It is currently 16 November 2025, 13:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

mała awaria

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 66
Joined: 02 February 2008, 20:41
Location: wrocek
Points: 1
Motocykl: sc59
Year production: 0

mała awaria

Post » 24 August 2009, 14:34

Hej witam wszystkich,wczoraj podczas wypadu do Czech padł mi alternator dzisiaj to stwierdziłem wracałem bez świateł ogólnie jakos dałem radę.Mam pytanko czy ktos posiada do sprzedaży taki alternator do sc 57,albo wiecie gdzie dostać można patrzyłem na alegro nic nie ma.

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 24 August 2009, 14:44

oddaj do przewinięcia...
ostatnio to przerabialiśmy w kumpla 929 i póki co jest dobrze a na altka dostał rok gwarancji, cena około 300-400zł

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 24 August 2009, 18:28

melvin wrote: cena około 300-400zł

ja tez dałem do przewinięcia ale za 60 zl, fakt ze o gwarancje nie pytałem ale 300 zl to chyba przesada

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 24 August 2009, 22:07

kumpel sam sobie wybierał elektryka...

 
Posts: 66
Joined: 02 February 2008, 20:41
Location: wrocek
Points: 1
Motocykl: sc59
Year production: 0

Post » 24 August 2009, 23:54

Słyszałem że nie zawsze te przewiniete dobrze służą ale zapytam dzięki za info.

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 25 August 2009, 00:15

bardzo duzo slyszalem na temat przewijanych. nowy, przewijany, wszystko robią ludzie. Być moze dobry materiał i dobra praca musi kosztować. Napisz jak długo już na tym jeździ, ile km nawinął, no i u kogo można to zrobić naprawde profesjonalnie....

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 25 August 2009, 16:48

jakieś 3 tygodnie temu robił ten altek, od tego czasu przejechał może z 700km i wszystko jest OK. naprawiali mu to w Piotrkowie tryb. na ul słowackiego...

 
Posts: 66
Joined: 02 February 2008, 20:41
Location: wrocek
Points: 1
Motocykl: sc59
Year production: 0

Post » 03 September 2009, 00:13

Odebrałem alternator wstawiłem na razie wszystko ok moto lata bez zarzutu pozdro.

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 03 September 2009, 00:57

toc te wasze alternatory wytrzymuja wam na 3 tys po pierwszym zonku, i sie i tak spali :) a wy gadacie ze erlany to gowno :fuckyou: ja jebłem juz 16 tys na erlanie i nic!! zero !! :fuckyou: :fuckyou: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 03 September 2009, 09:39

gilun,twoja bezawaryjność jest podszyta apetytem na paliwo :D ,tak jak podatki w państwie ,2 litry paliwa dodatkowo idą na bezawaryjność hihi:

2 sprawa -nie wiem jakby człowiek się skulił na twojej R1 a i tak ma wiatr w ryj :D (jezdziłem na niej--350km-- ,to wiem)

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 03 September 2009, 10:34

lepiej miec wiatr na ryju niz CENZURA sie z jakimiś alternatorami co 2 tys km :D :fuckyou: :fuckyou:
sisi to jest gość

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 03 September 2009, 12:15

goOly19 Twój wyjątek potwierdza regułe skoro tak krzyczysz przy każdej okazji o bezawaryjności swojego erłana hihi:

A co do Bladego to od dawna wiadomo że po 2000r. elektryka to ich słaby punkt. Kwestia tylko WŁAŚCIWEJ diagnozy i naprawy, np. alternator kupujesz nowy w stanach za 400 zł i zapominasz o problemie (przerabiałem).

Nawet w najgorszym wariancie (padnięty alt+reg+aku) koszt jest mniejszy niż naprawa skrzyni w R1 :diabel2:

Ale z tymi problemami z ładowaniem w SC57 to przegięcie, czyżby nie wyciągneli wniosków po SC44 :027: :wnerwiony:

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests