It is currently 16 November 2025, 16:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z EXUP-em

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 7
Joined: 07 December 2007, 16:05
Location: TCZEW
Motocykl: co chwile inny
Year production: 0

problem z EXUP-em

Post » 31 March 2008, 20:19

Problem z exup-em - przepustnicą w wydechu , jak to wyregulować .1000RR 2005 do 5 tys obr. nie ciągnie potrzebuje informacji odnosnie tego kurestwa ???? pomóżcie bo tym sie nie da jeżdzić !!! czy moge całkowicie wyrzucić to z układu ??? co z komputerem , który pokazuje po wypięciu linek błąd wtrysku >??????

User avatar
 
Posts: 85
Joined: 18 June 2007, 07:55
Location: Koszalin
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 31 March 2008, 21:47

a to nie będzie czasem tak, że zwariował jak założyłeś pzelotowy wydech?

 
Posts: 7
Joined: 07 December 2007, 16:05
Location: TCZEW
Motocykl: co chwile inny
Year production: 0

Post » 01 April 2008, 09:44

nie , wszystko jest w oryginale i poprostu do 5 tys nie jedzie ...słabiutki taki , ma ktoś link do serwisówki po polsku ???

 
Posts: 9
Joined: 12 April 2008, 18:44
Location: Pabianice
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

Post » 12 April 2008, 18:51

czy poradziłeś sobie kolego z tym exupem

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 12 April 2008, 19:45

ale to tak masz na kazdym biegu??

 
Posts: 9
Joined: 12 April 2008, 18:44
Location: Pabianice
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

Post » 12 April 2008, 19:59

ja w swojej mam ten sam problem do 5 tyś nie chce jechać

[ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 8:01 pm ]
na 1 wcześniej miałem 954 to fruwała

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 13 April 2008, 08:09

Moze EXUP jest zle ustawiony?

 
Posts: 9
Joined: 12 April 2008, 18:44
Location: Pabianice
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

Post » 13 April 2008, 09:02

Jak ustawić?

 
Posts: 15
Joined: 17 February 2008, 22:29
Location: sochaczew
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 0

Post » 13 April 2008, 22:56

Witam. Ja zalozylem pelny uklad Arrowa i wypialem zupelnie exupa. Komputer nie reagowal zadnych bledow nie wskazywal. Tylko stracila wlasnie moc w dolnym zakresie obrotow ale zostal zalozony power commander plus odpowiednie mapy zaplonu i jest ok. jezeli wyrzucisz to zupelnie zapomnij o mocy w dolnym zakresie bez odpowiednich modyfikacji. Uwierz na slowo. pozdro.

 
Posts: 9
Joined: 12 April 2008, 18:44
Location: Pabianice
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

Post » 14 April 2008, 19:41

U mnie są sportowe filtry wywalam je i zobaczę co się zmieni

 
Posts: 15
Joined: 17 February 2008, 22:29
Location: sochaczew
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 0

Post » 15 April 2008, 11:50

a jakie filtry zalozyles? ja mam k n i po montazu nic takiego sie nie dzialo. A czy przypadkiem nie jest tak ze przepustnica wydechu jest caly czas otwarta? moze zaciela sie czy cos.

 
Posts: 7
Joined: 07 December 2007, 16:05
Location: TCZEW
Motocykl: co chwile inny
Year production: 0

Post » 15 April 2008, 15:37

..wymontowałem samą przepustniczkę - to kółko w rurze , dałem dwa zęby mniej na zębatce na wałku zdawczym i jeżdzi lepiej ...tylko teraz pali jak kamaz ...he he znalazłem link do serwisówki , jak znajdę trochę czasu to dam to komuś do przetłumaczenia i pobawię się z tym ...

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests