Witam.
Mam problem z moja Cbr 1000RR Sc57A z 2005. Motocykl świeżo wystrojony miesiąc temu na hamowni, z filtrami K&N, brakiem kata, układem wydechowym Yoshimury i Power Commanderem III Usb on board.
Sondy lambda na kolektorze nie miałem fabrycznie.
Motocykl podczas jazdy dziś, nagle zaczął odcinać moc i strasznie muli powyżej 5-6 tys. obr, i nie chce się wyżej kręcić - jeżeli odkręcam agresywnie rolgaz do końca. Sytuacja ta ma miejsce na każdym biegu, tylko powyżej 5-6 tys obrotów. Problem nie występuje jeżeli manetke rozkręcam powoli - wtedy spokojnie moge dojść do odciny i wysokich obrótów na danym biegu.
Co może być powodem tego zjawiska / uszkodzenia?
Błąd komputera po mapowaniu na hamowni, czy uszkodzone wtryski odpowiedzialne za wysokie obroty, pompa paliwa czy jakiś czujnik przepustnic itp.?