maciekx pisze:to może być przyczyna w tej oponie, w moim gixie na takiej gumie 200/55 co prawda zamykałem 299 na 5 biegu ale nie aż tak jakoś mega lajtowo, teraz mam fabryczną 190/50 i 299 to chwila moment z palcem w dupie, a z tego co gadałem z gościem mowi że fabryczna SC59 nie idzie 299 tylko max 292-3 to samo jego kumpla dopiero po jakichś tam modach idzie 299 może to samo jest z SC57 ze max w granicach 290 a przy dużej oponie złej pozycji na moto lub dużych gabarytów rajdera i predkość wychodzi 270.
jak miałem 929 to miałem takie prędkości maksymalne na róznych tylnych oponach
180/55 292km/h
190/50 288km/h
190/55 285km/h nawet chyba ciut mniej
zawsze w tym samym miejscu testowane
Maciekx piszesz o gixie k5 ktory do tej pory jest najmocniejszym z gixow w historii porownujesz do 929RR
Mi na fajerze od SC50 954RR przez SC57B 1000RR do SC59 1000RR zamkniecie licznika na 299 nie sprawialo problemow , a mialem moto w serii bez modylikacji zebatek itd...
Wiadomo 954RR najdluzej dochodzila do 299 ale sie dalo, sc57b bez problemu nawet jeszcze ok 400obr wiecej od zamkniecia licznika szla
a sc59 od zamkniecia licznika jeszcze ok 800-1000obr wiecej dokreca sie , wiec jak slysze ze komus "tysiace" ida 260/270 to ja sie pytam za ile to bylo kupione i co bylo robione ze "piec" idze jak 600ccm ?
Na wszystko mam filmiki gdzie widac jak fajery ida do 299 licznikowe (bez zmian przelozen + oczywiscie kamera przez ktora nie da sie w pelni schowac za owiewka) wiec to nie przechwalki tylko fakty... zeby nie bylo, mam 180 i 85kg wiec nie jestem jak Pedrosa