Strona 1 z 8

temepratura

Post: 30 kwietnia 2009, 19:48
autor: jaro
Witam wszystkich mam pytanko,dzisiaj odebrałem moto z serwisu i oczywiście musiałem zrobić mała rundkę. Przebieg 2500.Był sprawdzany luz zaworowy{wszystko ok},swiece,wymieniony został płyn w sprzęgle i płyn chłodniczy.Zauważyłem że teraz na postoju temperatura wzrasta nawet do 111 nawet wskoczyło 112 stopni oczywiście wentylator włącza się wcześniej,czy u was tez dochodzi do takiej temperatury,ma coś do tego że został wymieniony płyn.Wcześniej jak pamiętam nie dochodzilo do 111.

Post: 30 kwietnia 2009, 21:12
autor: cziken929
Sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym poziom płynu po przejażdżce

Post: 30 kwietnia 2009, 21:20
autor: beti
a może to dlatego, że już się upalnie zaczęło robić? dziś było dosyć gorąco i też zauważyłam, że Franciszek się szybciej grzał niż zwykle... no ale do 111 aż nie dochodził, max 106

Post: 30 kwietnia 2009, 21:25
autor: BUZKA
112 stopni jest możliwe i nic sie nie dzieje.Uzyskane w gorący dzień na paradzie.

Post: 30 kwietnia 2009, 22:28
autor: blazej33
jak się wlokę czasami to do 113 dojdzie :wnerwiony:

Post: 01 maja 2009, 09:11
autor: jaro
Dzięki za odpowiedzi,Cziken sprawdzę równiez ten poziom płynu.

Post: 01 maja 2009, 10:15
autor: orzech
Hej,
ja też zauważyłem że po zmianie płynu chłodniczego moto szybciej się nagrzewa (zalałem dynagell 2000), ale jestem z tego zadowolony bo nie muszę długo czekać aż się moto rozgrzeje - zakładam skórę, kask i rękawice a tu pyk 40^C i Houston macie pozwolenie na start :P. A może jest to spowodowane wyższą temp otoczenia :P nie wiem :D Ale nie zauważyłem żeby moto nagrzewało mi się bardziej niż 108^C. Nawet przy przeciskaniu się przez korki

Post: 17 maja 2011, 22:22
autor: sebaER5
Pytanie jak stoicie w miejscu jak sie wlaczy wentyl to zbije wam temperature? Zastanawiam sie czy korka nie mam do wymiany. Wentyl sie włącza a temp. Pozostaje 110-111. Raczej chyba nie termostat. Moge kupic za 240 termostat HRC Honda racingowy ktory otwiera sie przy troche nizszej temp.
Motocykl kupilem niedawno od 1 wlasciciela kupioony w salonie w Polsce. W 2009 zmienial plyn. Zastanawiam sie czy nic sie nie zapowietrzylo.
Plyn w wyrownaczym jest. Z rana gdy jest zimny nie ma nadmiaru wiec wraca do ukladu. We wlewie tez widac plyn. Chlodnica raczej nagrzewa sie. przewody za termostatem raczej gorące.

W trasie 79 stopni czasem 80-95 miasto jak stoje na swiatlach dosc szybko sie podnosi. Moja 636 mniej sie grzeje.

[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 11:12 pm ]
Widze ze nie mozna edytowac postu po 10min.
Dodam tylko ze 111 to temp po dluzszym postouj. Wentylator dziala ale motocykl sie nie schladaza do wylaczenia wentylatora by ponownie sie załaczyc po osiagnieciu temperatury.
W hondzie Plaza powiedziel ize jest oki, ale wydaje mi sie ze temperatura powinna spadac.

Post: 18 maja 2011, 21:50
autor: a-tomek
mam model sc 59 z angli i zauwazylem ze na ten rynek japonce dawali dwa male wentylatory(u innych widzialem jeden duzy drugi maly) ,mnie tez temp. na postoju nie spadnie

Post: 20 maja 2011, 13:13
autor: sebaER5
Acha oki. Wiem ze bede i tak uklad chlodzocy robic bo wlasnie przyszly weze silikonowe firmy blu teh bede zmienial :). Tak wiec plyn chlodzacy tez bedzie zmieniony.
Pare jeszcze innych gratow jak oplt przod firmy motrax i crashe DHM.

[ Dodano: Pią Maj 20, 2011 1:54 pm ]
Te weze to firmy bule tek. Jak cos sa na ebay za smieszne pieniadze crashe tez :)

[ Dodano: Pią Maj 20, 2011 2:58 pm ]
qrde nieogarniety jestem BLU TEK performance parts.

Post: 17 września 2011, 11:54
autor: Murzyn
Witam. Wznawiam temat.
Mam podobny problem moto na postoju łapie 108-109 stopni oczywiście wentylator się włącza ale zbija tylko do 105-106 stopni i cały czas pracuje dopiero podczas jazdy maleje. Czy wszyscy tak mają? Dodam że naprawiałem chłodnicę i nie wiem czy to wina tego że ją klejłem czy te motory tak mają.
Z góry dzięki za wszelkie informacje.

Post: 17 września 2011, 11:59
autor: wiertło
masz coś nie tak jeżeli kleiłeś i była uszkodzona moze kanały są zajebane lub masz coś nie tak z pompą i nie ma obiegu