Dzisiaj jest 29 marca 2024, 13:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pompa paliwa

Wymiana pompy paliwa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 30
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 21:40
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2007

Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 17:03

Witam, najprawdopodobniej pada mi pompa paliwa w sc57b. Posiada ktoś pompe paliwa sprawną, by od niego kupić,/sprawdzić czy faktycznie to moja kończy żywot? :D

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 18:46

frolik pisze:Witam, najprawdopodobniej pada mi pompa paliwa w sc57b. Posiada ktoś pompe paliwa sprawną, by od niego kupić,/sprawdzić czy faktycznie to moja kończy żywot? :D

A jakie objawy ? Ja u siebie mam też podejrzenie że pompa paliwa bo przy 280 dziwnie szarpie zwalnia przy wolniejszej jeździe jest ok
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 21:40
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2007

Re: Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 18:53

Moto jedzie maks 250. Od 8 do 12 słabo przyspiesza. Jak manetę odkręcę na 100%, to wolniej przyspiesza niż jak na 70%. Świecie nówki, filtry nówki, oleje nówki. Jest zbyt uboga mieszanka(za dużo powietrza, a za mało paliwa). Obroty lekko falują na niskich obrotach(jak trzymam w tej samej pozycji, np. 3 tys obrotów, toi jest takie lekkie szarpanie przez pare sekund). Może byc tez lewe powietrze gdzieś dochodzić, ale wolałbym od razu się zabezpieczyć i miec pompę :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 19:01

frolik pisze:Moto jedzie maks 250. Od 8 do 12 słabo przyspiesza. Jak manetę odkręcę na 100%, to wolniej przyspiesza niż jak na 70%. Świecie nówki, filtry nówki, oleje nówki. Jest zbyt uboga mieszanka(za dużo powietrza, a za mało paliwa). Obroty lekko falują na niskich obrotach(jak trzymam w tej samej pozycji, np. 3 tys obrotów, toi jest takie lekkie szarpanie przez pare sekund). Może byc tez lewe powietrze gdzieś dochodzić, ale wolałbym od razu się zabezpieczyć i miec pompę :)

Filtry k&n ? Układ wydechowy jaki ?
A masz możliwość sprawdzić ciśnie paliwa na listwie ?? Tak to byś miał odp
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 21:40
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2007

Re: Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 19:06

Zwykłe filtry. Nie mam ożliwości sprawdzenia ciśnienia jak narazie. Często słyszałem o padających pompach, dlatego chcę pompe wymienic i zobaczyć czy to coś da. Oczywiście prócz innych rzeczy, które będę działał. Bardziej bym obstawiał na lewe powietrze, ale to zobaczymy

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 19:14

frolik pisze:Zwykłe filtry. Nie mam ożliwości sprawdzenia ciśnienia jak narazie. Często słyszałem o padających pompach, dlatego chcę pompe wymienic i zobaczyć czy to coś da. Oczywiście prócz innych rzeczy, które będę działał. Bardziej bym obstawiał na lewe powietrze, ale to zobaczymy

Lepiej wszystko sprawdzić niż na darmo kupować. Ja sam muszę przyczyny poszukać
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 21:40
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2007

Re: Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 19:55

A jakie powinno być ciśnienie na listwie?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Pompa paliwa

Post » 30 września 2017, 20:05

Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 21:40
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2007

Re: Pompa paliwa

Post » 01 października 2017, 18:01

Hmm, wcale pompa paliwa nie musi byc tu problemem. To znaczy jest, ale nie z jej winy. Dziś się okazało, że moto nie mogłem odpalić, na pycha odpaliłem, ale na wolnych obrotach prawie nic mi nie działało(dopiero powyzej 4 tys. działało), ani licznik ani światła. Myślałem, że aku do śmieci, ale okazało się, że moto miało bardzo słabe ładowanie(9 V). Sprawdziłem alternator i każda faza ma przebicie na mase, czyli czeka mnie wymiana alernatora. Swoją drogą Czy z tak słabym ładowaniem jest wielce prawdopodobne, że pompa paliwa dostawała za mało prądu i słabiej pracowała, mniejsze było ciśnienie w układzie i tym samym uboższa mieszanka, więc moto było słabsze? Dobrze rozumuję?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Pompa paliwa

Post » 01 października 2017, 20:07

No dokładnie. Ale też i nie to bo Moto nie miało tyle prądu ile powinno mieć w i nic nie pracowało jak trzeba :)Przewin u gywer24 na allegro :) gość godny polecenia. Ja mam wszystko ok po stronie ładowania :p
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 30
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 21:40
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2007

Re: Pompa paliwa

Post » 03 lipca 2018, 17:55

Witam, mam kolejną sprawe jeśli chodzi o pompkę paliwa. Pare dni temu sprawdzałem jej przepływ i okazał się za mały. W serwisówce jet napisane, że przy 12 V ma być 189cm. Ja przy 12,07 V miałem około 150cm. Gdy wziąłem akumulator kolegi który miał 12,80 V było faktycznie te 189cm. Skoro w serwisówce jest napisane, że ma być przy 12 V 189cm to onacza to że przy wyższym napięciu powinno być więcej cm a tym samym, że moja pompka jest za słaba i nalezy ją wymienić? Tak, moto jest słabsze, max270 jedzie. Pominmy świece i cały serwis bo już wszystko jest zrobione na cito oprócz tej pompki

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Pompa paliwa

Post » 03 lipca 2018, 21:26

myślę że taki test powinieneś przeprowadzić na jakimś zasilaczu bo jak masz 12v na akumulatorze to wiadomo że spadnie napięcie jak podłączysz pompę, np na samochodowym jakimś pojemnym o dużym prądzie przy 12v pewnie rezultat byłby lepszy bo pompa by go tak nie obciążyła

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość