Strona 1 z 1

uszczelki pod dekle silnika

Post: 27 lutego 2010, 19:50
autor: bartexx
Witam.kupiłem bladego sc57b po małym ślizgu i mam przetarte dekle silnika P+L strona.Dekle chciałem polakierować, czy pod deklami są uszczelki czy są one osadzona na jakimś sylikonie.Jak są uszczelki to gdzie mogę je dostać w dobrej cenie
pozdrawiam

[ Dodano: Sob Lut 27, 2010 7:21 pm ]
W jakiejś hurtowni znalazłem, ale sprzedają tylko w komplecie na cały silnik i cena zabija ok 800pln :/ a do serwisu jeszcze nie dzwoniłem

Post: 27 lutego 2010, 21:02
autor: synek
w larssonie są

[ Dodano: Sob Lut 27, 2010 8:03 pm ]
ewentualnie szukaj zakładu który dorabia uszczelki. w Lublinie jest taki, zawozisz dekiel a oni robią uszczelkę z odpowiedniego materiału. wygląda jak oryginał a kosztuje znacznie mniej

Post: 28 lutego 2010, 08:58
autor: RosA
ja po stronie, po której jest alternator mialem sylikon i tez sylikonem uszczelniłem. Ale czy tak jest orginalnie to gwarancji dać nie moge.

Post: 28 lutego 2010, 10:48
autor: crazyduck
jak umiejetnie sciagniesz dekiel i nie porwiesz uszczelek posmaruj cieniutka warstwa silikonu i wloz spowrotem nic nie powinno cieknac

Post: 28 lutego 2010, 11:05
autor: wuja
W centralach technicznych można spokojnie dostać materiały na uszczelki o różnych grubościach, a jak masz ostry nożyk i chociaż jedną prawą rękę to dorobisz bez problemu.

Ja to robię tak, że smaruję dekiel czymś, np smarem miedzianym a potem dociskam do materiału uszczelki , trzymam kapę przyciśniętą i wycinam kontur zewnętrzny, potem po śladach smaru robię otwory na śruby wybijakiem do dziurek (można nożem, ale jest więcej zabawy) i na koniec wycinam środek.

A i jak pisał ktoś wyżej, jak ściągniesz całą oryginalną uszczelkę i dasz trochę sylikonu (ale tylko tyle że ledwo będzie go widać) to też nie będzie ciekło.

Post: 28 lutego 2010, 17:09
autor: synek
można też przyłożyć taką uszczelkę do dekla i delikatnie opukać na rantach, wtedy elegancko odbija się zarys dekla i nie trzeba syfić uszczelki smarem żeby się odbiło. tylko polecam najpierw zrobić 2 lub 3 otwory i przełożyć śrubki żeby uszczelka się nie przesuwała w trakcie pukania w nią młoteczkiem