Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

APEL! jak odblokować 78kW?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 19:56
Lokalizacja: WPR
Motocykl: Honda CBR 1000 RR fireblade
Rok produkcji: 0

APEL! jak odblokować 78kW?

Post » 26 kwietnia 2009, 20:06

cześć!
Jak w temacie.
Ma ktoś pomysł jak odblokować FireBlada 06r.? Ktoś przerabiał ten temat?
Na hamowni potwierdziło się to co było napisane w dowodzie :(
W dowodzie jest 78kW, na hamowni pokazało 113,7KM.

Pomóżcie odetchnąć Fajerkowi pełną piersią..!
Dzięki.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 kwietnia 2009, 21:23

apel dla kupujących: SPRAWDZAMY MOC PODANĄ W DOWODZIE PRZED KUPNEM MOTOCYKLA !!!
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 33
Rejestracja: 26 czerwca 2008, 19:14
Lokalizacja: Okolice R
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 26 kwietnia 2009, 21:42

http://forum.fireblade.pl/topics3/motoc ... vt1634.htm tu coś jest na temat odblokowywania motocykla. A poza tym śmieszy mnie takie coś że ktoś musi jechać na hamownie aby poznać czy ma dławione moto. Jeśli nie czujesz różnicy to poco chcesz odblokowywać moto? Tylko dla świadomości że masz 160km a nie 110km? Przynajmniej bezpieczniej dla Ciebie bo nie sądze abyś był doświadczonym motocyklistą skoro wcześniej nie poznałeś że masz moto zdławione tylko musiałeś jechać na hamownie.
Wszędzie dobrze, ale na motocyklu najlepiej;D

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 26 kwietnia 2009, 21:59

wnioskuję choćby po twoim wieku że także nie jesteś doświadczonym motocyklistą, więc staranniej dobieraj słowa.

 
Posty: 33
Rejestracja: 26 czerwca 2008, 19:14
Lokalizacja: Okolice R
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 26 kwietnia 2009, 22:12

Nie jestem doświadczonym motocyklistą. Do tego się przyznaje chociaż jeżdżę motocyklem długo ale wcześniej to były tylko Jawy i MZtki itp. Bladym przejeździłem tylko pół sezonu. Ale poprostu dziwi mnie fakt że ktoś musi jechać na hamownie aby poznać że ma moto dławione.
Wszędzie dobrze, ale na motocyklu najlepiej;D

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 19:56
Lokalizacja: WPR
Motocykl: Honda CBR 1000 RR fireblade
Rok produkcji: 0

APEL....

Post » 26 kwietnia 2009, 22:29

Mądrale....

Po primo... kto powiedział że chodzi o mój motor!?
Po drugie primo.... Ktoś prosi o pomoc w problemie a nie dobijanie leżącego!

Myślałem, że forum to miejsce gdzie można liczyć na wsparcie kolegów z szerszym pojęciem o problemie niż mniej doświadczony ,początkujący brat-forumowicz... Jak to forum ma mieć charakter loży szyderców to sam się zastanawiam czy jest sens tu zaglądać!? Co teraz mogę powiedzieć koledze który liczył na pomoc fachowców,a został zlany z wodą....?

"wielkie dzięki" w imieniu kolegi...

 
Posty: 33
Rejestracja: 26 czerwca 2008, 19:14
Lokalizacja: Okolice R
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 26 kwietnia 2009, 22:47

Dobra przepraszam każdego kogo uraziłem. W pierwszym swoim poście wkleiłem linka do tematu o zdławionym 1000rr. Inaczej nie potrafię pomóc. Poza tym twój motocykl z opisu jest taki sam jak twojego kumpla więc myślałem że piszesz o swoim.
P.S. Czy gdy razem jeździliście nie zauważyliście różnicy w mocach motocykli???
Wszędzie dobrze, ale na motocyklu najlepiej;D

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 kwietnia 2009, 00:09

Michał pisze:Myślałem, że forum to miejsce gdzie można liczyć na wsparcie kolegów z szerszym pojęciem o problemie niż mniej doświadczony ,początkujący brat-forumowicz...


tak tylko kwestia jest taka ze tu nie wszyscy wszystko wiedza ;) Problem ze zblokowanymi motocyklami jest taki ze sa roznie dlawione i ciezko to rozpracowac... Chyba jedyny pomysl to jechac do ASO i sprawdzic po numerze vin , moze cos wiecej bedzie wiadomo o zdlawieniu :) Lub poprostu omijac motocykle z francji... ;)

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 19:56
Lokalizacja: WPR
Motocykl: Honda CBR 1000 RR fireblade
Rok produkcji: 0

c.d. apelu...

Post » 27 kwietnia 2009, 06:55

Właśnie dlatego, że jeździmy razem zauważyliśmy, że coś jest nie tak... a hamownia trafiła się zupełnie przypadkowo i to gratis.
Zanim podjąłem pomoc dla kolegi, czytałem treści z tego linku co to kolega podesłał, liczyłem może na coś więcej, bo tamte informacje powiedzmy.... są niedokładne.

Teraz widzę że nie będzie łatwo z tym problemem.

Serdecznie dziękuje za pomoc, która coś wnosi nowego do tematu.
Za niepotrzebne kłapanie dziobem ... też "dziękuje" ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 27 kwietnia 2009, 11:39

Witam!!
Mam nadzieję że "ziom" z Katowic sie nie obrazi.. ale fakt ... poziom wypowiedzi i wiedzy jest tu na prawdę NISKI ... tu się dowiesz ile to kosztuje w serwisie a najważniejszym tematem jest : MÓJ KOSZT UTRZYMANIA MOTO .. gdzie w tabelce najważniejszymi pozycjami są YOSHIMURA za 4000 zł i reszta innych pierdół po 3000 zł ... no smutek i żal Panowie .. na prawdę :-( ...
Cieszy mnie praktyczny brak cenzury ... moderatorzy są autentycznie od picu ;-) ... i chwała im za to ....
Jestem na wielu "forach " i ostatnio na Thunderace była nas garstka a wiedza po prostu kipiała !!!! Tam można się dowiedzieć wszystkiego !!!! Tutaj .. tak jak pisałem .. wszystkiego o cenach w ASO .... które nawiasem mówiąc są niczym nie wytłumaczalne !
Ale żeby nie było że robię "off-topa" to temat jest BANALNY co zresztą przedstawiłem w rozmowie z Michałem :-) ... ŚMIGAJ BRACIE do odpowiedniego zakładu .. weź na dwa browce i ciesz się z kolegą pełną mocą :-)
>> SC57 nie są blokowane w różny sposób a ZAWSZE TAK SAMO !!

POZDROWIENIA i nie gniewajcie się na mnie ale forum nie jest od informowania kto ile płacił za co, a odpowiedzi typu "jedź do serwisu" - to jaki mają sens ??!!! Lepiej od razu napisać >> NIE WIEM .. post będzie czytelny dla pytającego a autor znajdzie ujście nieodpartej i niepohamowanej żądzy wypowiedzenia się ;-)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 27 kwietnia 2009, 16:45

to może byś tak zdradził tajemnicę jak odblokować sc57 i napisał na forum a nie PW. może inni też by chcieli wiedzieć. uważasz że poziom wiedzy jest tu niski ale sam wcale nie dążysz do tego aby ten poziom podwyższyć poprzez udzielenie pewnych informacji. zamiast pisać komuś na PW odpowiedź na jego pytanie, szczególnie jeśli sprawa jest istotna, to mógłbyś napisać to w temacie żeby więcej ludzi dowiedziało się jak ten problem rozwiązać. i nie mam na myśli tylko tego konkretnego tematu ale każdy temat.

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 27 kwietnia 2009, 21:09

Witam!!
Tak przyjacielu ... w 100% bym tak zrobił .. ALE .... po co ??? ... Będzie tak samo jak w temacie z wydechem ... zaraz się znajdzie 20 mądrzejszych co to nie przebierają w słowach i jaki to ma sens ??
Smutne jest to że kogoś kto lubi pogrzebać przy motocyklu dlatego że jest to jego pasja i nawet godzinami jak pada może siedzieć w garażu tylko patrząc na sprzęt ;-) i kogoś kto czerpie satysfakcję z dobrze wykonanej pracy a nie CENZURA praktykantów w serwisach .. uważacie tutaj za głąba co nie potrafi zarobić na "wizytę w serwisie" :/ .... w którym nawiasem mówiąc w 99% nikt nie ma pojęcia co i jak a mnie to zajęło 2 godziny przed kompem ;-) ... śmiech po prostu ... :diabel:
Jak szukałem na początku to pisałem do co niektórych "bosów" tu na forum i jakoś do dzisiaj zero odzewu ... a chodziło mi tylko o potwierdzenie czy to jest mechanicznie czy elektronicznie czy jakąś wskazówkę gdzie szukać >>> NIE O INSTRUKCJĘ jak to zrobić :!:
Kolejny raz olewacki stosunek wypłynął w temacie EGV ... ale tu też sobie poradziłem dość szybko więc zostawiłem temat bo przekonałem się że tu i tak nie warto pytać ;-) .. no chyba że o cenę >>> 200 zł regulacja jak dzwoni ale nikt nie daje gwarancji że nie zacznie zaraz dzwonić ... no polewka :-)
Jak cię to interesuje to daj znać na GG nawet ci obrazki wyśle ;-)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości