Strona 1 z 3

Padl seryjny amor skretu

Post: 05 maja 2009, 16:20
autor: Dex
Witam !

Nagle, ni z tego ni z owego padl mi amor skretu w SC57a. Zrobilem diagnostyke zgodnie z instrukcja jaka znalazlem, HESD miga ale kiera sie nie utwardza. Ktos mial podobny problem ? Da sie to jakos naprawic czy tyko czesc do wymiany odrazu ?

Pozdrawiam,
Dex

Post: 05 maja 2009, 17:07
autor: BUZKA
To ja jestem chętny na ten padnięty.Zrobimy sekcje zwłok i zobaczymy czy to cholerstwo jest naprawialne.

Post: 05 maja 2009, 19:57
autor: Dex
BURDY: No to super ! Za ile bys go puscil ?

A zepsuty moge oddac za koszty wysylki.

Post: 07 maja 2009, 09:09
autor: BUZKA
Pamiętajcie też o mnie:))) :D

Post: 13 maja 2009, 16:14
autor: Dex
Amor wymienilem, ten stary wyglada na totalnie zepsuty, nie ma zadnego tlumienia i chodzi jakby "na sucho", jest tez lzejszy niz wersja dzialajaca. Buzka: daj namiary na PW to ci go wysle.

Z tego co mi mowil mechanik, to juz 3 taki przypadek z jakim sie spotkal, wiec chyba te akurat elementy Bladego nie sa zbyt trwale :)

Pozdrawiam,
Dex

Post: 16 maja 2009, 10:01
autor: diobol
a powiedzcie mi jak powinien ten amor działać na twardo? Ja zrobiłem ten test i ja nie wyczuwałem jakiejś specjalnej różnicy a kumpel powiedział że czuć. To jest jakieś wyraźne utwardzenie czy dla kogoś kto nie ma wyczucia to nie poczuje ? a może też mam CENZURA :D

Post: 23 lipca 2009, 23:14
autor: A.S.
Witam!!
A może ktoś opisać jak ten test zrobić w SC-57B ??? MI dzisiaj przy hamowaniu w zakręcie nagle dostała franca Melbuern Suffle :-( .... chwalić Boga że nic nie jechało z naprzeciwka bo bym tego posta już pewnie nie dał rady napisać na tym świecie ... obiecałem sobie że nie będę bluzgał na forum ale jak można być takim debilem żeby zaprojektować motocykl z kompem co się pluje że EGV nie ma a ZERO kur..wa objawów jak padnie tak ważna rzecz jak amor skrętu .. nie no nie mam pytań :-( .....
A tak przy okazji ... tylko USA mi zostaje żeby za normalna kasę założyć porządny amor czy ktoś ma namiary na coś fajnego w ludzkiej kasie bo i tak już zdecydowałem w śmietnik wrzucić ten posrany oryginał ??

Post: 25 lipca 2009, 10:53
autor: Tytus
A.S., powinna ikonka hissa mrugac i czerwona dioda jak cos z amorem jest nie tak...

co do testu to:
- stacyjka wlaczona, zaplon wylaczony
- podniesc przednie kolo by nie stykalo sie z podlozem
- boczna stopka w polozeniu ON czyli rozlozona
- przelaczyc bieg w polozenie inne niz luz
- otworzyc maksymalnie przepustnice
- zaplon w pozycje ON

teraz kontrolka HESD miga i przez 10sek jest tlumienie amora wlaczone - pokrec kiera w lewo i prawo powinno byc odczuwalne tlumienie

Post: 25 lipca 2009, 14:08
autor: diobol
hehe to ja jednak źle robiłem ten test ;)

Post: 26 lipca 2009, 12:21
autor: Andras
Ja zrobiłem i nie działa amor :< Zadnej różnicy :wnerwiony:

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 10:38 pm ]
Ludziska jest może jakiś czujnik po którym sie uaktywnia amor. Może któryś z nich jest uszkodzony. Nie chcę odrazu kupywać nowego amora.
Może najpierw to sprawdzić.
Jak ktoś wie ile ich jest i gdzie ich szukać to pisać ;)

Post: 30 lipca 2009, 19:58
autor: Tytus
jak mruga hiss to wtedy wyraznie czyc tlumienie alr kolo musi byc w powietrzu bo tak ciezko wyczuc...
przed chwilka to sprawdzilem i u mnie tlumi nie super mocno ale tlumi - pewnie dlatego ze moto jest nieodpalone i nie ma odpowiedniego cisnienia oleju

Post: 30 lipca 2009, 20:47
autor: A.S.
Witam!!
A co ma do tego ciśnienie oleju :ooo: ???