Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 07:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

chyba pękł łancuch rozrzadu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 września 2012, 19:50
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl:

chyba pękł łancuch rozrzadu

Post » 25 września 2012, 20:50

Witam jeszcze raz jestem swierzak na tym forum to moj pierwszy temat wiec witam jeszcze raz:)
a wszystko zaczelo sie wczraj gdy pojechalem objerzec sc57a z 2005 roku wszystko było ok chłopaka do ktorego pojechalem wszytko wyjasnil przez telefon opis zgodny z aukcja i tak dalej zadnych wątów co do tego , sprzedawał gdyz zakupił sc59 wszystko ok jedynym ale były stuki w silnku nie wiedział co to było to zaznaczone w aukcji i ja tez o tym wiedzialem podjechal do jakiegos mechanika bo kazdy zadawal mu to pytanie w rozmowach telefonicznych niby miał to byc rozrzad no to pojechalem no widac motocykl zmeczony troche zyciem ale mi tak to nei przeszkadzało nie szułem ideału no to cvo czasa sie przejechac
po wyjechaniu z uliczki na prosta przpieciu z 2 na 3 blokuje sie tylne kolo gasnie silnik i amenkaputen koniec jazdy troche szczescia ze nie położyłem :P wrzucielm na luz biegi ok sprzegło ok na luzie mozna pchac wrzucasz big koniec ani przod ani tył nie przekreca ani o centymetr koła no i co w skrocie wyszło tak ze załadowałem na przyczepke i stoi u mnie w garazu co myslicie moze slyszeliscie moze ktos miał taki przypadek bo ja nie slyszalem , stałos sie to wczoraj aktualnie brak czasu zeby go rozebrac ;/ wydaje mi sie ze to pekł łancuch i moje pytanie drugie jezeli pekł to czy silnik w takich przypadakch jest zawsze kolizyjny czy sa szanse ze nie bedzie tak bolało ? Kazda informacja dla mnie cenna z góry dziekuje :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 25 września 2012, 21:07

Witaj. Tak to jest jak Stare przysłowie że chytry 2 razy tyle płaci. Z tego co piszesz to zblokowało Ci gwałtownie układ tłokowo korbowodowy. niestety To Będzie bolało:( najlepiej szukaj kolejnego pieca a ten sprzedasz na części.
oczywiście mogło to być spowodowane przez różne czynniki ale jak nie zdejmiesz dekli i wykrecisz świece i bedziesz wiedział co mogło być przyczyną. równie dobrze mogło Ci się zablokować magneto o np wykruszony el cewki stojana. itd.

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 25 września 2012, 23:12

A nawet przeglądałem ostatnio tą aukcję i jak mówisz chłopak pisał, ze sprzedaje jako uszkodzony i cena była atrakcyjna ale..........jednak nie do końca, bo piecyk też kosztuje hmmm :(

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 września 2012, 19:50
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl:

Post » 25 września 2012, 23:16

Ja wiem zeby wymieniac na czas i tak robie ale kolega ktory mial wczesniej chyba nie i to wlasciwie on stracił ... słyszalem ten rozrzad dosyc mocno no ale bez przejazdzki sorry ale nie kupuje no i akurat sie stało ;/ tak mysle ze to bedzie i wiem ze teraz to gdybanie ale o magneto nie pomyslalem ;) zawsze cos nowego mozna sie dowiedziec dzieki :) narazie to zamowie rozrzad i zobaczymy rozbiore jak tam sie uda zalozyc to załoze moze ruszy moze uda se cisneinei sprawdzic a jak nie to nowe serduszko i tak go postawie i tak nie odpuszczę :)za duzo przeszedł u poprzednich wlascicieli ale go szkoda spiasac na straty jeszcze bedzie mietła :P

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2012 11:21 pm ]
Dokładnie tak jak mówisz slamann i wlasciwie to chyba 3 godziny siedziałem tam i nie wiedziałem co zrobic czy odpuscic bo koszty moga byc wieksze od zakupu czegos na chodzie no ale co nie lubie jak jest za łatwo jak mi karku nie złamał przy zblokowaniu to znak ze jeszcze razem posmigamy :P cos ma w sobie i ooo :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 26 września 2012, 07:06

misbmw528 pisze:narazie to zamowie rozrzad i zobaczymy rozbiore jak tam sie uda zalozyc to załoze moze ruszy
najpierw rozbierz przed zamówieniem i ocenisz, bo skutki zerwania mogą być opłakane, najmniej drastyczna pocja to że łańcuszek się zawinoł na zembatce wału i go zblokował , ale i mogły się pokrzywić wałki rozrządu a co za tym idzie to już wiadomo :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 26 września 2012, 07:46

Kolego jakoś nic nie zrozumiałem z twoich wypocin?
Ty go już kupiłeś czy w trakcie zakupu to się stało?
Ile cię ten sprzęt kosztował?
Moto Psycho

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 września 2012, 19:50
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl:

Post » 26 września 2012, 08:43

tez myślałem o zawinięciu na dolnej january i jeżeli tłoki nie dotknęły to moze moze :) a rozrząd i tak mi bedzie potrzebny albo do postawienia tego albo przy następnym silniku nie włożę bez bez zmiany rozrządu
kolego pit jezeli przeczytałes moje wypociny :) to wiesz ze stoi u mnie w garażu wiec kupiłem co do ceny nie lubie sciemniac wiec mowie ze 10.500 gdyby nie te dodoatki w które juz jest ubrany i to co było w nim zrobione nie wiem czy to duzo okaze sie za niedługo ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 26 września 2012, 09:14

Ja bym zrzucił dekiel od zaworów i zobaczył co jest, za łańcuch i napinacz zapłacisz 500zł i co dalej. Wielu chłopaków nawet na naszym forum jeździło z luźnym rozrządem bardzo długo i nic złego się nie stało ty widocznie masz pecha :okulary2:
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 26 września 2012, 10:39

U mnie w gixxie przed takim zablokowaniem silnika bylo "drrrrrr pach" kolo zablokowane, diagnoza panewka. Wczesniej silnik chodzil git, zadnego stukania, panewka padla nagle.
Wyrwij ten silnik, zrzuc dekle, spusc olej sprawdz czy nie ma opilkow. Zobacz ten rozrzad, reszte i ocenisz co mu dolega. Moze byc blachostka, a moze byc tak ze nie bedzie sie oplacilo tego naprawiac.

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 września 2012, 19:50
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl:

Post » 26 września 2012, 11:39

no wlasnie bedzie rwany :) tylko nie ma czasu niestety teraz :( a rozrzad sie przyda nawet do nowego silnika jak kupie drugie serce założę nowy zawsze zakładam czy to motocykl czy samochod a co do tej panewki cycu_rsko to chyba akurat przyszedł na nia czas u ciebie wypaliła sie i kapota a nie stało sie to na zimnym silniku? tu był ewidentny stukot łancucha moze pech a moze szczescie wziołbym odpalił w domu i mogłby strzelic a tak chcociaz jeszcze sie cos urwało na remoncik mam nadzieje ze w przyszlym tyg uda sie go wybebeszyc bo jestem ciekawy jak cholera :P

[ Dodano: Nie Paź 07, 2012 2:51 pm ]
to nie rozrzad łancuch cały magneto całe za tydzien zdjemuje miske ......

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 17 września 2011, 19:04
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: R6->954->954
Rok produkcji: 2004

Post » 26 lutego 2013, 10:54

no i co wkoncu sie okazalo;))
LwG!


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości