It is currently 16 November 2025, 17:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Urwana śruba regulacji zawieszenia CBR 1000 Sc57 - Pomocy!:(

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Urwana śruba regulacji zawieszenia CBR 1000 Sc57 - Pomocy!:(

Post » 31 December 2013, 01:22

Witam.
Mam niezły problem, a wręcz bajzel :( wczoraj wziąłem się za regulacje zawieszenia po poprzednim właścicielu, i ledwo co zacząłem od napięcia wstępnego sprężyny, a urwała mi się w ręku dosłownie bez żadnej siły (mały śrubokręt płaski) - śruba na wkrętak płaski od regulacji siły tłumienia.. która jest mocowana na klucz płaski "12" w dolnej części lagi (lewa strona) w mojej Cbr 1000 Sc57A 2005'

Co robić w tym wypadku??

Image

Na fiszkach Hondy widze że nie jest to do zamówienia, tylko cała dolna część w całości lagi :/


Popróbuje może dorwać tą całą srebrną śrube z jakiś pogiętych "wypadków" - ale rozumiem że bez wyjęcia, rozebrania i wymiany oleju w ladze się nie obędzie by to naprawić?? ehh :/
będe wdzięczny za pomoc! bo jestem w dupie..

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 December 2013, 07:30

Jak została Ci część tej czerwonej śruby w tej srebrnej to wystarczy wykręcić to srebrne. Dorwać gdzieś kompletną używkę wkręcić uzupełnić stan jak należy i będzie grało. Tylko będzie problem z olejem żeby za wiele nie rozbebeszać to zlać dołem olej z dwóch lag a później poluzować te wielkie nakrętki u góry na klucz chyba 32 i tamtędy wlać tyle ile serwisówka każe.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 78
Joined: 22 April 2010, 01:23
Location: Kraków
Points: 3
Motocykl: 1000RR
Year production: 2005

Post » 31 December 2013, 11:00

wiertło dobrze prawi, a żeby ominąć wylania płynu to radze wyciągnąć całkowicie lagę (bo to raczej nie jest problem) obrucić tak żeby dolna część była u góry iwtedy wykrecac:)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 31 December 2013, 14:31

w każdym razie da rade to wymienić bez wymiany całej kompletnej lagi tak?

zrobie to za jednym zamachem przy okazji wymiany oleju i uszczelniaczy na nowe (lagi nie ciekną, i nie pocą się). tylko musze wcześniej kase na to odłożyć niż się spodizewałem + najgorzej dorwać tą śrube z rynku wtórnego lub powypadka bo wątpie że ktoś sprzeda mi samą, tylko pewnie pogiętą lage prędzej całą :(

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 December 2013, 15:40

macu, tak dokładnie też tak można i nic się nie stanie.
Tylik wrote:w każdym razie da rade to wymienić bez wymiany całej kompletnej lagi tak?

tak da rade wymienić te ustrojstwo bez wymiany płynu. Ja tak bym zrobił jak uszczelniacze nie ciekną itp po co ruszać zdrowe ??? szukaj śruby masz na to czas
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 31 December 2013, 16:22

nie wiadomo kiedy ostatnio tam było zaglądane i czy prawidłowa ilość oleju jest - a chce wlać nowy olej + założyć nowe uszczelniacze by na pare lat było, jak moto juz przeszło gruntowny przegląd zaraz po zakupie.

druga sprawa to zawiecha jest twarda nawet na miekkim ustawieniu i chce wlać olej 10W bo nie wiadomo jaki tam obecnie jest wlany że tak twardo..

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 December 2013, 16:36

no można i tak jak jest czas ;) uszczelniacze kupisz tu http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produ ... iaczy.html

orginał nie gówienko jakieś :P
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 31 December 2013, 17:19

dzięki, ale kupiłem już uszczelniacze Ariete i olej Motul 10W :)

na Ariete będe latał już 3 hondą i ładnie się spisywały przez lata od wymiany (2 lata NSR 125R, 5 lat CBR 919RR)
w ASO Hondy także polecają tą firme. :)


czy przy każdej wymianie trzeba przeciwkurzowe wymieniać także?

 
Posts: 9
Joined: 02 December 2011, 11:58
Location: GLIWICE
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 31 December 2013, 18:09

:!: :!: :!: :!: :!: hejo kolego posiadam takie cos tylko ze z 929 podaj e-meila wysle zdjecie czy to to... :027:
don diablo

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 December 2013, 18:38

Tylik, jeżeli są ok to nie trzeba wymieniać ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 31 December 2013, 20:18

wiertło wrote:Tylik, jeżeli są ok to nie trzeba wymieniać ;)


ot porada prawdziwego fahowca, prosto ze stodoły od pana Juska, wymienić olej a nie wymieniać uszczelniaczy w lagach

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 31 December 2013, 21:30

motobandyta wrote:
wiertło wrote:Tylik, jeżeli są ok to nie trzeba wymieniać ;)


ot porada prawdziwego fahowca, prosto ze stodoły od pana Juska, wymienić olej a nie wymieniać uszczelniaczy w lagach


Ale przecież wypowiedź Tylika dotyczy wymiany osłon przeciw kurzowych, a nie uszczelniaczy, bo te będą wymieniane. Czytaj ze zrozumieniem hehehe

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest