» 28 November 2010, 22:03
W SC 57 łącze diagnostyczne jest czteropinowe. Robisz zworkę pomiędzy ZIELONYM I BRĄZOWYM (uwaga nie pomylić brązowego z brązowo-żółtym !!) Przekręcasz kluczyk na ON i kill switch-a na RUN i w tym momencie system wyświetla kody usterek. Długie błyski o niskiej częstotliwości to wartości dziesiętne a krótkie o wysokiej częstotliwości wartości jednostek. I tak na przykład - 3 dłuższe i 5 krótkich to kod błędu nr. 35 EXCVA. Jeśli lampka MIL po zrobieniu zwory zapali się i nie błyska to błędów brak. Po wejściu w tryb sprawdzania kodów usterek zawór wydechowy ustawia się w pozycji otwartej w której to regulujemy wg odpowiednich znaków i jeśli ktoś posiada jeszcze zawór to warto sobie ustawić. Kody błędów i sposób regulacji zaworu w serwisówce.
Jaśniej się nie da...ENJOY !!
wciąż zajmuję się serwisem