It is currently 16 November 2025, 15:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Alternator

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 53
Joined: 25 October 2011, 23:58
Location: Gorzów/Po
Motocykl: HONDA CBR 1000RR 2k7 HRC
Year production: 0

Alternator

Post » 14 October 2012, 22:07

Witam
wczoraj wkońcu zabrałem się za rozebranie mojego Franka. Zdjąłem pokrywe alternatora i tu pojawiają się moje pytania:
1. czy to normalne że wyciekło mi troche oleju??
2. czym najlepiej uszczelnić pokrywę przy montażu ??
3. ile powinno kosztować pownowne przewinięcie i jakie są najlepsze zwoje
załączam zdjęcia nie znam sie ale jeden zwoj jest jakby nadpalony
Image
i
Image

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 14 October 2012, 22:24

1 - nie ma problemu jak złożysz to dolejesz.
2 - uszczelka + delikatnie posmarowałem silikonem i miałem bez wycieków
3 - wysłałem do Tomka z Olsztyna oto nr.do niego 505996993. koszt przewinięcia 160zł

 
Posts: 53
Joined: 25 October 2011, 23:58
Location: Gorzów/Po
Motocykl: HONDA CBR 1000RR 2k7 HRC
Year production: 0

Post » 14 October 2012, 22:36

ale bardziej mi chodzilo czy to normalne ze tam sie znajduje olej (chłodzi atka??)

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 04 May 2009, 23:28
Location: żeszuf
Points: 1
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2002

Post » 14 October 2012, 23:00

Zaiste takowoż jest:-)

 
Posts: 53
Joined: 25 October 2011, 23:58
Location: Gorzów/Po
Motocykl: HONDA CBR 1000RR 2k7 HRC
Year production: 0

Post » 18 October 2012, 15:22

dzieki chłopaki za odpowiedz jutro wysyłam atka do olsztyna :)

User avatar
 
Posts: 11
Joined: 29 September 2010, 19:45
Location: Pruszcz G
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 2004

Post » 18 October 2012, 20:38

Pewnego dnia miałem ślizga na lewej stronie. Po 3 tygodniach moto stanął w trasie z powodu rozładowanego aku - brak ładowania jak się później okazało. W alternatorze nadpalone jedno górne uzwojenie. Oczywiście tańsza opcja - przewijanie. 3 tygodnie jazdy i powórka z rozrywki, tym razem wykryta przed wyjazdem.
Po ślizgu czasem lepiej kupić coś w oryginale niż bawić się w przewijanie bo kosztowo wychodzi taniej i roboty mniej.
Świat przez wizjer kasku wygląda zupełnie inaczej.

 
Posts: 53
Joined: 25 October 2011, 23:58
Location: Gorzów/Po
Motocykl: HONDA CBR 1000RR 2k7 HRC
Year production: 0

Post » 18 October 2012, 21:17

ja odpukać na swojej ślizga nie miałem. Wysyłam po kolege polecają na forum i daje rok gwarancji także mam nadzieje ze wszystko bedzie smigać :)

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 19 October 2012, 07:14

Wysłałem nie tylko ja do tego Tomka z Olsztyna jeszcze 2 kumpli i nic sie z tymi altkami nie działo chulały az miło. Mój też teraz padł przy obecnej 954 i bede do niego wysyłał.

 
Posts: 1
Joined: 19 October 2012, 14:54
Location: olsztyn
Motocykl:

Post » 19 October 2012, 15:11

Witam wszystkich :)

bratmakar@ w każdym dziedzinie znajdą sie ludzie którzy nie przykładają sie do swojej pracy.
Ja potwierdzając swoje starania daję roczną gwarancję na poprawne działanie uzwojenia.
Chociaż jakiś czas temu zastanawiałem się nad oferowaniem 2 lub nawet 3 lat gwarancji za wyższą cenę ale takiej która będzie obejmowała nawet uszkodzenia mechaniczne, to znaczy nie z mojej winy.

Kecajm69@ To Ty dzwoniłeś do mnie o 13:55 ;)


Pozdrawiam
Tomek

 
Posts: 433
Joined: 10 December 2008, 21:53
Location: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Year production: 2009

Post » 19 October 2012, 21:35

i kolega tez sie przywita !

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 20 October 2012, 04:54

otomeko nie ja ale będę dzwonił jak wyciągnę teraz z 954 bo ten z 929 co przewijałeś 2 lata temu buja się dalej. Pozdrawiam.

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 21 October 2012, 15:33

sory że wejde w temat ale jak to w ogóle jest że alternatory padają? przegrzewają się czy jak ? Chodzi mi o to że jakby wymienić np akumulator na nowy to wystarczy by przedłużyć żywotnośc altka czy jeszcze coś może mieć wpływ na jego żywotność? np regulator napięcia

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests