It is currently 16 November 2025, 13:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z odpalaniem gorącego

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 7
Joined: 27 September 2010, 22:21
Location: warszawa
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Problem z odpalaniem gorącego

Post » 27 September 2010, 22:28

Witam. Mam problem z odpalaniem cbr. Mianowicie gdy rano odpalam to łapie od razu, jak pojeżdżę i pojadę przykładowo na stacje zatankować, zgasze , zapłace , wrócę to trzeba krecic dobre 10s czasem dłużej!!! Jezeli odczekam okolo 15minut odpala znowu odrazu! Co to moze byc bo juz brak mi pomysłów?! :( Alternator 1000% sprawny ładowanie okolo 13.8v , rozrusznik kreci ładnie szybko , akumulator nowy o parametrach takich jak orginał , silnik stan idealny.
Pomysły?

User avatar
 
Posts: 129
Joined: 29 October 2008, 12:01
Location: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Year production: 2004

Post » 28 September 2010, 10:39

Najpierw odpal powitanie w powitalni!!
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 28 September 2010, 15:34

Zawory wyregulowac.

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 28 September 2010, 17:59

ja mialem takie cos w 600 i byly to swiece, jak to nie pomoze to regulacja zaworow - sprawdz cisnienie.

 
Posts: 3
Joined: 12 April 2009, 15:04
Location: ostrołęka
Motocykl: Honda cbr 900 rr sc 33
Year production: 96

Re: Problem z odpalaniem gorącego

Post » 28 September 2010, 18:28

gsxt wrote:Witam. Mam problem z odpalaniem cbr. Mianowicie gdy rano odpalam to łapie od razu, jak pojeżdżę i pojadę przykładowo na stacje zatankować, zgasze , zapłace , wrócę to trzeba krecic dobre 10s czasem dłużej!!! Jezeli odczekam okolo 15minut odpala znowu odrazu! Co to moze byc bo juz brak mi pomysłów?! :( Alternator 1000% sprawny ładowanie okolo 13.8v , rozrusznik kreci ładnie szybko , akumulator nowy o parametrach takich jak orginał , silnik stan idealny.
Pomysły?


brak ciśnienia...

 
Posts: 7
Joined: 27 September 2010, 22:21
Location: warszawa
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 29 September 2010, 11:12

ok dzieki spróbuję przeprowadzic regulacje zaworów i odrazu zajrzę do świec mam nadzieje ze pomoże. Tylko jeszcze pytanie czy jak by nie miał ciśnienia to nie powinien szybciej lzej krecic rozrusznik bo kreci normalnie?

 
Posts: 3
Joined: 12 April 2009, 15:04
Location: ostrołęka
Motocykl: Honda cbr 900 rr sc 33
Year production: 96

Post » 29 September 2010, 11:36

miałem tak w r6 ...jak motocykl jest zimny wszystko jest ok ,pali za dotykiem ...silnik zaczyna nabierać temperatury około 75 stopni i dalej ,zgasisz go i za chwile jest problem z odpaleniem..

 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 29 September 2010, 16:21

Sprzedaj moto na części... ja zamawiam silnik :D

 
Posts: 7
Joined: 27 September 2010, 22:21
Location: warszawa
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 14 April 2011, 10:37

A wiec tak: po wyeliminowaniu swiec akumulatora alternatora regulatora luz zaworowego złom dalej ciezko pali jak sie nagrzeje!! Ale!! Teraz zagadka! Jezeli przykrece ta srobe do regulacji wolnych obrotów ,ustawie moto powiedzmy na 800rpm i zgasze zapala normalnie jezeli ustawie na 1200rpm to trzeba krecic 30s na 1000rpm 20s (wszystko na gorącym) Co to ma byc?

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2011 1:15 pm ]
Problem rozwiazany!! Marian został sprzedany ufff.

 
Posts: 147
Joined: 02 May 2011, 11:35
Location: Elbląg
Points: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Year production: 2007

Post » 04 May 2011, 10:33

gsxt wrote:A wiec tak: po wyeliminowaniu swiec akumulatora alternatora regulatora luz zaworowego złom dalej ciezko pali jak sie nagrzeje!! Ale!! Teraz zagadka! Jezeli przykrece ta srobe do regulacji wolnych obrotów ,ustawie moto powiedzmy na 800rpm i zgasze zapala normalnie jezeli ustawie na 1200rpm to trzeba krecic 30s na 1000rpm 20s (wszystko na gorącym) Co to ma byc?

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2011 1:15 pm ]
Problem rozwiazany!! Marian został sprzedany ufff.


filtr powietrza sprawdz


Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests