Witam!!
No i GIT ... czytałem już ten temat.... tylko tak jak pisałem (tyle że nie wiedziałem że o tobie
) ..... masz inny układ i co dalej ?? Zrobiłeś to ??
Ale .. składając to można łatwo zauważyć że po przekręceniu zapłonu servo ustawia się zawsze w tej samej pozycji. Jak przesuniemy zawór w kierunku otwartym to on zawsze po włączeniu zapłonu ustawi się na dole w tym samym miejscu !! I teraz ... wystarczy w dobrze wyregulowanym zmierzyć ILE JEST OD ŚRODKA WSKAŹNIKA czyli od tej kreseczki do obudowy (dolna krawędź tego otworu w którym przesuwa się ten wskaźnik - cholera zrobię zdjęcie to wrzucę o co mi chodzi
). Suwmiarka i po skopiowaniu pozycji że tak to nazwę " ZERO" z otocykla z dobrze wyregulowanym zaworem ... pozycja przy 8 tyś obr musi być taka sama i u nas
.... luz na linkach ma też znaczenie ale według opisów jest on dość mały ok . 1mm jak się naciska linki palcem więc nie robi to kolosalnej różnicy tylko minimalną ...
Dlatego jeśli zmierzymy położenie w punkcie zero i ustawimy u siebie tak że będzie takie jak w punkcie zero w dobrze wyregulowanym EGCV gdzie przy 8 tyś kreseczki się pokrywają to powinno być gut ... Ja zmierzę u siebie, zrobię fote i porównamy na forum.
TYLKO NA MIŁOŚĆ BOSKĄ nie sypać CENZURA zaś że CENZURA czy co tam !!!! To jest tylko takie gdybanie które może się potwierdzi a może i nie ... z tabelki w tym temacie wynika że zawór ustawia się w różne pozycje ALE !!!! KLUCZEM JEST I TAK POZYCJA wyjściowa .... W manualach kluczem jest pozycja "8 tyś" ale servo kręci się w oba kierunki tak samo w sensie po tych samych zębatkach więc o co kaman ??
Aha i jeszcze to że w SC57B jest to na prawdę inaczej zbudowane ... ze zdjęć widać ze zasada ta sama ale i obudowa i układ linek i kilka pierdół jest inaczej więc temat trzeba rozdzielić i porównywać modelami ..
TAK WIĘC : ludziska mierzta i piszta co i jak .. Jeśli ktoś jest po regulacji albo wie ze moto chodzi dobrze to niech zapoda tą odległość albo inną jaka mu przyjdzie do głowy w sensie że zmierzone od punktu" takiego" do "takiego" jak moto stoi i ma włączony kluczyk i zapłon .