Dzisiaj jest 12 maja 2024, 06:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ciężko pali na rozgrzanym

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 czerwca 2013, 10:32
Lokalizacja: Wyszków
Motocykl:

ciężko pali na rozgrzanym

Post » 18 lutego 2014, 21:30

Witam wszystkich pomocnych, posiadam 1000rr 2005r w REPSOLU w zeszlym sezonie zaczęła mi ciężko odpalać na rozgrzanym silniku, kiedy odpalam po nocy pali na dotyk, wyregulowałem co się dało wymieniłem filtry, sprawdziłem rozrusznik i dalej bez zmian, moto kupiłem z zamontowaną Yoshimurą RS5, jeden gosć mi powiedział, żebym pojechał na ustawienie mapy, co wy na to?

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 18 lutego 2014, 22:30

jak byś nie napisał że wszystko regulowane to bym powiedział że kasują się luzy zaworowe. niech ktoś ci sprawdzi ciśnienie pompy paliwa może to ona meci.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 19 lutego 2014, 01:14

swiece sprawdzone? filtry powietrza wymienione na nowe - ale czy sportowe??

masz zamontowanego power commandera do yoshi?

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lutego 2014, 02:33

Miałem tak w 929, luzy zaworowe jak pisze Allfredas. Opisz bardziej ten problem bo nawet "wyregulowałem co się dało" ale nikt nie wie co uwzględniłeś w tych regulacjach ;)


Pozdrawiam

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lutego 2014, 08:50

Żadne zawory... rozgrzej i zmierz ciśnienie sprężania a wcześniej na rozgrzanym silniku odepnij odmę i zobacz czy przypadkiem nie wali dym jak z lokomotywy :027:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 czerwca 2013, 10:32
Lokalizacja: Wyszków
Motocykl:

Post » 19 lutego 2014, 10:01

świece nowe-stare były w tragicznym stanie, filtry wymienione na zwykłe, PC nie ma, zawory wyregulowane-3 płytki nowe, ciśnienie było sprawdzane, ale nie wiem czy na rozgrzanym

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lutego 2014, 12:21

Czyli motocykl był w serwisie i diagnoza nie została postawiona ?
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 47
Rejestracja: 07 marca 2008, 14:44
Lokalizacja: Kraków/Kato
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2

Post » 19 lutego 2014, 14:19

hej!
Miałem ten sam problem w mojej 954, poczytałem na forum i podpowiadali żeby akumulator ma maxa naładować i pomogło :) na zimno za 1szym razem palił a potem lipa była. Naładowałem akum na maxa i problem z głowy. Śmieszne ale pomogło :)
pozdro4all!

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 czerwca 2013, 10:32
Lokalizacja: Wyszków
Motocykl:

Post » 19 lutego 2014, 19:44

Tak Cziken, moto było w serwisie i fachowiec stwierdzil, ze tylko wrzucenie nowej mapy zostaje, a co do aku to sprawdze, bo juz dwa sezony na nim latam, a ile poprzednik go uzywal to nie wiem.

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 19 lutego 2014, 20:40

Typowy objaw do walniętego aku w mojeje byłej zx6-r było to samo oraz w kumpla f4i ;)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lutego 2014, 21:27

Kolega napisał, że robił wszelkie regulacje i sprawdzał rozrusznik więc zakładałem, że tak oczywistą i pierszą w kolejności czynnością było sprawdzenie akumulatora (test spadku napięcia pod obciążeniem).
2 lata i poprzedni nie wiadomo ile... no no
Zmiana wydechu czy filtrów powietrza nie powoduje problemów z rozruchem i żadnej mapy nie trzeba.
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 19 lutego 2014, 21:59

też jestem pełen podziwu dla takich mechaników motocykl ma problemy z rozruchem na ciepłym silniku a gościu karze mape nowa wgrywać no toć to jakaś paranoja takie rzeczy gadać.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości