedlce
Motocykl: cbr 600 rr
Year production: 2006

Post » 18 January 2011, 15:53

Tak to jest anglik nie mam zdjec bez owiewek bo moto stoi na aukcji mysle ze jest do kupienia ok 9500zl

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 18 January 2011, 17:23

Do zrobienia do stuntu ew na tor się nadaję, ale jak chcesz przygotować go mniej wiecej do stanu fabrycznego to się nie opłaci. Oprócz nowego silnika, kosztów transportu itp prawie na pewno poszły jakieś kable, węże chłodnicy może i nawet chłodnica, no i rzecz jasna nowy płóg i wypełnienia. Zreszta widać gołym okiem że już przed wybuchem była kombinowana. W dodatku brakuje setów pasażera, siedzenia, osłony dolotu (ja bym bez niej się bał o nogę) więc może być zarejestrowany jako jednoosobowy.
Po przeliczeniu kosztów transportu i naprawy to na miejscu kupisz lepszą rzeźbe :).

Swoją drogą to pierwszy raz widzę wybuch 1000rr, nie miała lekko co widać po dodatkach.

 
Posts: 25
Joined: 24 March 2010, 19:56
Location: siedlce
Motocykl: cbr 600 rr
Year production: 2006

Post » 18 January 2011, 18:24

arcy_mg wrote:Witam..
Moze tak troche z innej strony zaczne temat ale mimo ukrycia rejestracji widze po tym oplu(vauxhall) w tle ze to prawdopodobnie jest anglik..Nie mam nic do anglikow i kierownic po drugich stronach(chyba ze to my mamy po tej drugiej) ale nigdy anglik..Powod zawsze ten sam i bardzo prosty, stan techniczny..Tutaj masz roczni 04-05 z tego co widze a znam niejedna historie o motorach z angli i sam sie przekonalem na wlasnych oczach w RR z w tym roczniku..Chlopak sciagnal w dobrej cenie..Ale jak zainteresowany to daj info to opisze ci jak to tam bylo..
Jezeli to nie jest anglik to temat do podjecia, ale tak jak ktos wspominal, zdjecia bez owiewiek ale tak naprawde teraz nie wiesz co tam moze byc..


dla mnie niema roznicy czy to anglik czy niemiec ja swoje wczesniejsza cbr600rr 2005 tez kupilem na aukcji w anglii i nie zaluje jak do mnie przyjechalo jeszcze pachnialo nowoscia i mialo przebieg 3 tys. mil i w bardzo dobrej cenie

 
Posts: 234
Joined: 06 January 2011, 15:51
Location: Kielce
Motocykl: Honda
Year production: 0

Post » 18 January 2011, 19:05

Ale ten już nowością nie zalatuje :diabel2: ,moim zdaniem szkoda kasy na takie motory,lepiej kupić 929 po lekkim szlifie,ale jest to tylko moja opinia...

Ps: Za tyle kasy to ludzie kombinezony kupują,rozumiem ,że nie każdy ma kasę na nówkę sztukę ,ale chyba lepiej i bezpieczniej kupić starszą a zdrową/zadbaną.znając życie to koszty przyprowadzenia moto do jako takiego będą większe niż to warte. Ja za swoją 125 dałem 8 (igłą100%,ledwo dotarta) i jestem zadowolony bo raz ,że nie stracę tyle przy sprzedaży -a dwa myślę ,że styknie na fajną 919 :dance: .Bawić się w koszty to trochę bez sensu,jedyne co w niej jest zajebiaszcze to ten układ wydechowy ;)

User avatar
 
Posts: 124
Joined: 08 March 2009, 22:46
Location: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Year production: 2009

Post » 18 January 2011, 19:22

ogólnie silnika w sc57a tak skatowanego nie widziałem ,ale silniki wiem że są tanie do tego modelu . Ostatnio mój mechanik mówił ,że sprzedał czy kupił w stanie idealnym za 1500 pln myśle ,że jak masz troche kasy to wyjdzie ci on na gotowo jakieś 15 -17 kola , a wiem ,że na aledrogo zaczynają sie ceny od 17 więc jak chcesz ...

 
Posts: 25
Joined: 24 March 2010, 19:56
Location: siedlce
Motocykl: cbr 600 rr
Year production: 2006

Post » 18 January 2011, 19:29

jakie 15-17?? silnik 2tys dwa plugi 300 cala elektryka 120 widzialem na allegro i niech bedzie jakies niespodzianki 1tys to daje jakies 13tys

 
Posts: 96
Joined: 09 February 2008, 21:24
Location: kielce&am
Points: 3
Motocykl: 1000 rr4
Year production: 0

Post » 18 January 2011, 19:44

ładnie to sobie policzyłeś, ale na pewno tak pięknie nie będzie, części sa trochę droższe zwłaszcza gdy ich potrzebujesz taka tam złośliwość rzeczy martwych, a i będziesz ich potrzebował na pewno sporo więcej niż napisałeś, ja za cześć do swojego dałem z 5k a po zdjęciach wydawało sie ze potrzebuje mniej niż ten który pokazałeś. Poważnie ja bym sie w to nie bawił.

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests