Dzisiaj jest 21 maja 2024, 04:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

mała awaria

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

mała awaria

Post » 24 sierpnia 2009, 14:34

Hej witam wszystkich,wczoraj podczas wypadu do Czech padł mi alternator dzisiaj to stwierdziłem wracałem bez świateł ogólnie jakos dałem radę.Mam pytanko czy ktos posiada do sprzedaży taki alternator do sc 57,albo wiecie gdzie dostać można patrzyłem na alegro nic nie ma.

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 24 sierpnia 2009, 14:44

oddaj do przewinięcia...
ostatnio to przerabialiśmy w kumpla 929 i póki co jest dobrze a na altka dostał rok gwarancji, cena około 300-400zł

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 sierpnia 2009, 18:28

melvin pisze: cena około 300-400zł

ja tez dałem do przewinięcia ale za 60 zl, fakt ze o gwarancje nie pytałem ale 300 zl to chyba przesada

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 24 sierpnia 2009, 22:07

kumpel sam sobie wybierał elektryka...

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 24 sierpnia 2009, 23:54

Słyszałem że nie zawsze te przewiniete dobrze służą ale zapytam dzięki za info.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 25 sierpnia 2009, 00:15

bardzo duzo slyszalem na temat przewijanych. nowy, przewijany, wszystko robią ludzie. Być moze dobry materiał i dobra praca musi kosztować. Napisz jak długo już na tym jeździ, ile km nawinął, no i u kogo można to zrobić naprawde profesjonalnie....

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 25 sierpnia 2009, 16:48

jakieś 3 tygodnie temu robił ten altek, od tego czasu przejechał może z 700km i wszystko jest OK. naprawiali mu to w Piotrkowie tryb. na ul słowackiego...

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2009, 00:13

Odebrałem alternator wstawiłem na razie wszystko ok moto lata bez zarzutu pozdro.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2009, 00:57

toc te wasze alternatory wytrzymuja wam na 3 tys po pierwszym zonku, i sie i tak spali :) a wy gadacie ze erlany to gowno :fuckyou: ja jebłem juz 16 tys na erlanie i nic!! zero !! :fuckyou: :fuckyou: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 03 września 2009, 09:39

gilun,twoja bezawaryjność jest podszyta apetytem na paliwo :D ,tak jak podatki w państwie ,2 litry paliwa dodatkowo idą na bezawaryjność hihi:

2 sprawa -nie wiem jakby człowiek się skulił na twojej R1 a i tak ma wiatr w ryj :D (jezdziłem na niej--350km-- ,to wiem)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2009, 10:34

lepiej miec wiatr na ryju niz CENZURA sie z jakimiś alternatorami co 2 tys km :D :fuckyou: :fuckyou:
sisi to jest gość

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2009, 12:15

goOly19 Twój wyjątek potwierdza regułe skoro tak krzyczysz przy każdej okazji o bezawaryjności swojego erłana hihi:

A co do Bladego to od dawna wiadomo że po 2000r. elektryka to ich słaby punkt. Kwestia tylko WŁAŚCIWEJ diagnozy i naprawy, np. alternator kupujesz nowy w stanach za 400 zł i zapominasz o problemie (przerabiałem).

Nawet w najgorszym wariancie (padnięty alt+reg+aku) koszt jest mniejszy niż naprawa skrzyni w R1 :diabel2:

Ale z tymi problemami z ładowaniem w SC57 to przegięcie, czyżby nie wyciągneli wniosków po SC44 :027: :wnerwiony:

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości