Dzisiaj jest 19 września 2018, 09:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Padl seryjny amor skretu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: Max_929, maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 07 marca 2009, 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2006

Padl seryjny amor skretu

Post » 05 maja 2009, 16:20

Witam !

Nagle, ni z tego ni z owego padl mi amor skretu w SC57a. Zrobilem diagnostyke zgodnie z instrukcja jaka znalazlem, HESD miga ale kiera sie nie utwardza. Ktos mial podobny problem ? Da sie to jakos naprawic czy tyko czesc do wymiany odrazu ?

Pozdrawiam,
Dex
Ostatnio zmieniony 30 sierpnia 2009, 17:32 przez Dex, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 05 maja 2009, 17:07

To ja jestem chętny na ten padnięty.Zrobimy sekcje zwłok i zobaczymy czy to cholerstwo jest naprawialne.
You can't fuck with

 
Posty: 17
Rejestracja: 07 marca 2009, 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 05 maja 2009, 19:57

BURDY: No to super ! Za ile bys go puscil ?

A zepsuty moge oddac za koszty wysylki.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2009, 09:09

Pamiętajcie też o mnie:))) :D
You can't fuck with

 
Posty: 17
Rejestracja: 07 marca 2009, 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 13 maja 2009, 16:14

Amor wymienilem, ten stary wyglada na totalnie zepsuty, nie ma zadnego tlumienia i chodzi jakby "na sucho", jest tez lzejszy niz wersja dzialajaca. Buzka: daj namiary na PW to ci go wysle.

Z tego co mi mowil mechanik, to juz 3 taki przypadek z jakim sie spotkal, wiec chyba te akurat elementy Bladego nie sa zbyt trwale :)

Pozdrawiam,
Dex

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 16 maja 2009, 10:01

a powiedzcie mi jak powinien ten amor działać na twardo? Ja zrobiłem ten test i ja nie wyczuwałem jakiejś specjalnej różnicy a kumpel powiedział że czuć. To jest jakieś wyraźne utwardzenie czy dla kogoś kto nie ma wyczucia to nie poczuje ? a może też mam CENZURA :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 23 lipca 2009, 23:14

Witam!!
A może ktoś opisać jak ten test zrobić w SC-57B ??? MI dzisiaj przy hamowaniu w zakręcie nagle dostała franca Melbuern Suffle :-( .... chwalić Boga że nic nie jechało z naprzeciwka bo bym tego posta już pewnie nie dał rady napisać na tym świecie ... obiecałem sobie że nie będę bluzgał na forum ale jak można być takim debilem żeby zaprojektować motocykl z kompem co się pluje że EGV nie ma a ZERO kur..wa objawów jak padnie tak ważna rzecz jak amor skrętu .. nie no nie mam pytań :-( .....
A tak przy okazji ... tylko USA mi zostaje żeby za normalna kasę założyć porządny amor czy ktoś ma namiary na coś fajnego w ludzkiej kasie bo i tak już zdecydowałem w śmietnik wrzucić ten posrany oryginał ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 1864
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 9
Motocykl: Honda Fireblade CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: Honda Civic TYPE-R FN2 CW

Post » 25 lipca 2009, 10:53

A.S., powinna ikonka hissa mrugac i czerwona dioda jak cos z amorem jest nie tak...

co do testu to:
- stacyjka wlaczona, zaplon wylaczony
- podniesc przednie kolo by nie stykalo sie z podlozem
- boczna stopka w polozeniu ON czyli rozlozona
- przelaczyc bieg w polozenie inne niz luz
- otworzyc maksymalnie przepustnice
- zaplon w pozycje ON

teraz kontrolka HESD miga i przez 10sek jest tlumienie amora wlaczone - pokrec kiera w lewo i prawo powinno byc odczuwalne tlumienie

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 25 lipca 2009, 14:08

hehe to ja jednak źle robiłem ten test ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 26 lipca 2009, 12:21

Ja zrobiłem i nie działa amor :< Zadnej różnicy :wnerwiony:

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 10:38 pm ]
Ludziska jest może jakiś czujnik po którym sie uaktywnia amor. Może któryś z nich jest uszkodzony. Nie chcę odrazu kupywać nowego amora.
Może najpierw to sprawdzić.
Jak ktoś wie ile ich jest i gdzie ich szukać to pisać ;)
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

Awatar użytkownika
 
Posty: 1864
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 9
Motocykl: Honda Fireblade CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: Honda Civic TYPE-R FN2 CW

Post » 30 lipca 2009, 19:58

jak mruga hiss to wtedy wyraznie czyc tlumienie alr kolo musi byc w powietrzu bo tak ciezko wyczuc...
przed chwilka to sprawdzilem i u mnie tlumi nie super mocno ale tlumi - pewnie dlatego ze moto jest nieodpalone i nie ma odpowiedniego cisnienia oleju

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 30 lipca 2009, 20:47

Witam!!
A co ma do tego ciśnienie oleju :ooo: ???

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość