Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelnienie dekla alternatora

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 32
Rejestracja: 13 lipca 2016, 20:30
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 954
Rok produkcji: 2003

Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 18 października 2017, 20:22

Witam Panowie mam szybkie pytanie mam masę uszczelniająca dirko czarna tylko że pisze na niej do 180 stopni odporna czy wystarczy to czy lepiej kupić coś innego do uszczelnienia dekla alternatora ?

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 18 października 2017, 21:24

Najlepiej uszczelka ori i VictorReinz tylko w miejscu łączenia sie karterow i w miejscu gdzie jest gumka uszczelniajaca przewody.

 
Posty: 32
Rejestracja: 13 lipca 2016, 20:30
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 954
Rok produkcji: 2003

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 18 października 2017, 22:19

Uszczelka ori nie przychodzi właśnie pytałem w serwisie tylko masa uszczelniająca

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 19 października 2017, 21:29

Zajebisty serwis. Skoro producent złożył to na uszczelce to znaczy że trzeba tam uszczelkę, a nie garażowe uszczelnianie wszystkiego na silikon.

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 19 października 2017, 21:42

a ja w f3 złożyłem na sylikon i podobno do tej pory lata i co pan na to powiesz? Dodam że nic nie widać

 
Posty: 32
Rejestracja: 13 lipca 2016, 20:30
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 954
Rok produkcji: 2003

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 19 października 2017, 22:30

nihu ya pisze:Zajebisty serwis. Skoro producent złożył to na uszczelce to znaczy że trzeba tam uszczelkę, a nie garażowe uszczelnianie wszystkiego na silikon.


Nie spotkałem jeszcze żadnej sc57 z uszczelka a paru kumpli ma także niewiem po co takie teksty rzucasz

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 października 2017, 09:45

Bo nie bez powodu jest tam uszczelka, a nie sam silikon. Ale rób jak chcesz, skoro wszyscy znajomi tak mają. Dla mnie tylko jest śmieszne, że ludzie wszędzie pchają silikon, taki podstawowy zestaw naprawczy. Silikon tu silikon tam.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 października 2017, 10:07

Pod deklem alternatora jest uszczelka w jedynej i drugiej sc57 tak miałem.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 października 2017, 14:44

Jest uszczelka pod obydwoma deklami bo musi tam byc a silikonem to se kobity mogą cyce napchac jak mają kompleksy. A potem otwierasz dekiel po takim majstrze dekarzu i dziadkową kosa rżniesz ten silikon z dekla i karteru ale na zewnątrz nie widać bo paluchem na swierzo zebrane za to w środku fuga ze niejedną rynnę by uszczelnił.

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 października 2017, 16:44

weź się znawco mechaniku opamiętaj, ja wolę zrywać sylikonik niż walczyć z przyklejoną na amen uszczelką. Żeby nie było, nie że nie składam niczego na uszczelki ale czasami nie masz pod ręką nowej i trzeba się jakoś ratować. Miski olejowe w samochodach też idą na sylikon

 
Posty: 41
Rejestracja: 17 listopada 2014, 23:14
Lokalizacja: Silesia
Motocykl: HONDA CBR 1000 RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 26 października 2017, 21:55

Ja w swojej, przy zmianie dekla na nowy usunąłem stary silikon,i założyłem uszczelkę dedykowaną pod ten model motocykla za jakieś 40zl na allegro.
Latam na niej drugi rok,żadnych wycieków itp.itd. :P :P
Polecam takie rozwiązanie,szkoda tylko że nie ma uszczelki na drugą stronę :( :( :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 28 kwietnia 2013, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: cb500,cbr600,954, sc57a
Rok produkcji: 2004

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 09 lipca 2018, 16:33

Nie ma czegoś takiego jak oryginalna uszczelka po pokrywe alternatora w sc57. Proponuje przeczytanie serwisówki i telefon do ASO, w ktorym potwierdza, ze nie ma mozliwosci zamowienia oryginalnej uszczelki. Oryginalnie jest na mase uszczelniajaca.
Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości