It is currently 16 November 2025, 17:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Płyn w chłodnicy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
 
Posts: 102
Joined: 04 March 2014, 19:19
Location: Studzionka
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr sc57a
Year production: 2004

Płyn w chłodnicy

Post » 21 March 2014, 17:41

Witam, czy jest możliwe ze płyn chłodzący jest jasny/przeźroczysty i nie widać go w zbiorniku wyrównawczym? (minimum,maximum) Temperatura wydaje mi sie być normalna, około 85stopni podczas jazdy, wiatrak włańcza sie gdy jest 104 stopnie, ale temperatura rośnie, maxymalnie udało mi sie osiągnąć 110 podczas stania na światłach (mam motocykl tydzień). Po otwarciu korka z zbiornika widać u góry piane, ale nie umie dojrzeć czy jest tam płyn. Jutro jade na otwarcie sezonu wraz z paradą, a wiem ze wtedy motocykl może sie mocno zagrzać, nie chciałbym żeby mnie spotkało coś nie miłego. Ewentualnie czy podacie mi strone w serwisówce w której jest napisane jak wymienić płyn w chłodnicy, bo z moim angielskim jest średnio.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 21 March 2014, 19:39

Popatrz pod słońce, u mnie tez słabo widać normalnie czy jest płyn w zbiorniczku. Motul jest jasnożolty, nie widać go np. Co do osiąganych temperatur, to norma. 115 nawet Ci wyskoczy, niepokojące bedzie powyzej 120

User avatar
 
Posts: 155
Joined: 17 June 2010, 16:45
Location: W-wa
Points: 8
Motocykl: SC57
Year production: 2004

Post » 22 March 2014, 23:09

Wskazania masz normalne. Choć ja nie przekroczyłem nigdy 118 i tu już mowa o jeździe w korkach w 38-40 stopniach w słońcu.

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 27 March 2014, 03:03

może głupie pytanie ale jeżeli moto przekracza 118-120 stopni stojąc w korku lub długo pod garażem w miejscu, to pytanie czy najlepiej jest:

- je zgasić i troche schłodzić,
- lekko przegazować do 4-5 tys obr. żeby płyn poszedł w obieg ?
- czy poprostu zostawić żeby wentylator schłodził - mimo że nie bardzo mu to idzie bo jest średnio wydajny gdy moto stoi.. ?

wiem że głupio to brzmi ale jeżeli przekracza 120 stopni wolałbym znać prawidłową odp. ;)

User avatar
 
Posts: 670
Joined: 01 October 2011, 08:51
Location: Śląsk Bytom
Points: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 4

Post » 27 March 2014, 11:31

najlepiej to by się było wyrwać z korku i polecieć żeby wychłodzić
gazowanie nic nie da bo wiatrak i tak wieje a termostaty pootwierane
gasić silnika raczej też nie polecam bo temperatura wzrośnie momentalnie bardzo wysoko


Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests